Ik haat voicenotes. Typ het uit en als het te lang is om te typen bel dan gewoon even.
Vriendinnen die oud en nieuw plannen hebben waar ik helemaal geen zin in heb. De ene helft zit braaf de hele avond op de bank met partner en wil niks ondernemen en de andere helft gaat aan de drugs ik vind oud en nieuw meestal sowieso een beetje tegenvallen doordat er altijd te hoge verwachtingen zijn ofzo maar een beetje borrelen en spelletjes doen met de top 2000 op de achtergrond is toch niet te veel gevraagd š„¹ maar blijkbaar wel
Mān tandenborstel is net leeg terwijl ik aan het tandenpoetsen ben
Die die op de bank gaan zitten willen ook geen spelletjes spelen?? Dat is toch ook heel bescheiden
Wat saai haha
Hij maakt tot nu toe nergens verbinding.
Ik vond die van mn vriend laatst in de wasmand terug. Misschien een tip haha
Jup. Die zijn vooral gericht op samen zijn met hun partner, heb niet het idee dat ze er echt per se mensen bij willen hebben dus mezelf uitnodigen zal ik ook niet doen. Conclusie: nieuwe vrienden zoeken
Ugh van die influencers die dan heel popijopi (of hoe schrijf je dat) een update van een verbouwing geven en dan heel gesneld praten āhee hallo!!! hier weer een update van mn verbouwing!!!ā en dan eindigen met ātot de volgende!!!ā
Ik haat die Domien echt en ik snap die stijl van praten ook echt niet, dat vindt toch echt NIEMAND leuk?? Ik ben echt een oud wijf aan het worden.
Mijn baarmoeder. Ik dacht dat ik zondag last van PMS had, maar blijkbaar was ik gewoon teringchagrijnig, want ik ben nog steeds niet ongesteld (heb wel ook al drie dagen regelmatig buikkrampen, maar het begint maar niet met bloeden ) Inmiddels ook dag 34 van mijn cyclus, terwijl die altijd erg regelmatig is/was. Ugh.
Ja bah, vooral wanneer mensen snel antwoord op iets willen en ze weten dat je bijvoorbeeld op werk zit of op het moment niet kan bellen. Dan schiet dat toch ook echt niet op (moet wel bekennen dat ik het soms gezellig vind wanneer een vriendin haar verhaal kwijt wil en er een stuurt. Maar dan eigenlijk alleen als ze geen uitgebreide reactie verwacht haha. Want ben echt hopeloos met alles te onthouden waarop ik dan zou willen reageren)
Mansplaining. Ik stel een vraag over een woord, gaat die persoon me wijzen op mijn eigen document, op hetzelfde woord in een regel onder degene waar ik een vraag over stel. Goh, dat had ik zelf niet al gezien in het jaar dat ik aan dit document werk.
Ik probeer tickets voor oud en nieuw te bestellen maar volgens mij ligt de server plat haha
Wacht dus je gebruikt een woord in een document maar je moet over dat woord wel een vraag stellen? Ik snap 't niet.
Het is een document met oude beschrijvingen dat de basis vormt voor een nieuw document. Het ging om een afkorting waar ik de betekenis niet van kan vinden. Maar de inhoud leek me niet zo van belang voor mijn ergernis.
Stap 1: We maken onbelangrijke mensen belangrijk door een viral iets/ social media of iets niet-nuttigs wat die persoon bijgedragen heeft in het leven/wereld.
Stap 2: Die zelfde persoon verdient te veel geld dan een normaal persoon.
Stap 3: Licht vaak nog fans op (crypto scams / domme producten blabla).
Repeat.
Ik bestel een witte chocomelk bij de kiosk, doe ik eens in de twee weken ongeveer. Krijg hem en denk huh dit smaakt niet goed en de kleur is ook heel anders. Normaal had ik er maar mee geleefd maar heb gevraagd of er iets veranderd is, en blijkbaar hebben ze er karamel doorheen nu standaard. Sorry maar dat verwacht ik toch niet als ik witte chocolademelk bestel . Dus ik heb gezegd sorry voor het vervelend zijn maar ik lust dit eigenlijk niet en had dit ook niet verwacht. Toen heb ik wel wat anders gekregen dus dat is lief
maar RIP de kiosk witte chocomel
Ik ben de hele dag onderweg en ga op het laatst nog sporten, zag vanochtend al dat ik mijn string vergeten was. Dus ik rijd even naar zeeman voor een string is die āgesloten wegens omstandighedenā. Fucking irritant. Toen naar de wibra gelopen, hebben die gewoon geen strings??? Hoe verzin je het. Nu heb ik voor 9 euro een string bij hunkemoller moeten kopen
Ik ben zo vaak ziek met leuke dingen
Vorig jaar hele kerst alleen gezeten ivm corona
Met koningsdag dit jaar een super erge voedselvergiftiging
En nu weer (waarschijnlijk) corona terwijl ik voor mn vrienden morgen een sinterklaasspel heb geknutseld
Sorry ben in een ergerlijke bui
Maar ik zit te werken in de bieb en er is gewoon geen goede verdeling van stilheid. Er zijn werkplekken waar je continue mensen hoort praten, bellen, lachen oid. Maar er is dan ook een ruimte waar echt overal ā STILTE!!!ā geschreven staat en waar iedereen ook echt geen geluid maakt en dat is me ook weer een beetje te.
Ik zoek iets daar tussenin
Ben met mān jurk tussen de spaken gekomen en nu mist er een vierkantje uit