In de jumbo vanochtend om 07.30 al moest ik brood halen voor mijn lunch, ik had meeega haast ook. Er stond meteen bij de ingang zo’n rek met brood van gisteren maar dan flink afgeprijsd. Dacht wow super fijn, lekker goedkoop, ik pak er een en binnen een paar tellen ben ik klaar. Een half brood gepakt en naar de zelfscan gerend. Bleek dat halve brood van gisteren gewoon 4 euro te kosten!?? Dacht dat ik nog sliep ofzo, ben teruggelopen en gecontroleerd of het echt goedkoper brood moest zijn. De rest was 1 euro voor een heel brood of 0.50 voor een halfje, maar deze was iets speciaals mee, maar ja 4 euro … is die vers 6 ofzo.
“je hebt zo’n bijzondere uitstraling. Mag ik je vragen naar je verhaal?”
Heel bijzonder ook, een vriendelijk iemand met tattoos
Huh? Een half brood voor €4? En dat is al afgeprijsd? Dan moet ie wel heel speciaal zijn… Ben wel benieuwd wat voor brood het was?
Ik word zo dodelijk moe van deze gozer. Iemand van mijn connecties reageert steeds op die posta waardoor ik ze ook zie.
Haha, same!
Ik ook. Sinds augustus ook steeds moeten overmaken van mn spaarrekening.
Het leek op deze, heb de site doorzocht, maar was wel een ander kleur etiket leek het. Wat lichter groen of geel … Ik zie nu dat het specialer brood is dus ja maar alsnog keiiii duur, je zult het maar nodig hebben en dan die prijs moeten betalen …
Ah ok heb deze nog nooit gezien. Jeetje wat een prijs zeg. Weet wel dat je voor glutenvrij iets meer moet betalen maar niet dat het zo duur zou zijn!
Dat mijn man echt een compleet bos aan het omzagen is met zijn gesnurk. Hij kan er min of meer niets aan doen omdat ie verkouden is, maar de tering… het volume wat er vanaf komt, vind het best knap dat hij er zelf niet wakker van wordt.
Welkom in de wereld van coeliakie patiënten! De prijzen zijn om te janken. Maar dit is voor ons een gezond brood met veel vezels. Dus deze koop ik altijd voor mijn gezondheid maar wel met pijn!
Kende deze nog niet want ben nooit bij de jumbo! Wil hem nu wel proberen want inderdaad, lastig om gezonde glutenvrije producten te vinden.
Mijn ex heeft zijn Instagram op prive gezet. Nu kan ik hem niet meer stalken.
Stom, maar uiteindelijk zul je er meer rust van hebben. Ik ken jouw situatie niet, maar voor mij was het een stuk beter.
Dit doet me eraan denken: nadat ik getrouwd ben, heeft mijn ex me niet alleen verwijderd als connectie op LinkedIn, maar zelfs geblokkeerd. Alsof hij het niet kon verdragen om tegen mijn nu dubbele achternaam aan te kijken. We waren op dat punt minstens 5 jaar al uit elkaar.
Dat de bestelling ‘een espresso met koude melk’ zoveel los maakt bij mensen die koffie moeten maken als baan.
Mensen die ’ wel druk hoor zo voor de feestdagen’ al 2 weken aan het herkauwen zijn. Jongens we kunnen niet nu al met kerstvakantie, even doorwerken.
ja en als ik ze extra wil irriteren noem ik het een cortado maar dan met koude melk ALSJEBLIEFT
Het gemeenste van glutenvrij moeten eten: minder lekker maar je betaalt meer
Burrito besteld en aangegeven dat ik er geen rijst in wil. Zit rijst in. Klinkt niet rampzalig maar ik lust het nu gewoon niet.
Iemand plakt steeds rare ‘schokkerende’ teksten met een qr code naar zijn instagram account. Irriteer me op de een of andere manier er echt aan, ik heb nu een boel afgescheurd en weggegooid…