In een hotel hebben ze ook vaak in de lobby wel een toilet, mocht elke douchesessie zo’n marathon zijn.
Ik maak hier altijd heel veel gebruik van als ik met vrienden reis. Ik kom bijna nooit tegen dat ze dat niet hebben.
Ik zou eerder geirriteerd zijn als mijn vriend 45 minuten zou douchen. Doe normaal zeg, in 5 minuten ben je ook schoon.
Mijn (vr)eetdrang, met name in snoep en chocolade. Laatste weken zo erg geworden. Ook meteen weer eczeem uitbraak.
Deze infantiele kutsmiley
hahahahahahahahhahaha
Aan mezelf omdat ik me erger aan m’n schoonmoeder terwijl ze m’n hele huis aan het poetsen is. Maar soms heeft ze zo’n nare vibe om zich heen hangen waar ik moeilijk mee om kan gaan.
Ja en dan ga ik hardlopen en voel ik me beter en denk ik gvd ik haat het dat dit werkt
Ja dat laatste echt he! Echt flauw dat je dan weer zoveel moeite moet doen
Ja erg confronterend want ik heb al twee weken niet gesport omdat ik verkouden was en nu uit m’n routine geraakt ben
Dus misschien moet ik daar iets mee
Nee ik denk het niet gewoon even de huisarts bellen en bloed laten checken
Hahahaa gvd echt woedend nu elke keer dat ik mijn gebruikersnaam zie
Waarom is de ijsthee altijd op bij de Mac
Nooo wat balen! Wel onwijs gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Dat is echt heel rot. Hopelijk ben je toch nog iets opgeknapt en was het alsnog een fantastische avond!
‘Rijke(re)’ mensen die een beetje de realiteitszin zijn verloren. Ik ga verhuizen en ben spullen aan het uitzoeken voor mijn nieuwe appartement. Ik moet alles opnieuw halen, niks gaat mee uit de oude woning. En overal moet nog een vloer, dus dat kost ook wat. Goed ik kijk wat rond bij de voor mij betaalbare winkels (en ik dacht voor velen met mij). Ikea, Leen Bakker, Kwantum, je kent het wel. En ook via de kringloop. Dan deel ik dat met sommige en dan krijg ik reacties als: ‘oei, ik weet niet of een bed van Ikea een goed idee is. Je kunt beter even goed investeren. Bij Swiss Sense heb je al vanaf 999 euro een bed he!’ Mens, mijn hele budget is ongeveer 1000-1200 euro. Ik heb ook al meerdere keren laten weten dat dat er niet in zit en toch de hele tijd krijg je dan van die domme misplaatste “adviezen”. “Ik heb destijds mijn kledingkast op maat laten maken, prijs viel me mee hoor, was iets van 1250 euro”. Of reacties op het appartement zelf: ‘Had je niet liever een huis met een tuin gehad?’. Klopt inderdaad, ik had graag een huis met een tuin gehad en een extra slaapkamer, en een badkamer met ligbed en bubbel functie en een aparte bijkeuken voor het witgoed. Klopt. Laatst spande echt de kroon toen iemand zei: ‘Die en die woont gewoon met haar gezin in een flat en ze hebben dus geen tuin. Daar kan je je toch niks bij voorstellen?!’
Kom jij uit het Gooi?
Jezus, dan ben je inderdaad echt het contact met de realiteit kwijt. Half Nederland (minimaal!!!) slaapt toch in een bed van Ikea.
Succes trouwens, zeker als je ook nog een vloer moet leggen is verhuizen hartstikke duur.
was het toevallig cynthia?