Waar erger je je aan? #18

Dank je voor deze tip! We hebben pas 1 ruimte gezien maar dit is echt een mega aanrader en waren we anders niet heen gegaan

9 likes

Ik doe het altijd terug, helemaal als het bijvoorbeeld mensen/collega’s zijn die je al langer kent. Lekker kinderachtig maar het lucht wel op!

6 likes

Maar checken jullie dan niet van tevoren of je museumkaart wel geldig is voordat je iets plant?

2 likes

Blijkbaar niet he

27 likes

Nee idd dat was het hele punt, bij dit museum vergeten. Wel gecheckt dat de hortus, oudheden, Naturalis etc meededen, maar Corpus vergeten te checken helaas

2 likes

Telefonische afspraak gemaakt met het juridisch loket. Ik word binnen 9 werkdagen teruggebeld. En er wordt mij verzocht dan alle benodigde documenten bij de hand te hebben.

Ik kan toch niet 9 werkdagen lang naar alles waar ik heen ga alles mee slepen? Ik ben gewend als je een afspraak maakt dat je dan een datum en tijdstip krijgt, niet een range van 9 werkdagen?

12 likes

Ik was van plan een dezer dagen te reserveren en dan was ik er wel achter gekomen. En ik heb bij het afsluiten van de museumkaart drie jaar geleden een lijstje gemaakt in mijn telefoon met welke musea we graag willen bezoeken en daar stond Corpus bij. Ik heb het idee - ik weet het niet zeker - dat Corpus niet meer mee doet.

2 likes

Ik heb een op zichzelf verpakt snoepje in de auto opengemaakt, en nu is die ergens heen gevlogen en a) heb ik geen snoepje meer (ik heb zoete trek :pensive:) b) ben ik bang dat er allemaal insecten op af gaan komen, iel

1 like

Aan die marketingberichten op LinkedIn waarin eerst een heel kletsverhaal wordt opgehangen en dan wordt afgesloten met laat “woord” achter als je meer informatie wil ontvangen. Stooooop aub
Ik snap ook niet waarom ik zoveel connecties heb die hier daadwerkelijk op reageren waardoor dit soort berichten ook steeds op mijn tijdslijn verschijnen

20 likes

Ik heb dat ook op Instagram. Comment “outfit” to receive links.
Maar dat komt natuurlijk omdat socials alle interactie belonen. En nu is interactie een doel opzich geworden.

5 likes

Heel irritant maar ik ben op werk ook overstag want het werkt wel :tired_face:

2 likes

Ohh wat fijn! Hoop dat jullie het leuk hebben gehad!

2 likes

Spierpijn in beide armen van vaccinaties en vannacht kramp in mijn ene kuit.
En vanmiddag bijna kramp in mijn andere kuit.
Kan ik ergens nieuwe ledematen bestellen? :joy:

3 likes

Als je een goede deal vind laat t me weten😂

Hopelijk is de vaccinatiespierpijn snel weg.

2 likes

Nog geen nek kramp of iets dergelijks?

2 likes

Nee maar wat niet is kan nog komen :joy:

1 like

Ik zit al een uur te wachten op mn eten in een restaurant

Er zijn hier pakweg 10 mensen, wat de fuck zijn ze aan het doen??

2 likes

Heb ik besteld bij dezelfde tent? Normaal zijn ze hier teringsnel maar het duurde net echt heel lang en nu heb ik een koude pizza gekregen. Heb gebeld en ze komen een nieuwe brengen maar owee als dat weer een miljoen jaar duurt :weary:

3 likes

Ik zit Ă­n een restaurant haha, heb nu na meer dan een uur mn drankje

1 like

Je hebt meer geduld dan ik. Was allang afgetaaid