Hahahaa gvd echt woedend nu elke keer dat ik mijn gebruikersnaam zie
Waarom is de ijsthee altijd op bij de Mac
Nooo wat balen! Wel onwijs gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Dat is echt heel rot. Hopelijk ben je toch nog iets opgeknapt en was het alsnog een fantastische avond!
Dankjewel! Het was een ontzettend mooie dag en onvergetelijk. Al baalde ik enorm dat ik gewoon geen hap door mijn keel kreeg die dag, en mijn stem is nu officieel foetsie, dus heb ook niet echt met de gasten kunnen praten, en alleen maar kunnen knikken en gebaren. Maarja, het was alsnog een heerlijke dag!
‘Rijke(re)’ mensen die een beetje de realiteitszin zijn verloren. Ik ga verhuizen en ben spullen aan het uitzoeken voor mijn nieuwe appartement. Ik moet alles opnieuw halen, niks gaat mee uit de oude woning. En overal moet nog een vloer, dus dat kost ook wat. Goed ik kijk wat rond bij de voor mij betaalbare winkels (en ik dacht voor velen met mij). Ikea, Leen Bakker, Kwantum, je kent het wel. En ook via de kringloop. Dan deel ik dat met sommige en dan krijg ik reacties als: ‘oei, ik weet niet of een bed van Ikea een goed idee is. Je kunt beter even goed investeren. Bij Swiss Sense heb je al vanaf 999 euro een bed he!’ Mens, mijn hele budget is ongeveer 1000-1200 euro. Ik heb ook al meerdere keren laten weten dat dat er niet in zit en toch de hele tijd krijg je dan van die domme misplaatste “adviezen”. “Ik heb destijds mijn kledingkast op maat laten maken, prijs viel me mee hoor, was iets van 1250 euro”. Of reacties op het appartement zelf: ‘Had je niet liever een huis met een tuin gehad?’. Klopt inderdaad, ik had graag een huis met een tuin gehad en een extra slaapkamer, en een badkamer met ligbed en bubbel functie en een aparte bijkeuken voor het witgoed. Klopt. Laatst spande echt de kroon toen iemand zei: ‘Die en die woont gewoon met haar gezin in een flat en ze hebben dus geen tuin. Daar kan je je toch niks bij voorstellen?!’
Kom jij uit het Gooi?
Jezus, dan ben je inderdaad echt het contact met de realiteit kwijt. Half Nederland (minimaal!!!) slaapt toch in een bed van Ikea.
Succes trouwens, zeker als je ook nog een vloer moet leggen is verhuizen hartstikke duur.
was het toevallig cynthia?
Hahah nee verre van! Dan was het misschien nog te verwachten . @Geranium nou precies!! En Dankjewel, het is een heel project maar het komt goed!
Dol op mijn IKEA bed
Roep Ikea in huis hier en de helft stort in
Love Ikea Pax kasten
Het is vandaag de eerste gezamenlijke vrije dag van mijn vriend en mij in bijna een maand, het weer is zo:
En mijn vriend heeft vannacht 39 graden koorts gekregen en is hartstikke ziek. Vind het zo zielig voor hem en ook kut voor mezelf, we hebben wekenlang uitgekeken naar een leuk uitje.
Ah wat stom dit zeg!
Ik heb nu een Ikea bed en die is gewoon top. Heb er hiervoor een van Leen Bakker gehad en die was helemaal fantastisch. En love m’n kallax kast die ik al jaren gebruik en inmiddels meerdere bestemmingen heeft gehad al. Love Ikea hoor 🫶🏻
Even klagen maar ik erger me aan mezelf hoe ik mijn leven inplan
Tot 13.30 op school gezeten en nu in het ov onderweg om van 15 tot 23 te werken op een voor mij nieuwe afdeling. Morgen druk (wel met leuke dingen, maar wel druk) zondag ook weer werken en dan begint de stage week weer.
Superslecht geslapen en ook knallende hoofdpijn nu
Ja zie je wel die mensen zijn het echt kwijt gewoon. Ik heb ook een bed van Leen Bakker op het oog. Dus je berichtje maakt me blij
Haha dit is vaak mijn gevoel wanneer ik met mijn Nederlandse vrienden praat. Ik werk parttime en heb een prima uurloon in het land waar ik woon, maar mijn Nederlandse vrienden begrijpen maar niet dat een groot deel van de voor hun vanzelfsprekende uitgaven wanneer het gaat om extra’s (kleding, elektronica, interieur, vakanties, etc) gewoonweg ècht niet aan mij besteed zijn. Ik leef heel erg goed en vind het dan ook niet zo vervelend, eerder grappig, maar ik vind het wel frappant hoe snel mensen dingen als normaal ervaren wanneer ze toch overduidelijk bij een geprivilegieerde minderheid horen.
Ja sommige mensen lijken echt niet te begrijpen dat bepaalde extra’s niet voor iedereen weggelegd zijn. Ik kan me daar eerlijk gezegd soms echt aan ergeren. Ik weet nog toen ik mijn rijbewijs haalde, dat ik toen ook echt opmerkingen kreeg van: ‘Nou dan is het ook handig als jullie een tweede auto erbij nemen!’ En als je dan zegt van dat dat in de kosten loopt. Ja maar gewoon een simpel autootje! Ja, dan ook… Ik vind dat zo wereldvreemd.
Dat vind ik echt van die uitspraken voor mensen die in een dorp wonen en vanaf hun 12e zegeltjes sparen voor pannenacties voor ‘de uitzet’.
Rechtstreeks vanaf de slaapkamer boven bij mams en paps het eerste koophuis in