J u_m b_o zo beter? Nee ik weet dat het niet uit maakt maar ik doe het standaard met typen, oude gewoonte
Waarom heb je die spaties erbij gedaan?
Oh haha is al gezegd. Maar ben wel nog steeds benieuwd waarom?
Dan is het niet vindbaar in zoekmachines
Ik snap niet dat je nog bij die vent bent.
Maar waarom is dat nodig bij de ‘J umbo’?
Voor precies niks. Volgens mij denken mensen hier dat de gemiddelde retailer een team aan mensen heeft dat zit te kijken waar ze genoemd worden ofzo?
Nou wat mij betreft niet maar dat is toch waarom het zo getypt wordt of met puntjes? Ik herken het vooral van bijzondere kindernamen en dan vind ik eigenlijk ook dat je een flinkerd moet zijn als je een mening hebt
Komt dit niet uit het egf tijdperk waar je meteen allemaal reclames in beeld kreeg als je over een merk postte?
Omdat hij een Aziatisch uiterlijk heeft met het lichaam van een rugby speler.
Sounds like wasabi to me.
Ja, die snapte ik maar waarom bij de Jumbo haha wie van de Jumbo gaat dit lezen dan
Haha ja idd ik denk ook niet dat de jumbo dit leest
Ook irritant: als je naar de website van hermes van de tassen wilt en je dan uitkomt op de hermes van de bussen
Ooooh sorry haha
Niemand toch
Mijn lichaam lijkt eens in de zoveel weken een paar dagen lang te vergeten hoe het in slaap moet komen ofzo, echt heel irritant. Ik heb letterlijk altijd dezelfde avondroutine dus het is niet dat ik nu opeens meer op m’n telefoon zit en dat dat t probleem is. En ben ook wel moe want moet gewoon gapen en dan doe ik m’n ogen dicht zoals altijd en normaal ben ik binnen 5 minuten weg maar heb nu 3e dag op rij dat ik dit doe en dat ik na een uur nog steeds niet in slaap ben
Zou het met je cyclus te maken kunnen hebben?
Nee ik slik de pil door
Niemand van de Jumbo (nu aan elkaar zonder spatie) gaat het lezen of herleiden maar ben het gewoon gewend!
Vanaf nu dit uitspreken als de Hermès House Band
Mijn vriend die een bakje Japanse ballen mix eet, is een heeeele slechte combinatie met misofonie.
Overigens prima dat hij dit eet, maar erger me ook aan het feit dat ik me hier dus aan erger.