wat bedoel je hiermee hahah
Wat bij mij dan helpt is met mijn voeten ik een bak warm (niet super heet) water zitten! Dan gaat het niet 100% weg, maar wordt het wel een stuk minder
Zou er zeker bij zeggen dat de eerst volgende keer dat ie commentaar heeft direct mag uitstappen. Niet om te dreigen. Maar als ie zoveel te zeggen over je rijstijl is het misschien voor zān eigen veiligheid beter niet in te stappen. Als ie zich wel veilig voelt, dan mooi zitten en kop houden.
Hoe leg ik dit uit
Die tuut zit altijd anders als ik de fles op een andere plek pak.
Ik kan die tuut wel draaien natuurlijk maar dan heb ik gore wasmiddel handen.
Ik wil gewoon uit mān fles kunnen schenken no matter hoe ik de fles vastpak
maar je kan toch ook de fles in zijn geheel draaien in plaats van de tuut? dan krijg je geen wasmiddel handen
Ja maar daar heb ik dus geen zin in
Ik wil die fles kunnen pakken op welke plek dan ook en schenken. Dus ik wil gewoon geen tuut.
First world problem wel
Ja als zn leven hem lief is, kan ie misschien beter ander vervoer zoeken
Koop een eigen fles en giet het over. Klaar met het gezeik!
Maar de flessen zijn toch niet rond maar een beetje ovaal waardoor je ze altijd op dezelfde manier vast zal houden?
Het verschil is 15mg caffeine, daar kun je ook een kopje groene thee voor nemen. Vooral doen wat voor jou fijn is hoor, maar het grootste verschil zit hem in de prijs en niet in de inhoud.
Ja, het scheelt niet veel inderdaad, maar ik heb (na een tip van jou, volgens mij ) het huismerk geprobeerd en dat lijkt toch minder goed te werken. Maar misschien beeld ik me dat ook wel in. Nou ja, ik heb gelukkig niet wekelijks hoofdpijn en ik heb ook nooit de maximale dosis per dag nodig, dus het kost me geen handenvol geld of zo.
Baksteen met een briefje: āthere are no unbreakable windows - only the lack of willā
Is dit een kleine man van 50 of een jochie van 13 met het gezicht van zijn vader?
Serieus?
Nee ik troll
Ik zit midden in mn eerste werkweek bij mn nieuwe baan, daardoor mega koppijn, ook net ongesteld geworden waardoor ik een soort walvis ben. Heb t ff gehad
Of een vrouw van veertig met een sigaret?
Ik doe geen aannames over iemands gender
Met een buitenaardse stof in haar bloed?
Mijn man heeft dus de rare gewoonte dat als hij gebeld wordt, hij vaak naar de keuken loopt en wat in zān mond stopt en ik snap gewoon niet waarom. Je hoort dan niet wat ie zegt omdat ie met volle mond praat tegen degene aan de telefoon. WƔƔrom zou je beginnen met iets eten als je aan het praten bent? Ik krijg hier echt een error van. Hij vindt zelfs trouwens dat hij dit helemaal niet vaak doet