Gebruikt iemand überhaupt die mandjes met wielen?
Ja
Als in: alleen gekookte spaghetti met ketchup? Of spaghetti met een groenteprutje en/of gehakt en dan ook nog ketchup eroverheen?
Mocht het zover moeten komen en er is een gofundme wil ik wel doneren!
Ja idd alleen gekookte spaghetti met ketchup
@Acquiesce dit is vast de inspiratiebron van sommige mensen om me heen geweest
Staan ze niet te hoog afgesteld dan? Dan kun je ze zo zacht zetten als je wil, maar blijven ze irritant. Zou het even controleren of bij de garage laten checken
Ja honderd procent!
Nee, ze staan juist op de laagste stand, -2 is dat volgens mij. Terwijl we bij onze andere auto de lampen op +1 hebben staan.
@Pantalones klopt inderdaad, de standaard nieuwe auto lampen.
———
Waar ik me trouwens ontzettend aan erger zijn de lampen van duurdere auto’s die automatisch van vol licht naar normaal licht gaan als er een tegenligger komt. Maar dit systeem werkt altijd net te laat waardoor je altijd verblind wordt.
Mijn auto startte vanmorgen niet en ik hoop heel erg dat het met startkabels op te lossen is want ik heb momenteel de ene financiële tegenvaller na de andere waardoor ik niet weet waar ik een reparatie van zou moeten betalen .
Iemand die belt en dan appt “kun je me terugbellen” vind ik zo’n nare en ouderwetse manier van communicatie
Hoezo? Wat moet je dan doen? Niet iedereen belt bij een gemist telefoontje terug.
Kleine samenvatting waar je over wil praten zou wel fijn zijn toch? Ik schrik altijd van zulke appjes, dan denk ik dat ik iets vreselijks heb gedaan of gezegd of dat er iets ergs aan de hand is,
‘Hoi, ik belde je even over zo en zo. Kun je me terugbellen als je tijd hebt?/ Er zit enige haast achter, lukt het vandaag nog terug te bellen? / Het heeft geen haast, bel maar als het uitkomt!’
Vind dat nog altijd beter dan mensen die bellen, waarbij je dus niet op kan nemen, en dan verder niks doen en maar hopen dat je terug belt.
Ik vind het irritant omdat ik niet gelijk kan terugbellen omdat ik ook niet kon opnemen en dan voegt zo’n appje echt 0,0 toe. Maar goed het is voor werk en dan bel ik altijd terug als het een bekend contact is dus misschien zit daar ook meer mijn irritatie, doe rustig (of zeg inderdaad wat er is)
Een vriendin heeft echt al 3 x gezegd ‘je moet nog een tikkie sturen!!!’ Maar ik heb dat ook al 3 x gedaan en er zijn alweer dingen bijgekomen qua kosten.
Alleen ze betaald dan vervolgens niet als ik het haar stuur via whatsapp 🥹 en inmiddels alweer geappt over andere dingen dus dat betaalverzoek is helemaal naar boven nu.
Je kan het bericht vastzetten met een pin. Dan is de boodschap wel direct duidelijk.
Wat is LinkedIn toch vreselijk om doorheen te scrollen. Alles is zó nep, waarom voert iedereen zo’n showtje op
Hahahah ja alleen is me dat iets te direct