Vind 85 minuten wel weinig (ookal is het heel veel) voor zoveel mensen!! Kan dat haast niet geloven!
Ik snap ook niet dat je niet gewoon een afspraak ingepland krijgt maar daar zelf voor moet bellen, lijkt me veel omslachtiger
Ik heb er geen goede reden voor (of ja, verspilling en onzin vind ik het), maar mensen die massaal Halloween dingen inslaan. Ik snap het ook gewoon echt niet. Wat moet je ermee. Al die pompoenen en heksensdingen. Het komt misschien ook omdat ik ongesteld ben maar ik vind het zo dom gewoon.
Ik heb niet uitgeprobeerd of het echt 85 minuten zou zijn, maar vond de verhouding ook wat vreemd.
Ik heb nu gekozen om teruggebeld te worden, ben benieuwd of dat werkt.
Ik kreeg overigens wel gewoon een afspraak ingepland maar dan kan ik echt niet dus dat wilde ik wijzigen.
Klinkt ook als iemand die dat zegt om vervolgens uitvoerig haar eigen ellende op tafel te leggen.
de dag van en na een (grote) halve marathon
echt peak cringe post seizoen op social media
Zit in het publiek bij een lezing
Heb plotselinge jeukpanty
SOS
Ik erger me aan mezelf, we gaan morgen een nachtje weg naar Leiden omdat mn kinderen graag naar Corpus wilden en er daar nog mooie andere musea zijn. Check ik net even die website, is de museumkaart niet geldig, dat was een beetje de basis van ons nachtje weg⊠lekkere voorbereiding weer!
Hahaha ja sorry dat slaat echt nergens op er kan echt maar een klein percentage mensen een marathon rennen.
Opentrekken op de betreffende plek en op nog tien plekken, alsof het gewoon je look is.
Had vandaag ook een jeuklegging op werk zo irritant
Naturalis is ook heel leuk en kan wel met museumkaart!
Sorry, maar dit is toch gewoon belachelijk?! Er reageren 3498 mensen op 1 huis op woonnet. Zijn er zoveel op zoek? Reageren mensen voor de lol? Wanneer kom ik eens aan de beurt?!
Ga eens bouwplannen goedkeuren gemeente
Soms worden die geplaatst zonder een parkeer bord waarop staat dat het enkel voor het laden van elektrische autoâs is. Dan mag je er parkeren met een benzine auto
Ja jawel als dat bord er niet staat wel. En je kunt daar een boete voor krijgen! Ik maak daar namelijk heel vaak meldingen van 110 euro is dat
Als aanvulling hierop kreeg mijn partner toen hij de melding van de week deed ook de vraag of hij op dat moment aan de lader moest, want dan zouden ze de fout geparkeerde auto weg laten slapen.
Corpus stond voor zondag op de planning bij ons, ook met een museumkaart. Echt shit zeg!
Ik wil je graag museum boerhaave aanraden dan! Kende het niet, maar toen ik laatst de musea in leiden afging met mijn museumkaart verbaasde dit museum mij zo positief, vooral voor kinderen!
Ja die is megaleuk!
Heb je bezwaar gemaakt toen het kon?
Vandaag heb ik de limiet aangetikt van hoe vaak ik het aankan dat iemand mân naam verkeerd schrijft.
Net gebeurde dit dus weer eens en ik wil gewoon terug naar bed en niet met dit soort mensen te hoeven dealen.