Als ik nog een keer dat vreselijke lied van die fucking engelbewaarder of oranjebewaarder (???) of wat die kerel dan ook bewaart hoor draai ik echt door.
Ik weet nu…
Ik heb net minstens 20 muggen gedood in het slaapkamertje van het huisje op de camping waar we slapen. En ze eten alleen mij, niet m’n man
Ik heb een paar weken terug mn rijbewijs gehaald. En ik zat echt met vertrouwen in de auto. Want mijn superstrenge instructrice was heel tevreden en heeft benadrukt dat ik het echt kan en de examinator zei dat ik het super had gedaan. Maar mn man heeft al zoveel kritiek gehad dat ik nu toch maar weer in de bus zit voor een 2 uur enkele reis naar een werkafspraak. En ja dat doe ik zelf maar ik heb gewoon geen zin om met zijn kritiek in mijn hoofd te rijden. Ben bang dat ik dan juist stomme fouten ga maken.
Wat een lul ben je dan. Dat doe je helemaal niet zelf, dat doet hij. Zou hem verzoeken voortaan zijn mond te houden en hem anders die auto uitzetten. Dan gaat hij maar lekker zelf met de bus.
Je man heeft kritiek gegeven bedoel je?
Niet meer rijden met hem ernaast dan. En hem verzoeken zo’n mond te houden. Zo zonde dit!
Ja inderdaad! Vind het echt kut. Want ik heb het lessen zolang uitgesteld en het heeft mij letterlijk tranen gekost om hem te halen, en ik was zo blij dat ik hem had. Mn familie was ook helemaal schattig trots en heb zoveel lieve bemoedigingen van ze gehad.
Maar blijkbaar weegt kritiek dan toch zwaarder, echt zo stom. Maar jij en @quarterlife hebben gewoon hartstikke gelijk. Ga sowieso niet meer rijden met hem ernaast.
Wat een eikel
Ik snap dat het lastig is om te zeggen als je net pas rijdt maar bij de volgende keer commentaar gaat ie maar lopen, wat een vervelend gedrag! Juist in deze periode maak je jezelf alles eigen en daar heb je geen commentaar bij nodig
Ja ga echt voor jezelf opkomen! Dit is bij m’n moeder gebeurd, haalde eindelijk haar rijbewijs op haar 50e en toen deed haar partner precies zo. Na 3 maanden is ze gestopt met rijden omdat ze zo onzeker was geworden en sindsdien heeft ze nooit meer auto gereden.
Dus zorg er alsjeblieft bij jezelf voor dat het niet zo ver komt!
Maar voor wat ben je het g ewend? Ik denk dat dat meer de vraag is.
Ik word echt helemaal leip van de terrormeeuw die me elke dag van mijn balkon afjaagt.
Wij hebben er eentje op een dakkapel wonen die een nestje heeft gemaakt. Is gelukkig niet onze dakkapel maar wat een tering herrie maakt dat zeg
Ja die van ons heeft een nest op ons dak gemaakt en wordt meteen helemaal gek als we de balkondeur alleen maar opendoen.
Wie zou het beter weten? Je instructeur of je man? Ik gok de eerste dus de tweede mag lekker zn mond houden.
Neee ga rijden!! De drempel gaat echt veel hoger worden als je het nu gaat uitstellen. Heb in jan mijn rijbewijs gehaald en daarna maar 3x gereden tot vorige week, heb uit onzekerheid weer 3 opfrislessen moeten doen omdat ik echt allemaal beren op de weg zag. Ga lekker in je eentje er op uit en als hij zit te zeiken gaat die maar lekker lopen.
Ja ik ga het er vanavond over hebben, want ik wil echt niet zoals wat jij @ZusjevanJoost vertelt. Wat sneu voor je moeder Zou ze niet eens een paar lessen willen nemen om het vertrouwen terug te krijgen?
@vitaminwater ja!!!
Goed zo!
Ze hebben onlangs een automaat gekocht wat m’n moeder altijd al graag wilde. Toen heeft ze een heel klein stukje gereden met hem en toen deed hij het wéér. Dus toen is ze weer gestopt.
Ze kan wel wat opfrislessen nemen maar dan zit haar partner later toch weer naast haar en zal hij weer zo doen. Echt rot.
Ik erger me aan hoofdpijn waar pijnstillers niet tegen werken