Dat we geen vaatwasser hebben
Heb je een rijbewijs?
Oh, I feel you! Wij hebben er sinds een paar maanden eentje en m’n levenskwaliteit is er zo van verbeterd. Hou nu gewoon tijd over ‘s avonds.
Ja maar gekocht bij een pakje boter.
Nee als ze het zo zegt dan denk ik wel “oja klopt, duh”, maar je gaat me toch niet vertellen dat jij nog precies alle theorie regels weet die je 15 jaar geleden geleerd hebt hè.
Maar deze regel moet je bijna elke autorit wel toepassen (voorrang geven aan andere weggebruikers als je een bijzondere verrichting uitvoert), hoe kan je dat dan niet (meer) weten? Vind ik toch net anders dan een weinigvoorkomend verkeersbord oid.
Ik moet zo lachen om ‘‘met uiterst ontevreden groet’’, die wil ik er echt inhouden
Aan collega’s die denken mij te moeten appen terwijl ik een week vakantie heb. Vind dat zo’n dooddoener.
De laatste tijd hebben ze heel veel aandacht voor femicide, maar het dan niet benoemen bij dit…
Oh ik zou daar op een gegeven moment echt klaar mee zijn en gewoon naar binnen gaan hoor, doeiiiii
Blokkeer ze.
Voetbalcommentatoren en dan helemaal in een schakelprogramma. Hoor je er meerdere met elk hun flauwe en niet grappige grappen.
Iris Hond
Aan mijn zieke oor met oorontsteking. Pijn is zo erg dat ik niet weet hoe ik moet liggen/zitten
Ooh dat is echt verschrikkelijk, heel veel beterschap!
Ik begrijp het niet Maar waarom kun je niet naar de wc als je vriend doucht? Zit de deur op slot? Ik heb nu echt het idee dat iedereen dit heel logisch vind, terwijl ik denk: je een kunt toch gewoon naar de wc als iemand doucht.
Ik ga echt niet naar de wc als mijn vriend ook in de badkamer bezig is. (Ja oké wellicht als je het écht niet meer op kan houden, maar dat is in al die jaren nog nooit voorgekomen.)
Heb een thuiswerk dag, maar hoor al dat ik de hele dag naar de dakdekkers van de buren mag luisteren
Ligt er bij mij aan of ik moet poepen of plassen. Maar als ik moet plassen ga ik echt wel als hij ook op de badkamer is.
En als hij 45 min aan het douchen is en ik moet heel nodig poepen, dan vraag ik twee keer lief of hij wil stoppen omdat ik moet poepen en als hij niet luistert heeft hij pech.
Normaal doe ik dat niet, vind ik niet prettig, maar ik ga ook geen buikpijn krijgen omdat hij even een hele wellness sessie onder de douche doet terwijl hij weet dat ik moet.