Waar erger je je aan? #18

De meastro burger van McDonald’s valt tegen. Is niet meer zoals doe vroeger was.
Kost ook nog eens bijna 8 euro

2 likes

Dankjewel voor dit bericht. Ik zag net de reclame voorbij komen en had er weer trek in! Maar nu weet ik dus dat ik me er niet heel erg op hoef te verheugen haha!

Aan de puist op mijn voorhoofd die zo’n pijn doet dat ik er hoofdpijn van krijg. :volcano:

Op LinkedIn heeft het over ‘een digitaal kopje koffie drinken’. Hoe werkt dat? Ga je dan allebei met je kopje koffie voor de webcam zitten? Echt wtf :sweat_smile:

5 likes

Ik heb raardere dingen op linkedin gezien :sweat_smile:

7 likes

Make-up doen in het donker

2 likes

In de app kan je nu een maestro menu voor 9 euro krijgen! Die ‘coupon’ blijft ook staan dus kan je de volgende keer halen.

2 likes

Ik ben er van genezen, hoef hem niet nogmaals. Maar thanks voor je tip.

5 likes

Haha dit doe ik weleens met een collega als we allebei thuiswerken en even bij moeten praten. Maar zou dat niet zo snel met een onbekende doen/op linked in zetten :joy:

1 like

“Een kopje koffie drinken” is toch gewoon een andere manier van even kort, low key kennismaken/contact leggen, kijken of je iets voor elkaar kan betekenen. Een soort netwerkgesprek? Of je dan letterlijk koffie drinkt of thee of water of niet maakt niet zo uit denk ik :joy:

15 likes

Het is zo vervelend dat als je geen zin hebt om te werken dat je dan gewoon… toch moet werken?! :sob:

49 likes

Maar zeg dat dan?

1 like

Dat is toch gewoon de betekenis ervan, taal is heel vaak niet letterlijk? Haha

10 likes

Haha nee true, maar voor mij klinkt het een beetje hetzelfde als een ‘digitale lunchwandeling’ of een ‘digitale vrijmibo’ ofzo. Dingen die per definitie een fysieke samenkomst betekenen (behalve tijdens Covid :sweat_smile:). Ik vond het wat vergezocht en zou gewoon zeggen ‘zullen we eens bellen’. Maar Zit verder ook niet in die wereld haha

2 likes

Gescheurde enkelbanden zijn echt heel ergerlijk.

3 likes

Ooh god, nu moet ik denken aan de verplichte lunchmeetings tijdens corona. Heerlijk hoor, hele dag voor het scherm en dan in je pauze verplicht nog meer scherm en ongemakkelijke gesprekken. Al ging ik daarna dan alsnog pauzeren

8 likes

Spiegel met daglicht lampen is echt mijn beste uitgave ooit 🫶

2 likes

Heb je een spiegel met lampen er in? Die zoek ik namelijk een, liefst rond, maar alle lampen zitten dan aan de achterkant en dan wordt het zo’n badkamerspiegel.

2 likes

Eentje zoals deze heb ik!

7 likes

Mensen uit de Randstad die zeggen dat Groningen zoooo ver rijden is. Ja meid, andersom is het net zo ver.

16 likes