Ja parkeren is een bijzondere manoeuvre, dan moet je iedereen voorrang verlenen
245 euro zorgverzekering volgend jaar. Janken
Gelukkig wel met betalen van eigen risico. Hopelijk krijg ik dat weer terug
Heb de hele dag alleen maar klusjes en to do’s gedaan, omdat ik dan nu iets leuks creatiefs kon doen.
Ben ik eindelijk klaar met alles ben ik moe en heb ik eigenlijk zin om lui op de bank te gaan chillen.
Moet mijzelf eigenlijk gewoon een schop onder mijn kont geven, maar geen zin in.
Dat we geen vaatwasser hebben
Heb je een rijbewijs?
Oh, I feel you! Wij hebben er sinds een paar maanden eentje en m’n levenskwaliteit is er zo van verbeterd. Hou nu gewoon tijd over ‘s avonds.
Ja maar gekocht bij een pakje boter.
Nee als ze het zo zegt dan denk ik wel “oja klopt, duh”, maar je gaat me toch niet vertellen dat jij nog precies alle theorie regels weet die je 15 jaar geleden geleerd hebt hè.
Maar deze regel moet je bijna elke autorit wel toepassen (voorrang geven aan andere weggebruikers als je een bijzondere verrichting uitvoert), hoe kan je dat dan niet (meer) weten? Vind ik toch net anders dan een weinigvoorkomend verkeersbord oid.
Ik moet zo lachen om ‘‘met uiterst ontevreden groet’’, die wil ik er echt inhouden
Aan collega’s die denken mij te moeten appen terwijl ik een week vakantie heb. Vind dat zo’n dooddoener.
De laatste tijd hebben ze heel veel aandacht voor femicide, maar het dan niet benoemen bij dit…
Ugh mn vriend die in een hotel nu al 45 minuten aan het douchen is / in de badkamer etc en met een hotelkamer is daar de enige wc. En ik heb natuurlijk net gevraagd of ik er NU in mag want moet super nodig, maar ik vind het zo typisch dat ie daar niet even over nadenkt. Zoveel kleine ergernissen dat ie niet realiseert dat je bij een kleine kamer delen ook even moet nadenken over de ander, ben altijd blij dat we thuis meer dan een ruimte hebben.
Oh ik zou daar op een gegeven moment echt klaar mee zijn en gewoon naar binnen gaan hoor, doeiiiii
Blokkeer ze.
Haha ja heb ik ook gedaan zodra de douche uit ging, maar moest even mn frustratie er uit typen hahah. Hij had het ook gewoon totaal niet door
Maar moet hij dan echt denken: oh mijn vriendin moet misschien ooit naar de wc dus kan ik niet douchen zolang ik wil?
Voetbalcommentatoren en dan helemaal in een schakelprogramma. Hoor je er meerdere met elk hun flauwe en niet grappige grappen.
Nah zo serieus is het niet, kwam gewoon even mn ergernis hier droppen.