Want?
Moet voor mn werkmail een nieuw wachtwoord instellen en alles wat ik probeer aan combinaties zijn niet goed. Ben een kwartier verder, ik geef het op.
Ikg33fhet0p&!
Ik had me laatst ook opgemaakt in het donker. Rond 11:00 ging ik op werk naar het toilet, en keek ik in de spiegel: nou leek net zo een porseleinen pop. Had echt knalroze appelwangetjes. Was iets te enthousiast met de blush geweest.
Ik heb de iets bozere mail net naar Duux gestuurd.
Er stond hier net voor de tweede keer in drie maanden tijd een verkoper van Verisure voor de deur. Er is de laatste tijd wat onrust in de wijk dus ze zullen wel denken: tijd om wat beveiligingssystemen te verkopen! Zulke fuckers
Bijna de hele wijk is al beveiligd ook en hebben van die domme bordjes hangen
Ondertiteling die per woord in beeld verschijnt ipv een hele zin.
Boeken waar het dankwoord uit meerdere pagina’s bestaat. Zo’n flauwekul.
Dat ze een gebarentolk bij de amsterdam persconferentie neerzetten en vervolgens niet in beeld brengen
Ik heb haar wel gezien? Achter de politieman.
Ik heb wel gekeken via nu.nl wellicht dat dat dan nog verschilt.
waarom moeten boze boomers in de horeca altijd 5x vragen of iets ECHT OP is als het personeel aangeeft dat iets op is
“kan het echt niet?”
“de soep is dus op?”
“hoe kan die nu al op zijn?”
“is de soep er niet straks weer?”
Nu heb ik de rest van de avond dit lied in mijn hoofd.
Op, op. Alles is op
Ik las idd dat het op nu.nl het beste te zien was. Maarja ik heb niet bedacht om uit te zoeken waar het nog meer wordt uitgezonden en of de tolk dan wellicht beter te zien is. Verwachtte gewoon dat er ook bij de nos wel mensen werken die na kunnen denken haha
Gvd ik had duizenden foto’s van mijn telefoon verwijderd met slidebox, voelde me helemaal georganiseerd, heeft mijn telefoon ze allemaal weer teruggezet, waarschijnlijk in een poging behulpzaam te syncen. Fuck dit, echt geen zin om het nog een keer te doen
Geen Flink of Thuisbezorgd die wat kan brengen?
Kun je misschien bij de receptie vragen of ze iets hebben, denk dat veel hotels dit wel hebben liggen, net als tandenborstels of tandpasta.
Hahahaha vreselijk ‘here u go ’
Heb je in de app wel op het prullenbakje gedrukt op “delete all”? Daarna pas zijn ze echt uit je foto’s verwijderd. Als het een schot voor open doel is heb ik niks gezegd hoor.
Haha zooooo’n nutteloze ergernis, maar kwam ik dezelfde vrouw op 4 verschillende plekken tegen?? Ook twee plekken verder (auto afstand) van elkaar vandaan
Ik ergerde me er gewoon aan and I don’t know why