Dit klinkt als een man die vrouwen haat, een misogynist.
Zou diegene uit je leven snijden, dit wordt alleen maar erger en kan me niet voorstellen dat je echt iets hebt aan zo iemand.
Dit klinkt als een man die vrouwen haat, een misogynist.
Zou diegene uit je leven snijden, dit wordt alleen maar erger en kan me niet voorstellen dat je echt iets hebt aan zo iemand.
En dan denkt jouw man: zo, opgelost want ik heb er iets van gezegd!? Echt wtf hoor. Gaat die vent nog een beetje voor jou opkomen???
Oké dit ligt echt helemaal aan mij, maar erger me aan de flut customer care van asos. Bestel daar echt al jaaaaren en door een paar dagen weg en daarna ziek zijn was ik een pakket helemaal vergeten te retourneren. Nogmaals, mijn fout, maar het voelt zo zuur want je hebt 14 dagen om een label aan te maken en vervolgens nóg eens 14 dagen om te versturen. En ben nu op dag 18 (van de 28) dus had ergens gehoopt op wat coulance, maar neeeeeee.
Dus zit nu met drie stuks die ik echt niet pas : (
Ik zeg dit niet op een geinige hihi ik heb Sex and the City gezien en iedereen moet iedereen dumpen manier maar: een partner die het in deze situatie niet keihard voor je opneemt is een zielige eikel en daar heb je geen fuck aan in het leven
Dat ik spierpijn krijg van de kleinste dingen. Badkamer schoonmaken, een paar uur gamen, een tijdje verkeerd met mân arm zitten of liggen. Moet ik hiermee leven nu ik 30+ ben of ben ik gewoon uitzonderlijk zwak of wtf is er met mijn spieren aan de hand joh
Nee 30+ is helemaal niet oud dus zou inderdaad denken vrij onfit en/of een verkeerde houding. Allebei dingen waar je goed aan kan werken! Ook echt fijn voor later om aan je houding, mobiliteit en kracht te werken.
Algehele verkeerde houding is sowieso al een ding, daar probeer ik wat aan te werken met hulp van de fysio! Maar dat is vooral mijn rug en nek, dus ik word echt super gefrustreerd als ik na het schoonmaken (oké, boenen) van mijn badkamer minstens een dag met spierpijn in mijn arm zit. Vind het zo triest klinken haha.
Wat doe je aan sport? Krachttraining heeft me zoveel minder krakkemikkig gemaakt! Wil het echt iedereen aanraden.
Het afgelopen halfjaar nagenoeg niks, alleen lange wandelingen en oefeningen van de fysio. Ik heb me een paar weken geleden ingeschreven bij een sportschool dus ik denk dat ik daar inderdaad maar eens mee moet beginnen.
Ik had dit begin dit jaar tijdens een personeelsuitje. Ik was na 2x Baron kotsmisselijk. Hele dag zo rondgesjouwd. Bleek dat ik uiteindelijk griep had
Collega van mij vertelde dat hij er ook niet meer tegen kan, maar wel eens per jaar met neefjes/nichtjes naar de Efteling gaat en dan ook gewoon mee wil. Die slikt preventief tabletten tegen reisziekte om meer dan één achtbaan aan te kunnen.
Wanneer is de laatste keer dat je bloed is gecontroleerd? Bv ijzertekort kan ook zulke klachten geven.
Gelukkig wel! Anders was ik -terecht, vind ik- tegen hem tekeer gegaan, want er is niks zo waardeloos als een vent in je leven hebben die niet voor je opkomt.
Ja is helaas ouderdom. Er veranderd iets in je evenwichtsorgaan (geloof dat de vloeistof daarin visceuzer wordt) waardoor je dus eerder misselijk wordt in bijvoorbeeld achtbanen.
De opmerking âniet huilenâ/âdonât cryâ als iemand huilt. Een: huilen is gezond. Twee: deze opmerking helpt niets.
Volgens mij is het meer het ongemak van degene die erbij zit (overigens nu niet voor mezelf maar gezien bij 90 day)
Zou bij mij averechts werken. Ik mag niet janken van jou? Nu ga ik tien keer zo hard brullen.
Haha inclusief een uitroep dat maak ik zelf wel uit
Ik heb al zoân twee dagen oorpijn (er zit een propje denk ik) en ik word hier echt gek van. Kon vandaag er nauwelijks door werken. Maar een paar uur geleden leek het ineens minder te worden, is het ineens weer terug D:
Hahaha dit is zo herkenbaar. Drie keer in de week op stap en soms twee dagen achter elkaar? Nu kan ik mijn eigen begrafenis vast organiseren als ik dat doe.
Ik heb lichte hyper mobiliteit in mijn handen en door die kou doen mijn handen pijn.