Ik had laatst 6 tikkies in 1 maand voor bruiloften en baby’s op werk. Dan wordt het wel heel veel wat ik moet geven. Zeker omdat ik zelf niet ga trouwen of kinderen zal krijgen. Ben dus alleen maar aan het uitgeven en krijg zelf nooit wat.
Ik heb als afscheidscadeau een bon van 250 euro gekregen om bij een sterrenrestaurant te eten, vond ik zo’n perfect cadeau.
Je kunt ook de chat als ongelezen markeren, dan staat er gewoon altijd een 1tje zonder dat je ziet of er een nieuw bericht is binnengekomen.
Ja, ik ben mega hypocriet want ik heb ze zelf ook😂 De garage zei dat ze goed afgesteld staan… dusja. Het is blijkbaar normaal tegenwoordig.
Ik heb ook dat ze niet fijn zijn voor medeweggebruikers. Zelf zie ik geen reet (icm nachtblindheid) want ze staan op de laagste stand ingesteld, dus het schijnt niet heel ver naar voren.
Maar toch wordt er op een stuk van 20 minuten minstens 3 keer naar me geseind, ik denk omdat mensen denken dat ik mijn volle licht aan heb. Zo irritant dat ik er niks aan kan veranderen want het is zó vervelend als je verblind wordt door andermans lichten.
Dat bij podcasts de jingles altijd zo tering hard staan in vergelijking met de stemmen. Ik moet hem heel hard zetten om het verhaal goed te kunnen volgen, en dan schrik ik me elke keer dood bij het eindmuziekje.
Ugh ja diegene iets van ‘Hallo! Ik weet dat je lekker je podcast wil luisteren maar…’ heel irritant
Edit: oh je bedoelde jingles, dacht reclames haha
Ik wil een abonnement afsluiten bij een nieuwe sportschool maar dat is zo’n ‘health club’ waar ze je eerst een rondleiding willen geven en een gesprek met je willen. Zo’n gedoe, moet je dat helemaal plannen. Je hoeft me niks uit te leggen!!!
Ik wil gewoon zwemmen in je zwembad en misbruik maken van je sauna en bubbelbad. Ik hoef geen schema of gedoe
Ik pak op een of andere manier altijd een verrot mandje bij de supermarkt. Loop ik weer met een luid piepend wieltje rond
Mensen die spaghetti met ketchup eten
Gebruikt iemand überhaupt die mandjes met wielen?
Ja
Als in: alleen gekookte spaghetti met ketchup? Of spaghetti met een groenteprutje en/of gehakt en dan ook nog ketchup eroverheen?
Mocht het zover moeten komen en er is een gofundme wil ik wel doneren!
Ja idd alleen gekookte spaghetti met ketchup
@Acquiesce dit is vast de inspiratiebron van sommige mensen om me heen geweest
Staan ze niet te hoog afgesteld dan? Dan kun je ze zo zacht zetten als je wil, maar blijven ze irritant. Zou het even controleren of bij de garage laten checken
Ja honderd procent!
Nee, ze staan juist op de laagste stand, -2 is dat volgens mij. Terwijl we bij onze andere auto de lampen op +1 hebben staan.
@Pantalones klopt inderdaad, de standaard nieuwe auto lampen.
———
Waar ik me trouwens ontzettend aan erger zijn de lampen van duurdere auto’s die automatisch van vol licht naar normaal licht gaan als er een tegenligger komt. Maar dit systeem werkt altijd net te laat waardoor je altijd verblind wordt.
Mijn auto startte vanmorgen niet en ik hoop heel erg dat het met startkabels op te lossen is want ik heb momenteel de ene financiële tegenvaller na de andere waardoor ik niet weet waar ik een reparatie van zou moeten betalen .