Waar erger je je aan? #18

De hoeveelheid mailtjes voor Cyber Monday. Ik dacht dat het wel minder zou worden na Black Friday, maar is net zoveel ongeveer. En ik blijf toch elke keer m’n mailbox open want verwacht twee belangrijke mailtjes over sollicitaties.

16 likes

Ik heb echt zo’n weekend gehad waarin ik alleen maar dingen gedaan heb die moesten. En nu heb ik het idee dat ik eigenlijk geen weekend gehad heb, heel irritant.

9 likes

Ergens vind ik dit dus heel chill, want ik probeer me altijd op zo min mogelijk nieuwsbreiven en dat soort ellende te abonneren en black friday/cyber monday kun je altijd wel weer een zeer efficient rondje uitschrijven doen

26 likes

Ik heb ook een grote unsubscribe-ronde gedaan. Ik vind het wel echt ver gaan dat je soms ook nog smsjes krijgt.

6 likes

Ik kreeg laatst zelfs een filmpje via whatsapp! :sob:

Mensen die niet snappen dat het nu gewoon druk is met pakketjes. Elk jaar valt kerst en sinterklaas op dezelfde datum, denk dan even na over wanneer je besteld?

22 likes

Vandaag werden mijn nieuwe ramen en kozijnen geplaatst. Ik woon drie hoog, dus had een vergunning om de weg en stoep af te zetten (voor hoogwerkers etc).
De hoeveelheid shit die ik over mij heen heb gekregen omdat mensen nu 30 stappen om het gebouw heen moesten lopen zodat ze aan de achterkant de supermarkt in konden, in plaats van aan de voorkant was echt ongekend. Ik denk dat 1 op de 3 in discussie ging of toch onder het lint door wilde lopen. Terwijl er dus ramen van 200 kilo per stuk naar boven getakeld werden :roll_eyes:

6 likes

Mijn hoofdhuid jeukt zó erg, heb dit nog nooit gehad? Geen idee hoe het kan maar zit echt keihard met zo’n hoofdmassage ding op mn hoofd te raggen

2 likes

Vaak maak je het met krabben alleen maar erger, wat bij mij (heb n soort eczeem ofzo) als enige helpt is het goed wassen en heeeeel goed droog föhnen.

Of je hebt luizen :skull:

4 likes

Ja heb dus helemaal geen schilfertjes ofzo? Alleen mega jeuk. Heel vreemd. Nu toch luizenangst haha, ff onder een felle lamp pluizen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Door de droge lucht van de verwarming overal misschien

9 likes

Vroeger had ik dat van shampoo die niet goed was voor mijn haar. En ik heb het ook als er veel stof (door een verbouwing bv) in mijn haar hangt. Zoiets aan de hand?

2 likes

Ja mijn hoofdhuid is ook echt jeukeriger en iets meer schilfers door het weer etc. Merk het ook aan de rest van m’n huid.

9 likes

Geen verbouwing! Maar gebruik wel sinds een weekje een andere krullenmousse, denk dat ik die dan maar ff moet skippen.

Aan mezelf. Heb net een eerste werkdag gehad bij mijn droombaan. Was ook helemaal leuk en allemaal hele leuke collega’s, maar nu ben ik zo overprikkeld van alle indrukken dat ik gewoon thuis in huilen ben uitgebarsten.

49 likes

Er is echt niks vreselijkers dan de eerste week bij je nieuwe baan

84 likes

Dit! Geef jezelf wat tijd om te wennen. Alles is nieuw en dan wil je ook nog alles onthouden en een goede indruk maken…

3 likes

Ik zit al een hele dag met Samson en Gert in mijn hoofd en altijd hetzelfde liedje (mac Samson en mac Gert) en zinnetjes (I am Mac Samson and I am Mac Gert and we go together to a doedelzakconcert. Wij reizen naar Schotland een prachtige plek, Mac Gert en Mac Samson will never come back).

8 likes

Nooit gehoord en geloof niet dat ik er iets aan mis :sweat_smile:

3 likes

Zoek het is op, misschien blijft het ook hangen :rofl: