ook van die man? lijkt wel alsof hij de hele aanstichter is van deze belachelijke actie
Gevraagd of ze het ook even wilde rond schreeuwen?
Dit is de zolderequivalent van past ik die de autodeur ontdooispray in de auto bewaarde.
Dat ik mn hele (oude!) huurhuis wit moet verven, wat niet streeploos lukt. En voornamelijk dat vorige bewoners dit niet hebben hoeven doen
Dat de app van de ING als naam ‘Bankieren’ heeft. Als ik de ING-app nodig heb, zoek ik op ‘ING’ op mijn telefoon en toch niet op ‘Bankieren’. Doe normaal.
Krijg je die niet alsnog te zien dan? Als ik ing intik krijg ik ook gewoon die app te zien
En weer blijkt de iPhone superieur.
Wie de fuck heeft er dan ook een Android.
Zo armoedig.
Hahaha
Dit is toch sowieso geen probleem hoeveel apps met een A kun je hebben dat je die van de bank niet gewoon op je pagina ziet @Eline_A
Je apps op alfabetische volgorde hebben, dat is pas stom. Dit is ook gewoon stom.
jazeker!!
Oké maar ff wat een zak ben je ook als je gaat snitchen als je iemand EEN TWIX ziet stelen bij de Kiosk??? Sorry maar zoek een hobby
Dat ik 3,95 heb betaald zodat mijn zara bestelling vandaag bezorgd zou worden en dat dan niet is gebeurd
Ik moest bij Netflix m’n wachtwoord wijzigen en nu kan ik er niet meer in en moet ik opnieuw betalen ofzo. Heel irritant en kan nergens vinden waar dat aan ligt. Het wordt gewoon via automatisch incasso afgeschreven. Straks maar weer bellen maar ik heb geen zin in dat gedoe
Ik heb mij zondagnacht in mn slaap in hals gekrabt, en er zit gewoon nog steeds een snee van zo’n 5 cm. Hoezo geneest dat zo langzaam joh. Ik schrok ook echt toen ik het maandagochtend zag. Ik dacht dat het in 2 dagen sowieso wel weg zou zijn.
Dat er niet altijd ondertiteling is bij de Nederlandse programma’s op Videoland, dat gemompel ik versta er niks van
Dat ik al een tijdje een poster zoek met alleen Willemijn van Gooische Vrouwen maar dat is blijkbaar onmogelijk