Waar erger je je aan? #18

Komt dit niet uit het egf tijdperk waar je meteen allemaal reclames in beeld kreeg als je over een merk postte?

4 likes

Omdat hij een Aziatisch uiterlijk heeft met het lichaam van een rugby speler.

4 likes

Sounds like wasabi to me.

13 likes

Ja, die snapte ik maar waarom bij de Jumbo haha wie van de Jumbo gaat dit lezen dan :smiley:

3 likes

Haha ja idd ik denk ook niet dat de jumbo dit leest

3 likes

Ook irritant: als je naar de website van hermes van de tassen wilt en je dan uitkomt op de hermes van de bussen

9 likes

Ooooh sorry haha
Niemand toch

2 likes

Mijn lichaam lijkt eens in de zoveel weken een paar dagen lang te vergeten hoe het in slaap moet komen ofzo, echt heel irritant. Ik heb letterlijk altijd dezelfde avondroutine dus het is niet dat ik nu opeens meer op m’n telefoon zit en dat dat t probleem is. En ben ook wel moe want moet gewoon gapen en dan doe ik m’n ogen dicht zoals altijd en normaal ben ik binnen 5 minuten weg maar heb nu 3e dag op rij dat ik dit doe en dat ik na een uur nog steeds niet in slaap ben :roll_eyes:

3 likes

Zou het met je cyclus te maken kunnen hebben?

3 likes

Nee ik slik de pil door

Niemand van de Jumbo (nu aan elkaar zonder spatie) gaat het lezen of herleiden maar ben het gewoon gewend!

2 likes

Vanaf nu dit uitspreken als de HermĆØs House Band

Mijn vriend die een bakje Japanse ballen mix eet, is een heeeele slechte combinatie met misofonie.

Overigens prima dat hij dit eet, maar erger me ook aan het feit dat ik me hier dus aan erger.

3 likes

Als ik nog een keer dat vreselijke lied van die fucking engelbewaarder of oranjebewaarder (???) of wat die kerel dan ook bewaart hoor draai ik echt door.

25 likes

Ik weet nu…

10 likes

Ik heb net minstens 20 muggen gedood in het slaapkamertje van het huisje op de camping waar we slapen. En ze eten alleen mij, niet m’n man :sob:

3 likes

Ik heb een paar weken terug mn rijbewijs gehaald. En ik zat echt met vertrouwen in de auto. Want mijn superstrenge instructrice was heel tevreden en heeft benadrukt dat ik het echt kan en de examinator zei dat ik het super had gedaan. Maar mn man heeft al zoveel kritiek gehad dat ik nu toch maar weer in de bus zit voor een 2 uur enkele reis naar een werkafspraak. En ja dat doe ik zelf maar ik heb gewoon geen zin om met zijn kritiek in mijn hoofd te rijden. Ben bang dat ik dan juist stomme fouten ga maken.

14 likes

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: Wat een lul ben je dan. Dat doe je helemaal niet zelf, dat doet hij. Zou hem verzoeken voortaan zijn mond te houden en hem anders die auto uitzetten. Dan gaat hij maar lekker zelf met de bus.

106 likes

Je man heeft kritiek gegeven bedoel je?
Niet meer rijden met hem ernaast dan. En hem verzoeken zo’n mond te houden. Zo zonde dit!

19 likes

Ja inderdaad! Vind het echt kut. Want ik heb het lessen zolang uitgesteld en het heeft mij letterlijk tranen gekost om hem te halen, en ik was zo blij dat ik hem had. Mn familie was ook helemaal schattig trots en heb zoveel lieve bemoedigingen van ze gehad.
Maar blijkbaar weegt kritiek dan toch zwaarder, echt zo stom. Maar jij en @quarterlife hebben gewoon hartstikke gelijk. Ga sowieso niet meer rijden met hem ernaast.

13 likes