Waar erger je je aan? #18

:slightly_smiling_face:

67 likes

Er stond net een verkoper aan de deur die mijn eerste Ik heb geen interesse negeerde en toen ik het nog een keer zei rolde hij met z’n ogen :woozy_face: rot op man

2 likes

Mn scharrel. Die kijkt van ‘s ochtends vroeg tot diep in de nacht sport kijkt, er zijn nu twee competities waarvan hij alle wedstrijden moet kijken en ik wil aandacht en seks. Dit alles gaat tot 15 juli duren :gun:
Ik zoek een nieuwe die geen ene moer geeft om sport

4 likes

Elke keer als er een verkoper aan de deur staat word ik er aan herinnerd dat ik zo’n bordje moet bestellen om het vervolgens weer te vergeten totdat de volgende verkoper weer voor de deur staat :upside_down_face:

2 likes

Lol toen ik dat werk deed gingen we juist altijd langs die deuren, want daar komen minder verkopers. :joy:

4 likes

Oh werden die mensen dan niet boos? Ik zou dan helemaal geïrriteerd zijn, haha

2 likes

Ja heel herkenbaar haha, ik heb ook echt nooit interesse dus het is niet alsof we iets mislopen met zo’n bordje

2 likes

Maar is het idee van een nee nee en nog eens nee sticker niet dat je niet aan mag bellen? Of heb ik het dan niet goed begrepen

6 likes

:sparkles: Nothing looks better in your 50’s than sunscreen in your 20’s :sparkles:

Ja beetje lame maar wel echt waar inderdaad :joy:

5 likes

Hahahaha I love jouw verhalen altijd :joy:

1 like

Ik ben nu al een tijd een shirt kwijt en dit overkomt me echt te vaak :rage: snap echt niet waar ie kan zijn en ik wou m vanavond aan naar een feestje.
Wasmand al overhoop gehaald, hele kast leeggehaald en er weer in, etc.
Nu moet ik iets anders bedenken voor vanavond :broken_heart:

2 likes

Mwah niet dat ik zo kan herinneren. Zulke mensen schreven we ook net zo goed in (ik werkte voor goede doelen).

2 likes

Ik vind dit soort dingen dan altijd terug onder mn bed of in de bank ofzo. Maar mij gebeurt het ook heel vaak.

3 likes

Bourjois healthy mix was jaren lang mijn foundation

7 likes

Hoezo?

4 likes

Ik heb ook de aanhoudende hoofdpijn te pakken.

En werd bijna aangereden door een stom wijf die terwijl ze me zag aankomen toch de weg overstak met dr fatbike en toen ik zei dat ze moest uitkijken ‘hou je bek’ zei :smiling_face_with_tear: is goed meid

6 likes

Bij ons hing dit bordje er al, maar precies om deze mentaliteit, is hij blijven hangen.
Het is heerlijk rustig! En geloof het of niet, maar als er echt iets belangrijks is: bellen mensen alsnog aan… Heeft precies niets met luiheid, gierigheid of asocialiteit te maken.

6 likes

Scheelt die mensen toch ook weer afwijzing op afwijzing, bellen ze niet voor Jan Lul aan.

16 likes

Ik snap het wel een beetje, die bordjes zijn altijd zo NEE ABSOLUUT NIET WELKOM ALLEMAAL! Ik zag een keer op insta iemand die er zelf een had gemaakt en ik heb dat zelf nu ook gedaan. Gewoon een klein briefje naast de deur. Heb er ook op staan dat vrijwillige collectanten welkom zijn (want die standaardbordjes die ik toen kon vinden weigeren dan meteen iedereen en dat hoefde voor mij nou ook weer niet). Er wordt sindsdien echt veel minder aangebeld, maar wel dus af en toe door iemand uit de buurt met een collectebus.

3 likes

Het verbaast je eigenlijk hoeveel deurverkopers opdringerig zijn en misbruik maken van vaak kwetsbare mensen die inderdaad geen nee durven zeggen of minder goed de gevolgen kunnen overzien. Ik kan prima iemand afschepen, maar ik vind het eigenlijk gewoon heel asociaal om mensen lastig te vallen in hun privé omgeving?

Hoe vaak ik vroeger wel niet mensen heb moeten helpen om onder dure abonnementen/ schulden uit te komen door dit soort verkopers. Geldt ook voor de telefonische hoor, die weten vaak heel goed de kwetsbare (eigenlijk al iets te demente) ouwetjes te vinden. In de laatste fase voordat mijn oma naar een gesloten instelling ging en al zo dement was als een deur werd ze bijna dagelijks gebeld en lastig gevallen en je hoeft maar een paar zinnen met haar te wisselen om in te schatten dat ze niet helemaal wilsbekwaam was.

Denk dat veel mensen in hun hoogopgeleide bubbel vergeten (en zelfs in die bubbel trouwens) dat er nog een best groot deel van onze samenleving is die helemaal niet weten wat hun rechten etc zijn en daar wordt vaak slim gebruik van gemaakt.

58 likes