Waar erger je je aan? #18

Van die artsen en andere experts op instagram die heel leuk beginnen met wetenschappelijk onderbouwd advies, maar dan langzaam steeds meer van die standaard influencers beginnen te worden.

11 likes

Wat irritant zeg. Sindskort filtert mijn mail zoveel gewone mails als spam? Ik keek toevallig eens in mn ongewenste mailbox en echt allemaal normale of belangrijke mails, die ik anders gewoon altijd in mn inbox krijg, die ik afgelopen maanden dus nooit heb gezien (ik kijk ook echt nooit naar mn ongewenste mailbox) :woozy_face:

18 likes

Ohh dat heb ik ook al maanden. Kan bijna wel zeggen dat juist elk zinnig mailtje in de spam terecht komt.

8 likes

Ja same! Echt mega irritant dus nu maar standaard ook de ongewenste mail checken

4 likes

Ik heb dit ook. Ook een hotmail acc?
Echt ook mails van post NL, webshops, bestelling etc. Heel vervelend!

8 likes

Jaa! Oke dus bekend bij meerderen dus :woozy_face:

1 like

Ja! De filters van Microsoft werken al een lange tijd niet goed.

8 likes

Ohhh, nou weet ik dus dat het iig niet aan mij ligt
Tering echt irritant maar ga mezelf aanleren om iedere dag ook ff in de spambox te kijken dan

En reminder aan anderen om dus je spam te checken :smiling_face_with_tear:

3 likes

Heb dit ook ja!

3 likes

Ja hier ook ellende met Hotmail! Ik kan volgens mij (op de mail app van iPhone) niks markeren dat het geen spam is?

Mensen neem een Gmail account! Hotmail is zo 2007 :grimacing:

7 likes

Gmail is voor mij serieuze mails en Hotmail voor bestelleningen etc :joy:

17 likes

Ja idd, heb ik ook geprobeerd

2 likes

Ik snap echt niet wat dat nou uitmaakt :joy:

3 likes

Werkt 100x fijner, mailgesprekken worden bijv samengevoegd zodat je niet 10 mails onder elkaar hebt over hetzelfde onderwerp en betere zoekfunctie

2 likes

Oh ik vind Gmail (de app op mijn telefoon dan in ieder geval) echt vreselijk. Geef mij maar Outlook

9 likes

Oh ja ik heb beide en merk weinig verschil maar ik mail niet super veel. Vind m’n Hotmail ook wel gewoon prima

1 like

Ik heb gisteren een bestelling gedaan voor pumps die ik in de winkel wil laten bezorgen, ik heb een andere kleur in de winkel al gepast, de juiste kleur was er niet meer en weet zeker dat ik er een avond op vol houd. Maar nu zat ik trustpilot te lezen waarbij t wel eens voorkomt dat enkele klanten binnen 3 uur na bevestiging een mail ontvingen dat de order is geannuleerd omdat ze uitverkocht waren. Als ik nu naar de website ga zie ik ook uitverkocht staan. Nu ben ik bang dat ik ook nog zo’n mail ga ontvangen wanneer ze weer aan het werk zijn. Maar ik heb de schoenen nodig! :expressionless:

Geen voorschot nemen op je verdriet!

28 likes

Ik erger me er aan dat bij de appie heel vaak die soep verspakketten 1 + 1 gratis zijn. Ik woon alleen. Wat moet ik met zoveel soep???

4 likes