Dat ik ongesteld én zwaar verkouden ben. Zo’n kutcombi
Ugh ik ook
Ja elke keer dat je dan niest voelt het alsof er een klodder bloed uit je puni komt
Mn collega heeft echt de kantjes eraf gelopen vannacht, rare beslissingen gemaakt en net gedaan alsof hij niet wist dat we genoeg plek hadden om iemand op te nemen dus hij heeft dat allemaal naar de dagdienst (ik dus) uitgesteld. Mede daarom ben ik vandaag van 09.00uur tm 21.00uur aan één stuk door aan t werk geweest hij werkt vannacht weer, had echt de neiging aan de verpleging te vragen hem elk uur wakker te bellen
Kookwekkertjes verstoppen.
Haha we hebben bereikbaarheidsdienst dus in principe ben je gewoon thuis totdat je nodig bent, dus dat gaat niet lukken helaas
Bel anoniem om 3 uur ‘s nachts en doe je beste imitatie van een hijger.
Hahaha shit dacht een nacht/slaapdienst op locatie
Dat ik altijd te lang wacht met het uitgeven van cadeaubonnen dus nu wilde ik een grote bestelling plaatsen bij Amazon met een steelstofzuiger
Denk ik EINDELIJK een keer aan die vvv bonnen die ik heb. Zijn die sinds augustus 2024 niet meer geldig bij Amazon het logo staat nog wel op alle envelopjes, kutzooi
Volwassen paardenmeisjes
Je kan ze wel inwisselen voor bol.kadom cadeaukaarten
Hoe bedoel je?
Oh ja dus gewoon voor Bol, maar ik moet dus bij Amazon dingen hebben
Ahh snap ik, maar ik dacht misschien heeft Bol ook wel een goede deal voor zo’n steelstofzuiger en dan kan je het natuurlijk wel (deels) met je VVV bonnen betalen haha
Aan restaurants die niet verse jus d’orange, als verse jus d’orange verkopen…
En ik had nog gevraagd of het écht vers was
Vers uit het pak 🫠
Ik kan het nu nergens meer vinden, maar toen ik als 15-jarige in een restaurant werkte zeiden ze dat ‘vers’ alleen betekent dat het niet van concentraat is, en ‘versgeperst’ betekent dat het ter plekke geperst is.
10 mg melatonine genomen zodat ik zou slapen in t vliegtuig… eindstand niet geslapen, maar voel me nu wel duf en moe. Hopelijk dat ik de 2e vlucht wat kan slapen, aangezien ik het laatste stuk naar huis zelf moet rijden.
Dat de apotheek nu weer 2 dagen gesloten is wegens stakingen.