Je kan ze wel inwisselen voor bol.kadom cadeaukaarten
Hoe bedoel je?
Oh ja dus gewoon voor Bol, maar ik moet dus bij Amazon dingen hebben
Ahh snap ik, maar ik dacht misschien heeft Bol ook wel een goede deal voor zoân steelstofzuiger en dan kan je het natuurlijk wel (deels) met je VVV bonnen betalen haha
Aan restaurants die niet verse jus dâorange, als verse jus dâorange verkopenâŠ
En ik had nog gevraagd of het écht vers was
Vers uit het pak đ«
Ik kan het nu nergens meer vinden, maar toen ik als 15-jarige in een restaurant werkte zeiden ze dat âversâ alleen betekent dat het niet van concentraat is, en âversgeperstâ betekent dat het ter plekke geperst is.
10 mg melatonine genomen zodat ik zou slapen in t vliegtuig⊠eindstand niet geslapen, maar voel me nu wel duf en moe. Hopelijk dat ik de 2e vlucht wat kan slapen, aangezien ik het laatste stuk naar huis zelf moet rijden.
Dat de apotheek nu weer 2 dagen gesloten is wegens stakingen.
De hoeveelheid mailtjes voor Cyber Monday. Ik dacht dat het wel minder zou worden na Black Friday, maar is net zoveel ongeveer. En ik blijf toch elke keer mân mailbox open want verwacht twee belangrijke mailtjes over sollicitaties.
Ik heb echt zoân weekend gehad waarin ik alleen maar dingen gedaan heb die moesten. En nu heb ik het idee dat ik eigenlijk geen weekend gehad heb, heel irritant.
Ergens vind ik dit dus heel chill, want ik probeer me altijd op zo min mogelijk nieuwsbreiven en dat soort ellende te abonneren en black friday/cyber monday kun je altijd wel weer een zeer efficient rondje uitschrijven doen
Ik heb ook een grote unsubscribe-ronde gedaan. Ik vind het wel echt ver gaan dat je soms ook nog smsjes krijgt.
Ik kreeg laatst zelfs een filmpje via whatsapp!
Mensen die niet snappen dat het nu gewoon druk is met pakketjes. Elk jaar valt kerst en sinterklaas op dezelfde datum, denk dan even na over wanneer je besteld?
Vandaag werden mijn nieuwe ramen en kozijnen geplaatst. Ik woon drie hoog, dus had een vergunning om de weg en stoep af te zetten (voor hoogwerkers etc).
De hoeveelheid shit die ik over mij heen heb gekregen omdat mensen nu 30 stappen om het gebouw heen moesten lopen zodat ze aan de achterkant de supermarkt in konden, in plaats van aan de voorkant was echt ongekend. Ik denk dat 1 op de 3 in discussie ging of toch onder het lint door wilde lopen. Terwijl er dus ramen van 200 kilo per stuk naar boven getakeld werden
Mijn hoofdhuid jeukt zĂł erg, heb dit nog nooit gehad? Geen idee hoe het kan maar zit echt keihard met zoân hoofdmassage ding op mn hoofd te raggen
Vaak maak je het met krabben alleen maar erger, wat bij mij (heb n soort eczeem ofzo) als enige helpt is het goed wassen en heeeeel goed droog föhnen.
Of je hebt luizen
Ja heb dus helemaal geen schilfertjes ofzo? Alleen mega jeuk. Heel vreemd. Nu toch luizenangst haha, ff onder een felle lamp pluizen