Iemand die belt en dan appt “kun je me terugbellen” vind ik zo’n nare en ouderwetse manier van communicatie
Hoezo? Wat moet je dan doen? Niet iedereen belt bij een gemist telefoontje terug.
Kleine samenvatting waar je over wil praten zou wel fijn zijn toch? Ik schrik altijd van zulke appjes, dan denk ik dat ik iets vreselijks heb gedaan of gezegd of dat er iets ergs aan de hand is,
‘Hoi, ik belde je even over zo en zo. Kun je me terugbellen als je tijd hebt?/ Er zit enige haast achter, lukt het vandaag nog terug te bellen? / Het heeft geen haast, bel maar als het uitkomt!’
Vind dat nog altijd beter dan mensen die bellen, waarbij je dus niet op kan nemen, en dan verder niks doen en maar hopen dat je terug belt.
Ik vind het irritant omdat ik niet gelijk kan terugbellen omdat ik ook niet kon opnemen en dan voegt zo’n appje echt 0,0 toe. Maar goed het is voor werk en dan bel ik altijd terug als het een bekend contact is dus misschien zit daar ook meer mijn irritatie, doe rustig (of zeg inderdaad wat er is)
Een vriendin heeft echt al 3 x gezegd ‘je moet nog een tikkie sturen!!!’ Maar ik heb dat ook al 3 x gedaan en er zijn alweer dingen bijgekomen qua kosten.
Alleen ze betaald dan vervolgens niet als ik het haar stuur via whatsapp 🥹 en inmiddels alweer geappt over andere dingen dus dat betaalverzoek is helemaal naar boven nu.
Je kan het bericht vastzetten met een pin. Dan is de boodschap wel direct duidelijk.
Wat is LinkedIn toch vreselijk om doorheen te scrollen. Alles is zó nep, waarom voert iedereen zo’n showtje op
Hahahah ja alleen is me dat iets te direct
Anders maak je een nieuwe (waar de nieuwe kosten ook bij in zitten) en zeg je dat die oude verlopen is ofzo. Of gewoon zeggen dat je m hebt aangepast en ze m nu kan betalen? Probeer mee te denken, maar vind dit soort dingen ook lastig hoor
Wanneer mensen de verkeerde kant van het stokbrood aanraken wanneer ze een stuk afsnijden. Je houdt het stuk dat je gaat nemen vast. Niet het deel van het stokbrood dat overblijft.
Bah.
Bij een plakje lijkt me dat toch vrij onhandig snijden of ging het om grotere stukken
Pakketbezorgers die hun bezorgtijden steeds opschuiven. Ik verwacht vandaag een pakketje en eerst zou deze vanochtend bezorgd worden. Toen werd het tussen 11:00 en 13:00. En inmiddels is verschoven naar 15:00. En aangezien ik knallende koppijn heb wil ik eigenlijk gewoon naar bed maar zou je net zien dat ze dan net aanbellen.
zal vast met het weer / verkeer te maken hebben ?
Plak je een briefje op de deur dat ze het neer mogen zetten als dat veilig kan in jouw buurt
Ik heb deze manier volgens mij nog nooit iemand zien doen?
Welke manier, de schone manier of de smerige?
Nou ik vind het normaal dat er iets ligt wat je op het brood legt en dan je hand erop zoals een groot servet. Zo is het bij de meeste buffetplekken waar ik ooit kwam. Want idd als je een stukje wil afsnijden kun je toch niet dat 2 cm dikke plakje vasthouden zonder je vingers erbij af te snijden .
Huh dit verbaast mij echt mega erg want IEDEREEN raakt toch het og brood gedeelte aan?
Snij jij komkommer ook zo?
https://www.tiktok.com/@kardashianclipdaily/video/7255747308514495771?lang=en