Ik heb geen kinderen.
Ah ik las het verkeerd. Dacht dat ze jouw kinderen wilde zien.
Dat ik nooit leuke dingen tegenkom als ik bereid ben veel geld uit te geven door een keer goed te shoppen voor mezelf
Same
Dat ik al vanaf 6 uur vanochtend wakker en in de weer ben. Net om 20:30 eindelijk gaan zitten en even tijd voor mezelf, ben ik al direct zo moe dat ik mijn ogen bijna niet kan openhouden. Maar door naar bed dan, dat was de vrijdag weer
Maar hoezo deze vraag, is toch niet te vergelijken
Je gaat toch niet actief krentenbaard opzoeken als je dat weet?
Tuurlijk al die gore ziektes die ze onbewust via kinderopvang krijgen, maar dat is een ander verhaal.
Omdat ik regelmatig kinderen met krentenbaard zie rondlopen op de opvang. We krijgen dan ook weer een bericht dat het “heerst” en dat het niet meer besmettelijk is. Zou er dus geen probleem mee hebben als iemand met een kind met krentenbaard langs zou komen (mits het behandeld is natuurlijk).
De wc in de kroeg heeft geen tas haakje
ja net als pseudokroep ik weet niet meer wat het is maar klinkt echt vies
Ja dat is niet zo vies, das gewoon taffes hard hoesten, maar kinderen hoesten wel echt ranzig natuurlijk in het algemeen.
Moet je je kind ff in de douche zetten geloof ik en dan komt het weer goed. Maar dat geeft geen kloppende zweren of pussende bulten dus ik kan ermee leven.
Ja, tot ik kinderen kreeg, had ik ook geen idee dat er zoveel kinderziektes zijn. Al die vlekjes, bultjes, vijfde ziekte (?), zesde ziekte (?), elke week wat anders.
Maar sta je er niet zo in omdat je zelf kinderen hebt en het aannemelijk is dat je er vroeg of laat toch mee geconfronteerd zult worden? Wij hebben geen kinderen en kunnen dus al deze ziektes lekker buiten de deur houden.
Ik droomde dat ik op gran canaria was, even erna werd ik wakker en had ik het koud. Was dus zeker niet op gran canaria.
Oh dat is altijd zo teleurstellend
Ik heb een kind en ik heb ook liever dat mensen thuis blijven ipv met krentebaard langs te komen. Geen behoefte aan, merci
Ik heb nu Kendall Jenner in mijn hoofd die een komkommer snijdt
Precies, zelfde als kinderen met waterpokken of luizen ofzo. Ik wil dat liever niet in huis hebben
Nou met luizen hoor je gewoon in quarantaine hoor.
Nee omdat het niet besmettelijk is.
Zolang de blaasjes nog open zijn toch wel? In ons geval was er pas de avond ervoor begonnen met smeren, dus we wilden het risico niet lopen.