Is dit een kleine man van 50 of een jochie van 13 met het gezicht van zijn vader?
Serieus?
Nee ik troll
Ik zit midden in mn eerste werkweek bij mn nieuwe baan, daardoor mega koppijn, ook net ongesteld geworden waardoor ik een soort walvis ben. Heb t ff gehad
Of een vrouw van veertig met een sigaret?
Ik doe geen aannames over iemands gender
Met een buitenaardse stof in haar bloed?
Mijn man heeft dus de rare gewoonte dat als hij gebeld wordt, hij vaak naar de keuken loopt en wat in zān mond stopt en ik snap gewoon niet waarom. Je hoort dan niet wat ie zegt omdat ie met volle mond praat tegen degene aan de telefoon. WƔƔrom zou je beginnen met iets eten als je aan het praten bent? Ik krijg hier echt een error van. Hij vindt zelfs trouwens dat hij dit helemaal niet vaak doet
Ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip
En sindsdien gaat het met mij niet zo goed
Nananananananananana
Bovenburen ergens zijn volgens mij aan het batsen want ik hoor een soort ritmisch gedreun, ergens anders in het gebouw staat muziek met de bas op standje 1000 aan, om half 7 vanochtend stipt beginnen de werkzaamheden tegenover mn huis weer en ik kan geen oordoppen indoen want ik heb bereikbaarheidsdienst van mn werk dus moet mn telefoon wel horen.
Ik ben echt even aan het zwelgen in zelfmedelijden
Omg wat tof, dat ga ik eens proberen! Niet nu want wil eerst even testen in een situatie waarin het niet zo erg is als ik er toch niet wakker van wordt
Mensen die hun jas aanhouden tijdens een overleg (we zitten binnen).
Dat onze CV ketel kapot is en vervangen teringduur is, omdat een van de vorige eigenaren hem op een onmogelijke plek heeft laten installeren. en we dus veel meerwerk hebben.
Aan mezelf. In alle haast weer eens de huissleutels vergeten (gepakt en terug in het bakje gelegd) en nu moet ik wachten totdat iemand de deur voor mij kan komen openen. Gelukkig is het mooi weer.
Ik heb een sterke kinderwens. Helaas voor ons gaat het niet als vanzelf. Nu erger ik me aan mensen die bij elk nieuw kledingstuk vragen of ik zwanger ben. Als reden om dat te vragen noemen ze stoppen met roken en alcoholgebruik. Ik drink nu alleen als ik ongesteld ben, want dan weet ik zeker dat er niks is. Ja ik ben dikker geworden. Maar dat komt door het stoppen met roken. Daar staat niemand bij stil. Stomme mensen. Ben op vrienden heel boos geworden toen het weer werd aangesneden. Die boden wel hun excuses aan, maar ik ben nogsteeds boos op hun.
Ik is natuurlijk mijn man en ik.
hoe ga je in 2024 nog vragen of iemand zwanger is⦠jezus wat aso
Aan de oneindige stroom aan aften in mijn mond. Ik heb de afgelopen 1,5 jaar (vanaf het moment dat ik zwanger werd) denk ik wel minimaal de helft van de tijd een aft in mijn mond gehad. En ook echt grote, en dan precies op een plek waar het pijn doet met eten en kauwen. Komt sowieso door hormonen en lage weerstand dat weet ik wel, maar pff zo klaar mee.
Anderhalf jaar lang aften klinkt verschrikkelijk Slaap je ook slecht? Als ik twee nachten slecht slaap krijg ik er gegarandeerd een
Hehe ja heb een baby van 7 maanden dus heb al 7 maanden chronisch slaapgebrek eigenlijk Toen ik nog zwanger was was het wel hormoon gerelateerd denk ik want toen sliep ik top. Ik moet eigenlijk eens zoān middeltje ertegen proberen, wie weet helpt dat iets.