Waar erger je je aan? #18

Mensen die ‘meneer/tje’ ‘kleine man’ ‘dame/tje’ of ‘mevrouw’ etc gebruiken voor baby’s en kinderen. Hou eens op.

18 likes

Net als ‘de directeur’ haha bah

13 likes

“Die kleine” vind ik ook zo dom

10 likes

Ik zeg dit altijd omdat ik altijd vergeet wat de naam is van de baby in kwestie

12 likes

Aan mijn kat. Heel hard mauwen voor de deur en dan toch niet naar buiten willen en weglopen alsof er niks aan de hand is. Waarom is die kat zo?

3 likes

Om jou even te laten zien wie er de baas is haha

6 likes

Ik ben een keer blijven zitten. Na 15 minuten was die nog nog schor. Toen had die “gewonnen”.

5 likes

Ik heb 2 vriendinnen die familie (schoonzussen) van elkaar zijn en soms is dat echt vervelend. Nu hoorde ik dus van vriendin A dat de man van vriendin B kanker heeft maar dat ik niks mag zeggen want alleen familie weet het nog. Ze gaat me dat zelf nog vertellen maar dan moet ik dus verrast reageren alsof ik het nog niet weet

4 likes

Ik erger me gigantisch aan het verlanglijstje van mijn vader.
Door zijn keuze aan online sites voor cadeaus loop ik tegen het feit aan dat:

1. Beperkt budget maar elk cadeau z’n eigen verzendkosten van ongeveer 9 euro.
  2. Geen afhaalpunt kunnen kiezen voor bezorging
  3. Bezorgdatum niet kunnen aanpassen (naar mijn thuiswerk dag)
  4. Vader die voornamelijk thuis werkt dus dan z’n eigen cadeaus moet gaan aannemen.

pffff, wat een gedoe. Ik dacht dat ik door de stad slenteren erg vond maar dit is veel erger.

6 likes

Punt 4 kun je misschien een vriendin ofzo voor inschakelen, dat het daar bezorgd mag worden?

1 like

Ik zou dan lekker een kadobon geven zoals keuzecadeaukaart, kan ie bij verschillende winkels besteden en ook online 🫣

Ja, ik dacht eerst bij m’n broer en schoonzus, maar die werken ook gewoon heel de week, heb nu maar het adres van m’n moeders werk opgegeven.
@Coffeedoctor Ik ben bang dat ze daar hier niet zo vrolijk van worden, m’n ouders vinden het al vervelend als ik zelf cadeaubonnen vraag. Is niet leuk want is geen cadeau :sweat_smile:

Maar ga morgen nog wel even beter zoeken of er ook producten zijn die ik e.v.t. in een winkel kan kopen. Al liep ik in m’n snelle(re) zoektocht daar op vast.

4 likes

Mini me vind ik het ergst. Het is geen bezit en/of kloon.

1 like

Er stond een laag water in mijn keukenkastje :rage:
Tijd geleden al lekkage gehad met de vaatwasser dat was zogenaamd opgelost nu kon ik weer alles eruit halen en afdrogen plus dat er weer iemand moet komen, wat een geheister

1 like

Twee puber hockeymeisjes die voor me staan om hun ‘banger’ foto’s af te drukken in de Kruidvat.
Giegel giegel en heb al 50x banger gehoord.

Ja ik ben een boomer die 3 foto’s moet afdrukken voor haar kind zijn spreekbeurt.

3 likes

Hahaha zo zuur

12 likes

I know, maar ik erger me kapot. Ik sta hier al 15 min te wachten.

Edit: inmiddels 30 want de printplaat moest vervangen worden :rage:

2 likes

Verwarmingsmonteur is langs geweest voor de jaarlijkse schoonmaak/controle en nu is de verwarming kaduuk en heb ik geen warm water meer :cry:

3 likes

Je hebt daar toch wel meteen een melding van gemaakt? Heb ik ook wel eens gehad, toen stuurden ze snel weer iemand langs om het op te lossen. Hopelijk bij jou ook!

2 likes

Ja hij komt om 16:00. Maar ik vind mijzelf op dit moment gewoon heel zielig
Edit: monteur is eventjes langs geweest en heeft het niet gefixt. Zou later weer langskomen en is niet gebeurd. Gelukkig vriest het niet en is mijn haar nog niet vet

5 likes