Iris Hond
Aan mijn zieke oor met oorontsteking. Pijn is zo erg dat ik niet weet hoe ik moet liggen/zitten
Ooh dat is echt verschrikkelijk, heel veel beterschap!
Ik begrijp het niet Maar waarom kun je niet naar de wc als je vriend doucht? Zit de deur op slot? Ik heb nu echt het idee dat iedereen dit heel logisch vind, terwijl ik denk: je een kunt toch gewoon naar de wc als iemand doucht.
Ik ga echt niet naar de wc als mijn vriend ook in de badkamer bezig is. (Ja oké wellicht als je het écht niet meer op kan houden, maar dat is in al die jaren nog nooit voorgekomen.)
Heb een thuiswerk dag, maar hoor al dat ik de hele dag naar de dakdekkers van de buren mag luisteren
Ligt er bij mij aan of ik moet poepen of plassen. Maar als ik moet plassen ga ik echt wel als hij ook op de badkamer is.
En als hij 45 min aan het douchen is en ik moet heel nodig poepen, dan vraag ik twee keer lief of hij wil stoppen omdat ik moet poepen en als hij niet luistert heeft hij pech.
Normaal doe ik dat niet, vind ik niet prettig, maar ik ga ook geen buikpijn krijgen omdat hij even een hele wellness sessie onder de douche doet terwijl hij weet dat ik moet.
In een hotel hebben ze ook vaak in de lobby wel een toilet, mocht elke douchesessie zo’n marathon zijn.
Ik maak hier altijd heel veel gebruik van als ik met vrienden reis. Ik kom bijna nooit tegen dat ze dat niet hebben.
Ik zou eerder geirriteerd zijn als mijn vriend 45 minuten zou douchen. Doe normaal zeg, in 5 minuten ben je ook schoon.
Mijn (vr)eetdrang, met name in snoep en chocolade. Laatste weken zo erg geworden. Ook meteen weer eczeem uitbraak.
Deze infantiele kutsmiley
hahahahahahahahhahaha
Aan mezelf omdat ik me erger aan m’n schoonmoeder terwijl ze m’n hele huis aan het poetsen is. Maar soms heeft ze zo’n nare vibe om zich heen hangen waar ik moeilijk mee om kan gaan.
Ja en dan ga ik hardlopen en voel ik me beter en denk ik gvd ik haat het dat dit werkt
Ja dat laatste echt he! Echt flauw dat je dan weer zoveel moeite moet doen
Ja erg confronterend want ik heb al twee weken niet gesport omdat ik verkouden was en nu uit m’n routine geraakt ben
Dus misschien moet ik daar iets mee
Nee ik denk het niet gewoon even de huisarts bellen en bloed laten checken
Ik ben vandaag getrouwd en gisteren werd ik niet lekker en kreeg buikgriep. Bijna niet geslapen, en terwijl iedereen nu aan het buffet zit lig ik even op bed om even bij te komen. Stem is ook weg, ellende.