Die pyjama’s zijn opeens duur geworden daar! Zag zo’n leuke, maar die was boven de 40 euro
@Nude true. Ik moet mezelf maar verwennen
80 voor een normale fiets, en het is niet gratis als je er langer dan een dag staat. Maar ik snap je ergernis wel.
Volgens mij knijpen ze ook wel een oogje toe als je daar nu je fiets neerzet zonder abonnement, in ieder geval maakte mijn collega laatst die fout en toen zei een medewerker dat het prima was om daar te staan vanwege de drukte.
Ik erger me er juist aan dat ik wel 180 euro betaal maar ik nu supervroeg moet komen omdat er anders geen plek is voor mijn bakfiets omdat alle buitenmodel abonnementen van twee andere stallingen nu ook hier staan. En mijn normale fiets met zitjes kan ik ook nergens kwijt.
Van t weekend had er op het strand een hond over mn jas heen gepist. Super goor. De eigenaresse deed in eerste instantie alsof ze het niet doorhad (bleek later door toevallig filmpje van de mensen naast ons dat ze het overduidelijk wel gezien had). Toen ik er een minuut later achterkwam achter dr aangerend om nummers uit te wisselen zodat ze kon betalen voor de stomerij. Heeft ze mij geblokkeerd.
Wat asociaal!!
En als je het met een ander telefoonnummer probeert?
Haha jeeezus wat lelijk van zo iemand. Ik zou blij zijn als ik het dan op zo’n manier kan “oplossen”. Valt waarschijnlijk nog onder haar aansprakelijkheidsverzekering ook.
Overal zijn de pyjama’s duur … ik ben op zoek naar hele simpele goedkope maar zelfs bij c&a en zeeman kan ik niets vinden wat oke is. Onder de 25/30 euro is moeilijk. En dat vind ik zonde voor iets wat ik alleen in de nacht draag haha
Primark?
Ja heb ik ook gekeken maar was mijn maat (de grootste) bij alle soorten weg. XS was volop te krijgen
Dat is toch helemaal niet gek? Ik herken dit wel omdat het je onderbewustzijn is en je er dus niets tegen kan doen.
Even googlen waar ze werkt en daar bellen
Dat het pas 16:10 is
Pas jij ook niet in met je lange stelten! Dan moet je gelijk wollen kniekousen kopen anders heb je koude kuiten
Dat mijn hersenen vanochtend even niet konden bedenken dat het feit dat mijn kachel die voor het eerst aansloeg in maanden betekent dat het koud is. Lekker 3 uur tijdens werk kunnen koukleumen want geen sjaal en/of handschoenen mee ben maar uit pure wanhoop in plaats van uit interesse al die tijd poltie en boefje gaan spelen met de kinderen om maar warm te blijven
Ik gebruik mijn AirPods letterlijk dag en nacht, maar zijn nu toch echt kapot… waarom gebeurd zoiets mij altijd in de duurste maaaaand (Sint/kerst/verjaardagscadeau’s). Ik kannie zonder.
Protip, sluit de volgende keer Applecare+ af. Nog steeds spijt dat ik dat de vorige keer niet heb gedaan. Ok ok, ik had toen nog geen creditcard dus het kon niet.
Maar als je die hebt raad ik je dat echt aan.
Goeie! Ze zijn gewoon wel ruim 4 jaar meegegaan, wat ik best netjes vind voor elke nacht gebruiken om mee in slaap te vallen haha! Maar zal eens kijken wat het extra kost.
Heb alleen dr nummer helaas, had die al gegoogled maar kwam niets naar voren.
Heb uiteindelijk met een andere telefoon 15x anoniem gebeld. Toen werd ik gedeblokkeerd en beloofde ze gisteravond het geld over te maken. Niet gedaan. Dus berichtje gestuurd wanneer ze het overmaakt.
Kreeg ik vervolgens een berichtje dat ik moet stoppen met haar lastig vallen, dat het maar om €20 gaat. Is nu gewoon principe kwestie geworden Wat een gezeik. Wel een wijze les om het de volgende keer maar gelijk op te lossen.
Kost niet heel veel hoor, zou voor de maandelijkse variant gaan. Die van mij waren vanaf het begin al kut (Bij bol.kadom besteld) en baal echt dat ik het toen niet kon afsluiten. Dan had ik nu waarschijnlijk nieuwe oortjes gehad.
Heb je dan levenslang garantie oid?
Tot je het abonnement eindigt en als je de maandelijks opzegbare variant kiest zit daar volgens mij geen einddatum aan.