Hahah nee verre van! Dan was het misschien nog te verwachten . @Geranium nou precies!! En Dankjewel, het is een heel project maar het komt goed!
Dol op mijn IKEA bed
Roep Ikea in huis hier en de helft stort in
Love Ikea Pax kasten
Het is vandaag de eerste gezamenlijke vrije dag van mijn vriend en mij in bijna een maand, het weer is zo:
En mijn vriend heeft vannacht 39 graden koorts gekregen en is hartstikke ziek. Vind het zo zielig voor hem en ook kut voor mezelf, we hebben wekenlang uitgekeken naar een leuk uitje.
Ah wat stom dit zeg!
Ik heb nu een Ikea bed en die is gewoon top. Heb er hiervoor een van Leen Bakker gehad en die was helemaal fantastisch. En love mân kallax kast die ik al jaren gebruik en inmiddels meerdere bestemmingen heeft gehad al. Love Ikea hoor đ«¶đ»
Even klagen maar ik erger me aan mezelf hoe ik mijn leven inplan
Tot 13.30 op school gezeten en nu in het ov onderweg om van 15 tot 23 te werken op een voor mij nieuwe afdeling. Morgen druk (wel met leuke dingen, maar wel druk) zondag ook weer werken en dan begint de stage week weer.
Superslecht geslapen en ook knallende hoofdpijn nu
Ja zie je wel die mensen zijn het echt kwijt gewoon. Ik heb ook een bed van Leen Bakker op het oog. Dus je berichtje maakt me blij
Haha dit is vaak mijn gevoel wanneer ik met mijn Nederlandse vrienden praat. Ik werk parttime en heb een prima uurloon in het land waar ik woon, maar mijn Nederlandse vrienden begrijpen maar niet dat een groot deel van de voor hun vanzelfsprekende uitgaven wanneer het gaat om extraâs (kleding, elektronica, interieur, vakanties, etc) gewoonweg Ăšcht niet aan mij besteed zijn. Ik leef heel erg goed en vind het dan ook niet zo vervelend, eerder grappig, maar ik vind het wel frappant hoe snel mensen dingen als normaal ervaren wanneer ze toch overduidelijk bij een geprivilegieerde minderheid horen.
Ja sommige mensen lijken echt niet te begrijpen dat bepaalde extraâs niet voor iedereen weggelegd zijn. Ik kan me daar eerlijk gezegd soms echt aan ergeren. Ik weet nog toen ik mijn rijbewijs haalde, dat ik toen ook echt opmerkingen kreeg van: âNou dan is het ook handig als jullie een tweede auto erbij nemen!â En als je dan zegt van dat dat in de kosten loopt. Ja maar gewoon een simpel autootje! Ja, dan ook⊠Ik vind dat zo wereldvreemd.
Dat vind ik echt van die uitspraken voor mensen die in een dorp wonen en vanaf hun 12e zegeltjes sparen voor pannenacties voor âde uitzetâ.
Rechtstreeks vanaf de slaapkamer boven bij mams en paps het eerste koophuis in
Zo sprak ik laatst ook iemand die zich echt helemaal niks konden voorstellen bij een badkamer van 2 vierkante meter. Hij zegt âdat is ZO klein! Mijn badkamer is echt wel groter dan dat hoor!!â Ja maat, jij woont in een vrijstaand huis van 170m2 ofzo. In een appartement of studio is een badkamer van 2 m2 echt niet zo gek
Haha dit doet mij denken aan een vriendin die mijn appartement een âstudentenhuisjeâ noemt op zoân toontje van ach meid jij zit daar maar in dat studentenkamertje van je. Vroeger waren wij beiden van die studenten die niets te makken hadden en op een gegeven moment nam haar leven een andere afslag dan de mijne zeg maar, haha. Dat lijkt ze zelf soms niet helemaal door te hebben. Zij hebben ook ineens weer een 2e auto en dan klaagt ze soms over een luxe iets wat kapot is (ik weet niet eens meer wat) terwijl ik al helemaal blij ben dat ik nu een auto heb met raampjes die ik niet zelf naar beneden hoef te draaien
Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe appartement, hopelijk kan je er ondanks die opmerkingen toch van genieten om het op jouw manier in te richten
Zo las ik net een post op Reddit van een jong stel zonder kinderwens van mid 20 die zich afvroegen of ze met een gezamenlijk salaris van 150k en âinvesteringenâ van 300k nog een paar jaar bij paps en mams moesten blijven wonen want nu konden ze âmaarâ een huis van 750-900k kopen en dat was wel erg mager want ze hadden absoluut minimaal 200m2 nodig met zijn tweeĂ«n
Als ik die ouders was had ik ze er allang uitgeschopt
Misschien zorgt die rustige en fijne omgeving er juist voor dat alle gedachten waar je eerder nog geen tijd voor had, nu naar boven komen. Een soort verlate verwerking, als het ware. Dat heb ik althans vaak. Het helpt mij om het over me heen te laten komen en proberen niet te forceren dat ik me hier helemaal zen
moet voelen.
Mijn badkamer haalt de 2 m2 nog niet eens denk ik
Ughh wat een irritante vriendin
Ik zou 10k huur per maand vragen als ouders
Oja zo zei een collega toen mân ex en ik jaren geleden onze eerste auto kochten dat ze wel vonden dat er veel kilometers op de teller stond en dat zij eerder voor een auto rond de 20k zouden gaan ipv 130k. Ja wij op zich ook maar konden we niet betalen.
Ja helemaal als iemand het ooit ook minder te besteden had vind ik echt raar.
En dankjewel! Ik vind het echt een hele kluif dat klussen enzo maar ik ga mijn best doen iets ervan te maken! Edit: en ik heb superveel zin om het in te richten. Lekker veel kleur en met niemand rekening houden
@ZusjevanJoost ja precies! Zulke opmerkingen. Zeker als iemand je kent verwacht je toch wat anders ofzo.