Moet je betalen voor zo’n vervangend product?
Nee het is gratis én je krijgt je geld terug, dus dubbelop en ik snap het vanuit service idee, maar het komt er bij mij vaak op neer dat de vervanger in de prullenbak belandt (al komt ui dan nog wel een keer goed)
Ja, ik snap het. Vanuit duurzaamheidsoogpunt is het niet zo logisch om ongevraagd vervangende producten toe te sturen. Gelukkig rekenen ze er geen kosten voor.
ik heb al meerdere keren zuivelproducten gehad in plaats van lactosevrije of plantaardige vervangers dan denk ik: doe dan een andere smaak sojayoghurt oid
Oeh ja het zal allemaal goedbedoeld zijn inderdaad, maar geef me dan de keuze of ik een vervanger wil of niet. Heb ik ook al eens als tip achtergelaten trouwens.
De meest vervelende hier was lever ter vervanging van smeerleverworst. Lever! Dat kon dus de bak in want ik ken in mijn buurt niemand die dat lust en je gaat er ook niet mee leuren. Echt zonde
Ik wil een nieuwe kapper proberen maar zelfs in 2024 moet je ze hier gaan lopen bellen? Echt vervelend
Oh dit had ik laatst bij Albert Heijn; mijn volkorenbrood kon niet geleverd worden en toen kreeg ik een heel witbrood. Vond ik ook echt heeel irritant want daar haal ik toch mijn neus een beetje voor op en ik vind het ook gewoon geen gezonde keuze dus eet het liever niet. Ik heb eigenlijk geen idee of ik ook in de kosten ben gecompenseerd, normaal doen ze dat volgens mij wel maar dan krijg je geen vervangend artikel. Maar misschien is het idee; dan heb je in elk geval íets voor op de korte termijn?
alle influencers/tiktokkers die zo overdreven hand voor de mond slaan wanneer ze iets moois zien hahaha
dit doet toch niemand in het echt???
voorbeeld: https://vm.tiktok.com/ZGeb3GXJA/ (idk of je mn gebruikersnaam ziet zo ja niet erg)
De eerste paar warme zonnestralen van de maand en ik heb weer een naakte vent op balkon gespot
Nee en dit hoort toch ook gewoon meer bij een reactie van verrassing of verbazing ofzo? Hoe dan bij een mooie plek waar je bewust naartoe bent gegaan hahaha
Volgens mij heb ik al eens een soortgelijke ergernis gepost, maar mijn vriend wil misschien één keer per drie maanden een film kijken, terwijl ik daar veel vaker zin in heb. Nu wil ik Little Miss Sunshine herkijken en heb ik de fout gemaakt om dat met hem te delen, want hij heeft hem nog nooit gezien maar hij lijkt hem wel grappig!!! Maar hij kan pas over 2 weken (dat is wel echt zo, ongeveer)!!! Dus nu moet ik helemaal een andere film gaan verzinnen en over 2 weken heb ik er vast helemaal niet zoveel zin meer in boeee
Is er niet een grote kans dat hij dit over twee weken vergeten is, of geen zin heeft om te film te kijken? Dan zou ik nu lekker kijken
(Of de saaie volwassen manier, dit bespreken)
Ugly naked guy
Haha nee helaas is dit nu dé film die hij dit kwartaal gaat kijken, vind het ook flauw van mezelf om daar geen rekening mee te houden (ik kijk ook wel uit naar zijn reacties, vind het echt heel leuk en schattig om samen films te kijken)
Sorry trouwens, ik zie nu pas hoe slecht mijn bericht is getikt
Ken je sunshine cleaning? Volgens mij ook met zelfde makers als little miss sunshine. Heeft wel wat zelfde vibes. Misschien kan je die kijken?
Nee, leuk!!! Ik zie dat hij op Disney+ staat, dus ik ga hem vanavond kijken, dankjewel
Oh ik haat dit zo, helemaal als ze van die klauwhandjes erbij maken en hun mond nóg wijder open doen dan deze vrouw.
Leuk! Niet aan je vriend vertellen
Ik snap dat ook nooit. Ik heb bij de J umbo een keer gehad dat ik vruchtenhagel van de r uyter had besteld. Die was niet leverbaar en hebben ze vervangen door anijshagel van de r uyter. Ik denk dan: waarom dan geen vruchtenhagel van jullie eigen merk ipv iets anders met een heel andere smaak?
Zie nu door alle berichten dat dit bij veel een ergernis is hahaha
Dat mijn vriend sushi heeft gehaald maar geen wasabi. En hij zou loempia’s maken en dat heeft ie niet gedaan want hij is in slaap gevallen op de bank.
Zou hem het liefst trappen