Waar erger je je aan? #18

Ai… volgende keer je kind toch maar weer zelf zijn/haar huiswerk laten doen :sweat_smile:

4 likes

Hij is 4 en heeft de foto’s zelf uitgezocht hoor :sweat_smile:

Ik ga zeker zijn huiswerk niet maken.

11 likes

Ik kijk een programma (als de brandweer) en doe voice spreekt sommige woorden zo gek uit, erger mij er mateloos aan :joy: Ochtend is Ochtond bijvoorbeeld

Helaas heel herkenbaar. En toch steeds weer de deur opendoen…

3 likes

Dit is idd echt boomer :joy:

4 likes

Die Ali expres fleece leggings “waarbij het echt net precies lijkt alsof je een panty draagt”.
Die opgepropte stof vervolgens in de knieholte en de meest rare geel doorschijnende kleur valt echt meer op dan als je gewoon een dikke zwarte maillot of panty draagt.

50 likes

Je krijgt er ook een enorme pamper-kont van, MAAR ideaal bij een koude carnaval.

4 likes

Wij hebben een zoldertje met de cv en zo’n afzuigsysteem. We kunnen op dit zoldertje alleen komen met een ladder. Nu kwam er laatst een monteur met een eigen ladder en die heeft onze ladder OP de zolder gezet. Dus nu kunnen we er niet meer bij :’) met het huishoudtrapje kunnen we er ook niet op klimmen.

14 likes

Oh nee wat onhandig! Hopelijk hebben buren een laddertje zodat je er weer bij kan!

3 likes

Ik ben bezig met de selectie procedure van 3 opleidingen. En 1 van die opleiding laat maar niks weten over het wat waar hoe ik mijn documenten/opdracht moet aanleveren. Ze reageren niet meer op mail, telefoon is buiten gebruik?? en op chat reageren ze ook niet…

2 likes

ben echt woest dat de stationshuiskamers op grote stations dicht moeten!!! enige plekken waar je nog een beetje lekker op station iets kon drinken/eten

11 likes

Verwarming doet het weer. Er zat een stekkertje los :upside_down_face:

Ik ben blij als november voorbij is. Want tot nu toe

• anderhalve week zonder wifi thuis
  • stroomuitval door onweer
  • koffieapparaat kapot
  • een dag geen warm water/ verwarming

Allemaal in deze maand. Ik sta op het punt om mijzelf de laatste dagen in te pakken in bubbeltjes plastic. Want ik vertrouw het niet meer

7 likes

Klinkt als een slecht teken voor de gehele opleiding.

28 likes

Over dat stekkertje hahah hier waren de thermostaten boven uit dus ik gebeld erover, uitgelegd wat er aan de hand was. Zeggen ze oh we sturen wel iemand. Die man kijkt en vraagt mega droog: heb je de batterijen al vervangen?
Hahaha ik voelde me zo dom, maargoed aan de telefoon hebben ze dat ook niet gevraagd ofzo. Was dat het dus. Die man kon na 3 minuten weer weg :woman_facepalming:t2: :joy:

Hoop voor je dat je ellende nu voorbij is hahah

1 like

Joh die monteur heeft hier zelf de stekker eruit gedaan en vervolgens nog langs gekomen die dag. Pas vandaag hebben ze pas opgemerkt dat die stekker eruit lag.

Dus het is niet mijn schuld. Dit keer

2 likes

Ja… ik heb al eerder contact met ze gehad voor een open dag en dat ging dus wel heel vlot en nu ineens niet meer… Lastige is dat ik niet zo veel keus op betreft de opleidingen

2 likes

Maar “op de grote stations zijn genoeg andere plekken”

Nee rot op met je kutstarbucks :mad:

4 likes

Telefoonnummers van bedrijven die heel erg verstopt op hun website staan. Nee ik wil niet met je chatbot chatten ik wil gewoon iemand spreken.

14 likes

Ik had gister bij de kiosk op het station een twix gekocht en afgerekend bij de zelf scan. Sta ik net lekker mn twix op te eten op het perron, komt de verkoopster van de kiosk naar buiten en schreeuwt over een vol perron “heb jij net wat meegenomen zonder te betalen???”

Dus ik zeg pardon? Nee? Staat er een man naast haar te bleren: jawel hoor, ik zag je wat pakken en gelijk weglopen!

Nou misschien moet je dan nog wat beter kijken als je op anderen let want ik had wel betaald. Echt zo genant om op een vol perron te worden beschuldigd van winkeldiefstal. Ik ben naar binnen gelopen, liet mijn betaling zien en kreeg gelukkig een excuus

27 likes

Ik had een gratis twix geëist.

24 likes