Waar erger je je aan? #18

Ahhhw grrrrrre wat irritant!! Hij moet zn mond dus ook houden. Heel frustrerend zulke dingen.

4 likes

Oh goed zo, echt doen hoor! Je hebt je rijbewijs dus je kunt het en je zult heus wel eens een foutje maken maar daar leer je weer van dus niks aan de hand. Je vent moet zich er gewoon niet mee bemoeien, kom nou

4 likes

Al eens APC gebruikt? Is een combinatie van Aspirine, Paracetemol en Caffeine. Is echt het enige wat mij helpt bij migraine achtige hoofdpijn, waar Paracetemol niet bij helpt. Is dezelfde samenstelling als duurdere hoofdpijn-medicijnen. Al aan zoveel mensen getipt, en veel mensen zijn er echt blij mee. Het is te koop van Roter of gewoon Kruidvat eigen merk.

5 likes

Deze doppen van m’n wasmiddel waardoor ik nu nog maar 1 kant op kan schenken en ik wil m’n fles niet draaien als ik hem open maak.

4 likes

Thanks, ga ik eens proberen!

4 likes

Op kantoor dat er minstens drie mensen bij elk niesje ‘Gezondheid!!!’ roepen. Er wordt om de haverklap geniest (1 iemand met hooikoorts denk ik, die echt 3x niest en dan 2 minuten later nog 2x), vind dat zo’n onzin :sweat_smile: soms (1 op 1?) zeg ik t wel, daar niet van.

Plus als ik zelf nies met oortjes in, dan hoor ik niet of ze het zeggen (waarschijnlijk wel) en dan voel ik me verplicht dankjewel te zeggen.

Voor het ben ik de enige - topic eigenlijk
Ben ik de enige die dit overdreven vind?

• Ja wat een onzin bij elke nies, zeg het nooit
  • Oh ik vind het juist onbeleefd om dat niet te zeggen
  • Heel af en toe, maar niet ALtijd

0 stemmers

1 like

Ik heb ooit ook de huismerk-APC gebruikt, maar bij mij werkt die dus echt minder goed dan het A-merk (Excedrin). De samenstelling is ook net iets anders. Dus mocht het huismerk bij jou ook weinig doen: probeer Ecxedrin! Mijn hoofdpijn gaat er niet altijd helemaal mee weg, maar het wordt wel een stuk draaglijker (als in: ik ben niet meer misselijk tot aan overgeven toe).

3 likes

wat bedoel je hiermee hahah

10 likes

Wat bij mij dan helpt is met mijn voeten ik een bak warm (niet super heet) water zitten! Dan gaat het niet 100% weg, maar wordt het wel een stuk minder

2 likes

Zou er zeker bij zeggen dat de eerst volgende keer dat ie commentaar heeft direct mag uitstappen. Niet om te dreigen. Maar als ie zoveel te zeggen over je rijstijl is het misschien voor z’n eigen veiligheid beter niet in te stappen. Als ie zich wel veilig voelt, dan mooi zitten en kop houden.

7 likes

Hoe leg ik dit uit
Die tuut zit altijd anders als ik de fles op een andere plek pak.
Ik kan die tuut wel draaien natuurlijk maar dan heb ik gore wasmiddel handen.
Ik wil gewoon uit m’n fles kunnen schenken no matter hoe ik de fles vastpak

maar je kan toch ook de fles in zijn geheel draaien in plaats van de tuut? dan krijg je geen wasmiddel handen

1 like

Ja maar daar heb ik dus geen zin in
Ik wil die fles kunnen pakken op welke plek dan ook en schenken. Dus ik wil gewoon geen tuut.
First world problem wel

4 likes

Ja als zn leven hem lief is, kan ie misschien beter ander vervoer zoeken :relieved:

Koop een eigen fles en giet het over. Klaar met het gezeik!

5 likes

Maar de flessen zijn toch niet rond maar een beetje ovaal waardoor je ze altijd op dezelfde manier vast zal houden?

3 likes

Het verschil is 15mg caffeine, daar kun je ook een kopje groene thee voor nemen. Vooral doen wat voor jou fijn is hoor, maar het grootste verschil zit hem in de prijs en niet in de inhoud.

10 likes
13 likes

Ja, het scheelt niet veel inderdaad, maar ik heb (na een tip van jou, volgens mij :smile:) het huismerk geprobeerd en dat lijkt toch minder goed te werken. Maar misschien beeld ik me dat ook wel in. Nou ja, ik heb gelukkig niet wekelijks hoofdpijn en ik heb ook nooit de maximale dosis per dag nodig, dus het kost me geen handenvol geld of zo.

2 likes

Baksteen met een briefje: “there are no unbreakable windows - only the lack of will”

39 likes