Waar erger je je aan? #18

Note to self: meer koffiecups kopen als “mijn merk” in de bonus is. Ik red het nu al 2x niet met m’n voorraad tot ze weer in de bonus zijn. :rage:

4 likes

Oh ik heb ook van die mensen die het toen hadden over hun eerste echte grote mensenhuis toen ze een eengezinswoning kochten. Want een appartement is een nephuis ofzo?

3 likes

Echt alles in mijn huis komt van de ikea haha. heerlijk. Zelfs mijn wasmachine en koelkast. Alleen mijn bank is niet van de ikea.

4 likes

Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe huurwoning, maar nog zonder succes. En ik krijg steeds goedbedoelde adviezen over het kopen van een woning, maar ik heb al 6372829x gezegd dat ik dat niet kan betalen en moet huren :expressionless:

4 likes

De teeeering, wat een onsympathieke gast is dit.

9 likes

Ze ‘weigeren pertinent om te huren’ :face_vomiting::face_vomiting:

Ik haat mensen die dit soort dingen zeggen

29 likes

‘Heb je al aan kopen gedacht?!’ :roll_eyes:

1 like

Wij zijn op kantoor (notariskantoor) blij met zulke kopers want die komen regelmatig binnen een jaar al terug voor een akte van verdeling :joy::joy:

45 likes

Toen ik de link naar reddit nog niet had gezien dacht ik dat het om Amerikanen ging die in zo’n groot papier-maché huis wilde wonen. Daar vind ik ook wat van maar dit :sob::sob:

23 likes

Hahahaha een huis ‘armoedig’ noemen als het minstens 7 ton kost. :cry:

Dit moet toch wel een troll zijn.

7 likes

Het lijkt hier al eind december qua vuurwerk :face_with_symbols_over_mouth: “gelukkig” lijkt mijn kat doof te worden dus die heeft er nu wel minder last van dan vorig jaar

4 likes

Pff zo hinderlijk. Een oud collega vertelde eens dat ze met haar kinderen naar Scheveningen was gegaan en dat de kinderen ZO verbaasd waren want “wonen er echt mensen in die kleine huisjes???” En nee het speelde zich niet af in madurodam :sob: Kan nog steeds kwaad worden

6 likes

Haha ik had ooit als kind, maar weet dit nog heel goed, een vriendje op bezoek in onze doodgewone rijtjeswoning die tegen z’n moeder zei: ‘huh mama moet ik zo’n klein huis spelen?’

Als 6-jarige al verpest.

7 likes

Wat erg :sob:

4 likes

Ik had een tweedehands fiets met terugtraprem en zonder versnelling. Een klasgenoot had een nieuwe fiets met gelzadel, versnelling en handremmen. We gingen een keer ruilen van fiets en ze zei toen: dan fiets je ook een keer op een goede…
Zo gewoon gebleven

4 likes

Ik had laatst een vriendinnetje mee van mijn dochter. Die wonen in een vrijstaand huis met super grote tuin en zwembad in de tuin. Elke keer was het: ja wij hebben een groot huis en zwembad. Ik dacht echt: oh flikker op, wat heb ik hier een spijt van.

7 likes

Spijt van wat?

7 likes

Ik heb ook collega’s ( en mijn schoonvader) die in dorpen wonen, in een (half) vrijstaand huis, die dan over mijn huis zeggen ( in een wijk in een grote stad, randje centrum), 130m2 rijtjes woning super blij mee: “jeetje wat woon jij klein, dat is toch gewoon een arbeiderswoning!! He?! En dan ook nog zo’n postzegeltuintje en niet ééns een voortuin?! Als je in *Schubbekutteveen - of insert ander saai kutdorp- gaat wonen kan je wel 2 keer zo groot wonen joh”

Nee dankje ik blijf liever in m’n ‘arbeiderswoning’ wonen🖕🏽

23 likes

Doet me eraan denken dat ik een keer op mijn nichtje aan het oppassen was en zij een vriendinnetje meenam om mee te spelen. Dat vriendinnetje was helemaal in de war dat er geen garage was om haar fietsje in te zetten. :joy:

4 likes

En 130m2 is ook nog eens supergroot. Echt onbegrijpelijk, sommige mensen.

27 likes