Ja ik ben hier niet bekend en er is ook niks anders in de buurt dus ja*
Ik denk in principe wel dat je meer kans hebt op een antwoord als je het daar vraagt ipv hier
Heb ik al 8 keer gedaan, het komt er nu aan
Nou sterkte zometeen dan want dit kan al bijna niet meer goed komen
Hahaha ik ben benieuwd, eet smakelijk!!!
Mn curry is er maar mn rijst is er nog niet
Echt ik denk dat deze mensen mee hebben gedaan aan de Indiase Ik vertrek en zonder horeca ervaring een restaurant in Nederland hebben geopend.
Er stinkt iemand ontzettend naar zweet in de bus. Nu al.
Of nu nog
Schoonvader doucht 1x per week en trekt daarna weer hetzelfde stinkoverhemd aan dus die ga je liever uit de weg zeg maar
Ik zit net in een meeting en ik word 6 keer gebeld door iemand waarbij ik een offerte-aanvraag heb gedaan. De eerste keer liet ik het gaan, de tweede, derde en vierde keer hing ik op en er werd steeds binnen twee seconden weer opnieuw gebeld. Lekker agressieve communicatie zeg.
Dit klinkt inderdaad als de typische offerte aanvraag proces
Nouja de andere aanbieders kunnen zich wel gedragen, ik heb maar gezegd dat deze geen contact meer hoeft op te nemen want doe maar ff normaal.
Aan mijn vriend die elke dag na werk meteen in slaap valt op de bank. Echt zo mega irritant. Hij moet vroeg op okƩ dat snap ik, maar ik doe de nachten met onze baby en zorg overdag ook de hele dag voor haar dus ik ben ook moe. En mijn schoonvader komt zowat elke dag langs en dan moet ik hem weer entertainen en zeggen hoe hij met de baby alles moet doen en dat vind k ook irritant. Omdat mijn vriend dat lekker mag doen en omdat ik dingen al 20x heb uitgelegd maar hij weet het nog steeds niet. Nu ben ik elke keer de zeikerd, althans zo voelt het.
Ik vind dit insane
Ja echt supergoor
Nergens op aanspreekbaar ook
Dit klinkt niet okƩ en ook niet als een situatie die lang vol te houden is. Misschien op een rustig moment even zitten en het hierover hebben? Deze ongelijkheid gaat niet zomaar weg natuurlijk.
Mijn vriend belde eerder vanavond heel lief vanuit bed waar ik bleef (waren beide weg), dus ik helemaal klaar om te kletsen ligt meneer in coma. Zelfs mijn kouder voeten krijgen hem niet wakker
Ja dat hebben we gelukkig ook gedaan dus ga er van uit dat het beter gaat. Morgen heb ik lekker een dag voor mezelf .
Heb je het niet koud?
Nou als ik het koud vond, had ik wel iets anders aangetrokken he? En als ik het weer had onderschat en het wel koud had, had jij daar dan iets aan gedaan? Nee? Waarom vraag je het dan?
Hahaha ja omg āik krijg het al koud als ik naar jou kijkā terwijl ik in een tshirt kom werken omdat de verwarming bij ons op standje reptielenhuis staat
Ik deed gisteren mee met een indoor bootcamp les, waarbij we telkens 1 minuut een oefening deden en daarna opschoven naar de volgende oefening. Een meid ging zichzelf telkens filmen Maar we stonden als groep in een cirkel dus eigenlijk filmde ze iedereen.