Waar erger je je aan? #18

Wat een eikel

13 likes

Ik snap dat het lastig is om te zeggen als je net pas rijdt maar bij de volgende keer commentaar gaat ie maar lopen, wat een vervelend gedrag! Juist in deze periode maak je jezelf alles eigen en daar heb je geen commentaar bij nodig

2 likes

Ja ga echt voor jezelf opkomen! Dit is bij m’n moeder gebeurd, haalde eindelijk haar rijbewijs op haar 50e en toen deed haar partner precies zo. Na 3 maanden is ze gestopt met rijden omdat ze zo onzeker was geworden en sindsdien heeft ze nooit meer auto gereden.

Dus zorg er alsjeblieft bij jezelf voor dat het niet zo ver komt!

7 likes

Maar voor wat ben je het g ewend? Ik denk dat dat meer de vraag is.

1 like

Ik word echt helemaal leip van de terrormeeuw die me elke dag van mijn balkon afjaagt. :sob:

2 likes

https://www.amazon.nl/ERBO-reflecterende-vogelverschrikker-binnenplaats-kleurverloop/dp/B0C4KH32B5/ref=asc_df_B0C4KH32B5/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=624316810729&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=8711092665815314844&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010752&hvtargid=pla-2224286370924&psc=1&mcid=1383ec53b2d43a8c8a0636b0dedd3879
Balkon pimpen!

2 likes

Wij hebben er eentje op een dakkapel wonen die een nestje heeft gemaakt. Is gelukkig niet onze dakkapel maar wat een tering herrie maakt dat zeg :sob:

2 likes

Ja die van ons heeft een nest op ons dak gemaakt en wordt meteen helemaal gek als we de balkondeur alleen maar opendoen.

Wie zou het beter weten? Je instructeur of je man? Ik gok de eerste dus de tweede mag lekker zn mond houden.

8 likes

Neee ga rijden!! De drempel gaat echt veel hoger worden als je het nu gaat uitstellen. Heb in jan mijn rijbewijs gehaald en daarna maar 3x gereden tot vorige week, heb uit onzekerheid weer 3 opfrislessen moeten doen omdat ik echt allemaal beren op de weg zag. Ga lekker in je eentje er op uit en als hij zit te zeiken gaat die maar lekker lopen.

7 likes

Ja ik ga het er vanavond over hebben, want ik wil echt niet zoals wat jij @ZusjevanJoost vertelt. Wat sneu voor je moeder :frowning: Zou ze niet eens een paar lessen willen nemen om het vertrouwen terug te krijgen?

@vitaminwater ja!!!

3 likes

Goed zo!

Ze hebben onlangs een automaat gekocht wat m’n moeder altijd al graag wilde. Toen heeft ze een heel klein stukje gereden met hem en toen deed hij het wéér. Dus toen is ze weer gestopt.

Ze kan wel wat opfrislessen nemen maar dan zit haar partner later toch weer naast haar en zal hij weer zo doen. Echt rot.

3 likes

Ik erger me aan hoofdpijn waar pijnstillers niet tegen werken :rage:

3 likes

Ahhhw grrrrrre wat irritant!! Hij moet zn mond dus ook houden. Heel frustrerend zulke dingen.

4 likes

Oh goed zo, echt doen hoor! Je hebt je rijbewijs dus je kunt het en je zult heus wel eens een foutje maken maar daar leer je weer van dus niks aan de hand. Je vent moet zich er gewoon niet mee bemoeien, kom nou

4 likes

Al eens APC gebruikt? Is een combinatie van Aspirine, Paracetemol en Caffeine. Is echt het enige wat mij helpt bij migraine achtige hoofdpijn, waar Paracetemol niet bij helpt. Is dezelfde samenstelling als duurdere hoofdpijn-medicijnen. Al aan zoveel mensen getipt, en veel mensen zijn er echt blij mee. Het is te koop van Roter of gewoon Kruidvat eigen merk.

5 likes

Deze doppen van m’n wasmiddel waardoor ik nu nog maar 1 kant op kan schenken en ik wil m’n fles niet draaien als ik hem open maak.

4 likes

Thanks, ga ik eens proberen!

4 likes

Op kantoor dat er minstens drie mensen bij elk niesje ‘Gezondheid!!!’ roepen. Er wordt om de haverklap geniest (1 iemand met hooikoorts denk ik, die echt 3x niest en dan 2 minuten later nog 2x), vind dat zo’n onzin :sweat_smile: soms (1 op 1?) zeg ik t wel, daar niet van.

Plus als ik zelf nies met oortjes in, dan hoor ik niet of ze het zeggen (waarschijnlijk wel) en dan voel ik me verplicht dankjewel te zeggen.

Voor het ben ik de enige - topic eigenlijk
Ben ik de enige die dit overdreven vind?

• Ja wat een onzin bij elke nies, zeg het nooit
  • Oh ik vind het juist onbeleefd om dat niet te zeggen
  • Heel af en toe, maar niet ALtijd

0 stemmers

1 like

Ik heb ooit ook de huismerk-APC gebruikt, maar bij mij werkt die dus echt minder goed dan het A-merk (Excedrin). De samenstelling is ook net iets anders. Dus mocht het huismerk bij jou ook weinig doen: probeer Ecxedrin! Mijn hoofdpijn gaat er niet altijd helemaal mee weg, maar het wordt wel een stuk draaglijker (als in: ik ben niet meer misselijk tot aan overgeven toe).

3 likes