Pyralvex helpt best wel! Daarmee geneest het een stuk sneller
Ik heb me een tijdje geleden aangemeld als bloeddonor. Zit nu een maand in Amsterdam dus heb me daar laten testen en nu krijg ik net een uitnodiging om te komen doneren, yay! Alleen zit er bij mij thuis in de buurt helemaal geen bloedbank. Vind het niet zo heel erg om er voor naar Amsterdam te rijden maar het zou wel chiller geweest zijn als ik er niet 40 minuten voor zou moeten rijden.
Ik vind spoelen met zoutwater ook al helpen! Maar pyralvex idd ook.
Je kijgt ook zoān soort tubetje met een zachte was oid wat je dan over de aft heen kunt wrijven en dan komt er een laagje op, dan heb je minder pijn met eten en drinken.
Het is qua reistijd redelijk lang, maar je krijgt wel reiskosten vergoed!
Oh, dat wist ik niet. Dat is top!
Mijn keiharde deurbel gong. Weetniet precies hoe zoān deurbel heet maar het is zo extreem luid. Blijf er vaak van schrikken
Komt er ook niet in de buurt een bloedbankbus? Weet eigenlijk niet zeker of ze die nog hebben maar vroeger stonden ze met zoān vrachtwagen elke dag op een andere locatie.
Hoe hard die tering Ring deurbellen van de buren staan.
Natregenen en nu lekker nog kouder geblazen worden in de trein
Ik had vroeger ook altijd aften en toen ben ik eens gaan kijken naar mn voeding. Toen ben ik erachter gekomen dat ik het altijd kreeg na het eten van sinaasappel of mandarijn. Sinds ik dat volledig uit mn dieet heb geskipt heb ik nauwelijks nog aften gelukkig! Oh en heb ooit de tip van mn tandarts gekregen om vitamine B en foliumzuur bij te slikken, dat zou ook helpen.
Thanks voor de tips! Was misschien niet helemaal duidelijk maar ik ben er wel van overtuigd dat het door lage weerstand en slaapgebrek komt. Had het vroeger altijd in periodes met slecht slapen, dus dat zal het nu ook wel zijn. Moet er gewoon een middeltje voor halen en hopen dat ik over een tijdje minder slaapgebrek heb
Even een onredelijke ergernis: Vertraging van vliegtuig van mn ouders en hoe traag het daarna gaat op Schiphol. Ze zijn een uur geleden 3 kwartier te laat geland en ze bagage is er nog niet. We moeten zo nog terug naar hun huis, onderweg eten halen en ik wil om 21.00 op de bank zitten voor voetbal, meh.
Vooral dat eten vind ik stom, want ik had, rekening houdend met vertraging, aangeboden om van te voren vast eten te regelen, maar dat hoefde nietā¦
Ik had ook altijd aften toen ik multivitamine gebruikte! Sinds ik daar mee ben gestopt heb ik geen aft meer gehad.
Bestaat nog ja, ik doneer nog in zoān bus haha. Komt om de 3 weken ofzo in mijn stad.
Oh dat is een goede, ga ik naar kijken!
āStiekem wel een beetje trots op mezelfā
Vind ik echt een irritante uitspraak
En ik erger me heeeeel erg aan een man van net die gevaarlijk door rood overstak (waarschijnlijk haastend voor de wedstrijd) en MIJ een middelvinger gaf ???
Zo onrechtvaardig hahaha, kutzak
Aan de vercrackte teringpubers die achter me zaten in de bios. Rot op en fuck je ouders voor het totale gebrek aan respect en fatsoen waarmee ze je hebben āopgevoedā.
Ik wil net gaan douchen, is er stroomstoring in de hele wijk. Mijn badkamer heeft geen raam en das nu echt een donker hol. In de woonkamer heb ik nog iets van licht van de ledlampjes op het balkon. Gaat twee uur duren dit