Heb perongeluk de grove vlokken havermout gepakt
Amerikanen
Ohhh zo shit, had ik laatst ook. Uiteindelijk gemixt met een zakje fijne, dan valt het nog mee
Ik dacht gisteren âwat fijn dat ik al zo lang niet mega last van een stijve nek / schouder heb gehadâ.
1x raden waarmee ik vandaag wakker werd. Ik kwam amper mijn bed uit vanwege mijn nek.
Mijn collega. Ik voel me nogal verslagen door de verkiezingen en een mannelijke collega vroeg wat er was. Dus ik gaf aan dat ik me behoorlijk down voelde door wie er nu gewonnen heeft. Zei hij âoh, ik dacht dat je zo zuur keek omdat je een bad hair day hebtâ. Echt, flapdrol. Blij dat hij een andere baan heeft, want hij maakt altijd dat soort opmerkingen. Hoef ik ook niet meer aan te horen dat het zonde is dat ik geen kinderen wil.
Als je een blenden of keukenmachine oid hebt, kun je het wat fijner malen.
Ik ben ff 4 maanden vergeten dat lezen één van mijn lievelingsactiviteiten is en nu ben ik weer ingelogd op Goodreads en loop ik blijkbaar 26!!! boeken achter voor mijn ~reading goal~ van 2024.
(Maakt niks uit natuurlijk, vul dat nummer ook maar willekeurig in op basis van hoeveel ik het jaar ervoor heb gelezen, omdat Goodreads dat vraagt, maar toch!!! Lekker stom om dat steeds te zien haha)
Haha wow. Wat is/was je doel dan?
Haha ik zie nu pas dat ik verkeerd had gezien, ik had 26 boeken gelezen en liep 14 boeken achter. 48!
Is ook wel een beetje een ergernis trouwens, dat ik 26 boeken in een halfjaar lees en dan vier maanden niks, gewoon, echt vergeten, niet dat ik het wou maar geen tijd vind, ofzo.
Ik moet zeggen dat ik ook wel even met mân ogen zou rollen als mân collega melodramatisch zou gaan doen over deze verkiezingen
Jij even blij dat ik jouw collega niet ben
Yay seksisme
Pitten in mandarijnen.
De hoeveelheid kerst kleding in de winkels. Werkelijk alles heeft glitters?! Ik wil gewoon iets wat ik ook de rest van het jaar aan kan.
__
Oh en de maten. Ik heb qua breedte een L of XL nodig voor broeken, maar qua lengte een S. En ik vind het ook zoveel moeite omdat dan allemaal te laten inkorten.
Dit en ook veel korte mouwen?
En tops die net op je broekrand vallen ipv gewoon er over
Ik draag glitters ook gewoon buiten de feestdagen om hoor, maar snap dat niet iedereen op glitters zit te wachten
Haha nee ja snap ik! Ik heb ook een glitter broek die ik ook wel eens buiten de feestdagen draag. Maar ik heb vandaag dus echt bijna alleen maar dit soort dingen gezien. Dat vind ik (voor mezelf iig) echt té.
Glitter kan altijd
Ugh ja! Eén pit ok, twee pitten vooruit, maar ik had laatst serieus iets van 10 fucking pitten in één mandarijn!