Ughh wat een irritante vriendin ![]()
Ik zou 10k huur per maand vragen als ouders
Oja zo zei een collega toen mân ex en ik jaren geleden onze eerste auto kochten dat ze wel vonden dat er veel kilometers op de teller stond en dat zij eerder voor een auto rond de 20k zouden gaan ipv 130k. Ja wij op zich ook maar konden we niet betalen.
Ja helemaal als iemand het ooit ook minder te besteden had vind ik echt raar.
En dankjewel! Ik vind het echt een hele kluif dat klussen enzo maar ik ga mijn best doen iets ervan te maken! Edit: en ik heb superveel zin om het in te richten. Lekker veel kleur en met niemand rekening houden
@ZusjevanJoost ja precies! Zulke opmerkingen. Zeker als iemand je kent verwacht je toch wat anders ofzo.
Note to self: meer koffiecups kopen als âmijn merkâ in de bonus is. Ik red het nu al 2x niet met mân voorraad tot ze weer in de bonus zijn. ![]()
Oh ik heb ook van die mensen die het toen hadden over hun eerste echte grote mensenhuis toen ze een eengezinswoning kochten. Want een appartement is een nephuis ofzo?
Echt alles in mijn huis komt van de ikea haha. heerlijk. Zelfs mijn wasmachine en koelkast. Alleen mijn bank is niet van de ikea.
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe huurwoning, maar nog zonder succes. En ik krijg steeds goedbedoelde adviezen over het kopen van een woning, maar ik heb al 6372829x gezegd dat ik dat niet kan betalen en moet huren ![]()
De teeeering, wat een onsympathieke gast is dit.
Ze âweigeren pertinent om te hurenâ ![]()
![]()
Ik haat mensen die dit soort dingen zeggen
âHeb je al aan kopen gedacht?!â ![]()
Wij zijn op kantoor (notariskantoor) blij met zulke kopers want die komen regelmatig binnen een jaar al terug voor een akte van verdeling ![]()
![]()
Toen ik de link naar reddit nog niet had gezien dacht ik dat het om Amerikanen ging die in zoân groot papier-machĂ© huis wilde wonen. Daar vind ik ook wat van maar dit ![]()
![]()
Hahahaha een huis âarmoedigâ noemen als het minstens 7 ton kost. ![]()
Dit moet toch wel een troll zijn.
Het lijkt hier al eind december qua vuurwerk
âgelukkigâ lijkt mijn kat doof te worden dus die heeft er nu wel minder last van dan vorig jaar
Pff zo hinderlijk. Een oud collega vertelde eens dat ze met haar kinderen naar Scheveningen was gegaan en dat de kinderen ZO verbaasd waren want âwonen er echt mensen in die kleine huisjes???â En nee het speelde zich niet af in madurodam
Kan nog steeds kwaad worden
Haha ik had ooit als kind, maar weet dit nog heel goed, een vriendje op bezoek in onze doodgewone rijtjeswoning die tegen zân moeder zei: âhuh mama moet ik zoân klein huis spelen?â
Als 6-jarige al verpest.
Wat erg ![]()
Ik had een tweedehands fiets met terugtraprem en zonder versnelling. Een klasgenoot had een nieuwe fiets met gelzadel, versnelling en handremmen. We gingen een keer ruilen van fiets en ze zei toen: dan fiets je ook een keer op een goedeâŠ
Zo gewoon gebleven
Ik had laatst een vriendinnetje mee van mijn dochter. Die wonen in een vrijstaand huis met super grote tuin en zwembad in de tuin. Elke keer was het: ja wij hebben een groot huis en zwembad. Ik dacht echt: oh flikker op, wat heb ik hier een spijt van.