Waar erger je je aan? #18

Punt 4 kun je misschien een vriendin ofzo voor inschakelen, dat het daar bezorgd mag worden?

1 like

Ik zou dan lekker een kadobon geven zoals keuzecadeaukaart, kan ie bij verschillende winkels besteden en ook online 🫣

Ja, ik dacht eerst bij m’n broer en schoonzus, maar die werken ook gewoon heel de week, heb nu maar het adres van m’n moeders werk opgegeven.
@Coffeedoctor Ik ben bang dat ze daar hier niet zo vrolijk van worden, m’n ouders vinden het al vervelend als ik zelf cadeaubonnen vraag. Is niet leuk want is geen cadeau :sweat_smile:

Maar ga morgen nog wel even beter zoeken of er ook producten zijn die ik e.v.t. in een winkel kan kopen. Al liep ik in m’n snelle(re) zoektocht daar op vast.

4 likes

Mini me vind ik het ergst. Het is geen bezit en/of kloon.

1 like

Er stond een laag water in mijn keukenkastje :rage:
Tijd geleden al lekkage gehad met de vaatwasser dat was zogenaamd opgelost nu kon ik weer alles eruit halen en afdrogen plus dat er weer iemand moet komen, wat een geheister

1 like

Twee puber hockeymeisjes die voor me staan om hun ā€˜banger’ foto’s af te drukken in de Kruidvat.
Giegel giegel en heb al 50x banger gehoord.

Ja ik ben een boomer die 3 foto’s moet afdrukken voor haar kind zijn spreekbeurt.

3 likes

Hahaha zo zuur

12 likes

I know, maar ik erger me kapot. Ik sta hier al 15 min te wachten.

Edit: inmiddels 30 want de printplaat moest vervangen worden :rage:

2 likes

Verwarmingsmonteur is langs geweest voor de jaarlijkse schoonmaak/controle en nu is de verwarming kaduuk en heb ik geen warm water meer :cry:

3 likes

Je hebt daar toch wel meteen een melding van gemaakt? Heb ik ook wel eens gehad, toen stuurden ze snel weer iemand langs om het op te lossen. Hopelijk bij jou ook!

2 likes

Ja hij komt om 16:00. Maar ik vind mijzelf op dit moment gewoon heel zielig
Edit: monteur is eventjes langs geweest en heeft het niet gefixt. Zou later weer langskomen en is niet gebeurd. Gelukkig vriest het niet en is mijn haar nog niet vet

5 likes

Ai… volgende keer je kind toch maar weer zelf zijn/haar huiswerk laten doen :sweat_smile:

4 likes

Hij is 4 en heeft de foto’s zelf uitgezocht hoor :sweat_smile:

Ik ga zeker zijn huiswerk niet maken.

11 likes

Ik kijk een programma (als de brandweer) en doe voice spreekt sommige woorden zo gek uit, erger mij er mateloos aan :joy: Ochtend is Ochtond bijvoorbeeld

Helaas heel herkenbaar. En toch steeds weer de deur opendoen…

3 likes

Dit is idd echt boomer :joy:

4 likes

Die Ali expres fleece leggings ā€œwaarbij het echt net precies lijkt alsof je een panty draagtā€.
Die opgepropte stof vervolgens in de knieholte en de meest rare geel doorschijnende kleur valt echt meer op dan als je gewoon een dikke zwarte maillot of panty draagt.

50 likes

Je krijgt er ook een enorme pamper-kont van, MAAR ideaal bij een koude carnaval.

4 likes

Wij hebben een zoldertje met de cv en zo’n afzuigsysteem. We kunnen op dit zoldertje alleen komen met een ladder. Nu kwam er laatst een monteur met een eigen ladder en die heeft onze ladder OP de zolder gezet. Dus nu kunnen we er niet meer bij :’) met het huishoudtrapje kunnen we er ook niet op klimmen.

14 likes

Oh nee wat onhandig! Hopelijk hebben buren een laddertje zodat je er weer bij kan!

3 likes