Waar erger je je aan? #18

Ik zit in een hele andere sector dan jij, maar toch bedankt! We hebben wel wat verschillende adviseurs gesproken en het bedrag qua eigen geld verschilt onderling wel iets, maar de conclusie blijft hetzelfde dus eerst even een tijdje doorsparen en dan gericht op zoek.

3 likes

Oh jammer zeg. Succes met jullie zoektocht!

1 like

Wij gaan nu tijdens de Kerstdagen naar een Landal park: Landal lommerbergen en zitten daar met zijn 4 voor 750. Is nog duur natuurlijk voor 5 dagen maar als ze dit vragen met Kerst zijn ze andere weken sowieso goedkoper denk ik.

Edit: en win/win, geen gedoe met familie tijdens de Kerst en geen saaie dagen bij familie!

5 likes

Wth?!
Heeft die instelling geen busje die je kan brengen? Wij hebben een vervoersdienst voor degene die dat willen.

Dat de bezoekers van mijn buren zich eender waar parkeren en daarbij geen rekening houden met wagens van bewoners. Zelfs wanneer je op straat gratis kan parkeren.

Net stond er één wagen zo slecht geparkeerd dat 'ie mijn beide wagens blokkeerde?? Ik had mijn derde erbij moeten halen om hém te blokkeren lol. (Ik heb één wagen die mijn eigendom is, één bedrijfswagen die in panne staat en één vervangwagen.)

Ik kwam de wildparkeerder net tegen toen ik mijn afval wilde wegbrengen dus ik zeg “hey je mag na 18u gratis op straat parkeren he :slightly_smiling_face:” en zegt 'ie “weet ik, ik was bij mijn moeder”

Zeg gewoon SORRY makker, zo moeilijk is het niet.

2 likes

Uiteindelijk heb ik dat kunnen aanvragen via de gemeente, maar dat duurde even. Was alsnog niet ideaal, want die bracht altijd eerst twee anderen weg waardoor ik een uur in dat ding zat (ipv 25 minuten als het rechtstreeks was).

2 likes

Heb elke avond muggen in mijn slaapkamer, wat een hel. Word helemaal lekgeprikt ook, beter vriezen ze dood

De lage rugpijn waar ik al 1,5 week mee rondstrompel. Gelukkig mag ik dinsdag naar de fysio.

1 like

Er is laatst een nieuwe rechtspraak geweest waarbij geconcludeerd is dat een elektrische fiets vanuit de Wmo verstrekt kan worden. Voorheen was dit een middel dat iedereen zelf aan kon schaffen, maar dit is nu niet meer zo. Als je blijvende beperkingen hebt en je kan door die fiets participeren dan is het het misschien waard om eem Wmo aanvraag in te dienen.

3 likes

Mn buurvrouw heeft de muziek zo hard aan dat shazam door de muur heen het liedje kan herkennen :dizzy_face:

3 likes

Dit vind ik wel heel fijn om te horen, dank voor het delen! Ik had zelf nog gehoord dat een elektrische fiets nog niet mocht, dus dat het dan een driewieler of scootmobiel zou worden, en dat vond ik nog wel een stap te ver voor mezelf.

3 likes

Klopt! Het is een recente uitspraak en er is veel verbazing over omdat dit nooit mocht. Ik weet dus ook niet in hoeverre jouw gemeente erin mee gaat. Ik weet wel dat het nu dus in een bezwaar of beroepszaak alsnog toegekend kan worden.

7 likes

Ik ben vannacht door m’n vermoeidheid vergeten om de verwarming uit te zetten :sob::money_with_wings:

1 like

Ik vergeet dit ook altijd wanneer ik de verwarming weer voor het eerst na de zomer aan doe.

1 like

-M’n huishouden lukt niet. Ik woon op 23m2 en ik heb veel te veel spullen om het opgeruimd te krijgen. Ik hou van spulletjes en ik wil en een mandoline, en een staafmixer en een hakmachine en een mooi messenblok en leuke hk living kopjes en grote theemokken en 20 verschillende leuke theedoeken.
-Elke keer als ik net een vaat heb gedaan lijkt het alsof er weer 10 dingen afgewassen moeten worden, nooit een leeg aanrecht.
-Ik heb geen droger dus ik droog mn kleding vaak in de wasserette onder m’n huis maar dat loopt wel in de kosten (5 euro per week) en nu heb ik alleen beddengoed gewassen en dat hang ik dan over de deur maar het ziet er dan ook direct zo rommelig uit.
Het is echt moeilijk om te ontsnappen aan rommel als je in een studio woont waar je elke hoek kan overzien.

31 likes

Herkenbaar, moest ook lachen om je eerste punt want dat was heel accuraat :joy:

6 likes

Picnic kan 11 items niet leveren
 oké dat er een keer iets leverbaar is kan gebeuren, maar 11 :upside_down_face:

3 likes

Ik kreeg laatst perongeluk twee zakken eten geleverd die niet voor mij bedoeld waren. Kwam er pas achter toen het wagentje al lang weg was. Heb het aangegeven bij picnic maar die zeiden hou maar. Dus misschien lag jij na mij op de route :joy:

8 likes

Had ik laatst ook met 4 moten zalm, winnen :muscle:t2::sweat_smile:

7 likes

Haha ik had precies ook zalm! Een hele grote zak zalmmoten uit de vriezer met echt 7 erin. En heel veel van dat vriezer fruit ook.

4 likes