Waar erger je je aan? #18

Kun je die niet zelf laten maken?

3 likes

Dat ik vanochtend om half 7 op de fiets zat omdat ik een afspraak had om 7 uur bij de tandarts. En ik daar 20 minuten heb gewacht en toen bleek dat ze zich had verslapen :sob: dus nu heb ik en nog steeds pijn en ik moet maandag weer om half 7 fietsen

6 likes

Ik wist niet dat de tandarts zo vroeg al open was :smiling_face_with_tear: (sowieso al te lang niet geweest)
Beterschap!

3 likes

Ik krijg de hele tijd black friday acties in m’n mail voor sushi. En ik wil zo graag eten maar ik heb woensdag een verstandskies laten trekken (de derde in 2 weken tijd :sob:) en nu kan ik al 2 dagen niks eten. En ik heb zo fucking veel honger nu :sob:

2 likes

Maar moet het wit of moet het streeploos wit?

4 likes

Dat als ik 2 dingetjes ga halen in de supermarkt, besluit geen mandje te pakken, want koop toch maar 2 dingen. Maar uiteindelijk toch met een instabiele jenga toren aan boodschappen in mn armen naar de kassa loop te balanceren. Elke keer weer.

34 likes

Ik droomde vannacht dat ik ging solliciteren bij mn oude werk en toen op de weg terug een verbroken vriendschap tegenkwam. Echt vreselijk :joy:

1 like

Dat ik een geadresseerde flyer van Flink in de brievenbus krijg, €5,- &30% korting.
Ze bezorgen hier niet :expressionless:

9 likes

En oliebollen zijn niet eens zo lekker dat ik die prijs wil betalen. Maar als ik geen oliebol eet krijg ik fomo

3 likes

Telefoon blijkbaar vannacht weer niet goed opgeladen. En dit nu met paar % bij de kapper.
Zo blij dat ik mn fysieke pinpas toch maar in mn tas heb gestopt.

1 like

Dat ik ongesteld én zwaar verkouden ben. Zo’n kutcombi

1 like

Ugh ik ook :sob:

1 like

Ja elke keer dat je dan niest voelt het alsof er een klodder bloed uit je puni komt

10 likes

Mn collega heeft echt de kantjes eraf gelopen vannacht, rare beslissingen gemaakt en net gedaan alsof hij niet wist dat we genoeg plek hadden om iemand op te nemen dus hij heeft dat allemaal naar de dagdienst (ik dus) uitgesteld. Mede daarom ben ik vandaag van 09.00uur tm 21.00uur aan één stuk door aan t werk geweest :cry: hij werkt vannacht weer, had echt de neiging aan de verpleging te vragen hem elk uur wakker te bellen :skull:

12 likes

Kookwekkertjes verstoppen.

8 likes

Haha we hebben bereikbaarheidsdienst dus in principe ben je gewoon thuis totdat je nodig bent, dus dat gaat niet lukken helaas :sob:

2 likes

Bel anoniem om 3 uur ‘s nachts en doe je beste imitatie van een hijger.

14 likes

Hahaha shit dacht een nacht/slaapdienst op locatie :joy:

1 like

Dat ik altijd te lang wacht met het uitgeven van cadeaubonnen dus nu wilde ik een grote bestelling plaatsen bij Amazon met een steelstofzuiger
Denk ik EINDELIJK een keer aan die vvv bonnen die ik heb. Zijn die sinds augustus 2024 niet meer geldig bij Amazon :tired_face: het logo staat nog wel op alle envelopjes, kutzooi

Volwassen paardenmeisjes

5 likes