Ik ben altijd zo benieuwd naar het vervolg
Heb je een boterham gegeten? Een nieuwe besteld? Moest je die betalen?
Ik ben altijd zo benieuwd naar het vervolg
Heb je een boterham gegeten? Een nieuwe besteld? Moest je die betalen?
Zoals?
âI know you made your cat pee in my grandmas urnâ ofzo. Lekkere edgelord cringe.
Wie boven de 14 gaat die qr code scannen
Plak dit er overheen
Haha serieus?
Ik heb het weggegooid, een âklachtâ ingediend bij thuisbezorgd. Ik had nog 4 cheese dippers, die heb ik gegeten.
Ik toch niet
O hahaha dat ging mis
Wat heb je afgescheurd?
Een boel
Aan mezelf want ik ben de pas voor de ondergrondse container kwijt en nu zit ik gvd met afval te koekeloeren
In heel veel gevallen kan je je ov chipkaart of pinpas gewoon gebruiken.
Ik snapte het weer eens niet het zat fysiek op een paal en toen heb je het afgescheurd.
Ik dacht hoe kan je iets van insta afscheuren dan
Ja tering ik ook, alles afgezocht, nieuwe aangevraagd en uiteraard vind ik m vandaag terug (in een tas waar ik al drie keer gezocht had)
Ik haat pasjes sowieso en ben ze altijd kwijt. Onlangs nog een nieuw rijbewijs aangevraagd
Een week later vond mijn vriend mân oude in de auto in een zijvak waar ik al 80 keer gekeken had. Ik wist ook âzekerâ dat hij in de auto moest liggen, maar ja dan moet je m wel vinden.
Met zoân afvalpasje is het nog irritanter, want die steek je bij je als je afval weg gaat brengen. Dus vervolgens slingert dat ding ergens in je werktas, binnenzak, handtas ofzo.
Dat ik geen insta of FB kan openen of de smoelen van Jake Paul of Mike Tyson kijken me aan, en dat hele gevecht zal me echt een worst wezen.
Pff ja en ik dacht net dat mijn vriend zân wekker vergeten was uit te zetten dus al geĂŻrriteerd want ik wilde nog een beetje slapen. Heeft ie m gezet om dat domme gevecht te kijkenđ„Ž. Gelukkig heeft ie wel de baby mee naar beneden genomen alvast maarja ben nu alsnog wakkerđ€Šđ»ââïž
Goh werd net wakker zonder vriend naast me maar dit verklaart dat denk ik
Dankje voor de tip, meteen besteld! Grootste ergernis is dat ons badkamer zo mega donker is (ook ander peertje in lamp gedraaid maar het blijft donker) dat ik op werk pas zie waar mân mascara zitâŠ
Ohhhhh zo herkenbaar!
Mijn plan was om van mijn eerste fulltime salaris een design tas te kopen. Toen ik eenmal zag wat er echt gestort werd en wist hoe hard ik ervoor gewerkt had dacht ik âdoeiii laat maar, ik betaal er wel mijn vaste lasten vanâ