Heb je geen verplaatsbaar lampje op batterijen ofzo?
Nee alleen zaklamp op mijn telefoon, maar dan is de batterij binnen no time leeg
Oh nvm, we hebben ook helemaal geen water meerđĽ˛
Heb je wel warm water als de stroom het niet doet dan? Volgens mij werkt de ketel dan niet namelijk, dus dan heb je er nog niets aan als je licht hebt geregeld
Heb stadsverwarming, geen idee hoe dat zit met stroom, maar heb nu uberhaupt helemaal geen water ook
O wauw, Ăźberhaupt geen water meer, handig. Maar volgens mij heb je met stadsverwarming ook geen warm water als je stroom uitvalt
Voetbal.
Ben echt de queen van dingen uitstellen de laatste tijd. Echt constant pas met dingen beginnen wanneer ze over 40 minuten ofzo due zijn. En dan nog steeds totaal geen haast hebben
Niet echt een korte termijn oplossing, maar neem een Apple Watch Heb ik zelf ook gedaan omdat ik bang ben slapend telefoontjes te missen. Wordt nu altijd wakker!
Ik hoorde gisteren af en toe kei hard gejuich en daarna nog heel lang feestgeluiden, dus ik naar nos.nl om te kijken hoe geweldig ze het wel niet zouden hebben gedaanâŚ0-0 ⌠Er is letterlijk niets gebeurd? Verder helemaal prima dat iedereen blijkbaar zoân fijne avond had, maar dit lijkt mij geen feest uitslag.
Haha hoe zuur kun je zijn
Hoezo is dit zuur? Ik heb iedereen lekker laten feesten, heb er ook geen last van gehad of ook maar iets over gezegd. Het verbaast me gewoon. Door wat ik allemaal hoorde dacht ik dat er echt een hoop was gebeurd.
Er is een keer gescoord maar die goal werd afgekeurd
Net zoals dat het de meeste mensen verbaasde dat we een gelijkspel tegen de regerend wereldkampioen hebben gespeeld. Best reden voor een feestje want 1 punt is er altijd nog meer dan 0.
Gister kocht ik wat bij de douglas en mn vriend krijgt een tester van parfum mee en ik een proefmonster van âdrunk elephantâ en volgens mij was het een anti rimpelcreme, niet zeker maargoed. In combinatie met die rare merknaam was ik lichtelijk geirriteerd hahaha. Slaat nergens op maarja misschien is de tijd dat in parfumtesters mee krijg voorbij.
Jonge tienermeisjes geobsedeerd door Sephora en TikTok zouden een moord doen voor een Drunk Elephant tester!
Ik had er nog nooit over gehoord, heb gisteravond die creme opgesmeerd en moet zeggen dat ik echt enthousiast was. Maar wat is dat voor naam zeg
Excuse me, Messi heeft niet voor niks Qatar omgekocht
Ik stond gister in de etos en daar rende een groepje meisjes eerst naar elf helemaal gillend âomg ze hebben product x!!!â en toen wilde er eentje cerave dagcreme met spf kopen en vroeg de een aan de ander welke beter was en toen werd er gereageerd met âde 50 gaat het meest viralâ. En ik stond echt
Aaaw ik vind dat echt schattig. En liever dat ze lekker smeren met factor 50 dan met een of ander product wat hun jonge huid verneukt.
In mijn tijd waren het gewoon tijdschriften die de trends bepaalden en stond ik ook zo te kwijlen bij de LancĂ´me Juicy Tubes en matige Bourjois shit (âwant zelfde fabriek als Chanel!!!â)
Ja ik kocht ook alles wat de beautybloggers me aansmeerden dus ik voelde wel een soort nostalgie