Vreselijk. Maar ik wil ook uberhaupt niet sociaal doen op vakantie met andere mensen. Het boeit me 0,0 waar je vandaan komt, hoe vaak je er al geweest bent, wat je vandaag gedaan hebt of wat je morgen gaat doen. Laat me gewoon met rust.
Ik zou een nee nee sticker op mijn tent plakken als het kon: nee ik wil niet praten en nee ook niet als je ook Nederlands bent.
âVooral niet als je ook Nederlands bentâ
Nee nee sticker erop? Oké nu stop ik hoor.
Dit is geen klein deel van het jaar, maar echt het hele jaar! En het maakt ook niet uit hoe hoog het bedrag is
Soms kijken ze je ook geĂŻrriteerd aan van âhoe dĂșrf je mij gedag te zeggenâ
Er is iemand nabij Utrecht centraal die echt heel veel mensen aanspreekt steeds met âWat vind je van homorechten?â En volgens mij ook âIn hoeveel landen is denk je homoseksualiteit strafbaar?â o.i.d. En ik vraag mij dus af wat hier nu achter zit. Het lijkt me heel raar als je echt al eeuwen dezelfde vragen stelt op straat aan random mensen. Volgens mij ontbrak bijvoorbeeld ook een logo van een stichting o.i.d.
Ik vind het sowieso heel irritant om en nabij Centraal te worden aangesproken. Laat me lekker in een sneltreinvaart naar de bus of tram lopen.
In mijn ervaring zijn dit altijd wervers voor goede doelen
Dit doet me denken aan die verkoper van de daklozen krant die 10 jaar geleden altijd op Utrecht Centraal stond âAllemaal mooie mensen!â
Klopt, ze staan ook op Amsterdam zuid
Thanks!! Toen het enigzins een acceptabele tijd was ben ik idd naar de receptie gegaan en thank god hadden ze daar pijnstillers en kon ik daarna nog een paar uurtjes slapen. Maar pff weet wel wat ik vanaf nu nooit meer ga vergeten
Ik denk voor Amnesty.
Zo ben ik ook een keer donateur geworden toen ik met mijn aangeschoten hoofd op Lowlands rondliep.
De hele tijd die tyfus muggen en grote vliegen die binnen komen als je 2 seconden de achterdeur open hebt. Laat mij lekker met ruuuuhuuuust
Terugkerende ergernis: het is mooi weer dus heb weer te veel teringvieze schoffels in sandalen gezien. Echt doe wat qua verzorging aan je onooglijke stinkpoten a.u.b.
Ik kots nog een keer over iemands landingsgestel heen ughhh
Ja en met korte mouwen/broek op de motor zitten? Lijkt het me echt niet waard als je je lichaam tot op het bot kapot schaaft, maar wie ben ik
Dat ik geen buuuuuuiten heb thuis, niks nada noppes. Ken ondertussen elk bankje in de wijde omtrek en vind het heerlijk om daar te zitten met een boekje maar allemensen wat wil ik graag gewoon in mân pyjama mân eigen balkon op/tuin inrollen en niet altijd maar rond te hoeven dwalen als een nomade om ergens in de zon te kunnen zitten
En ook: mân rokende onderbuurman. Als de rookgeur niet via mân open raam naar binnenkomt, dan wel als de airco aanstaat. Ik zweeer dat die geur gewoon door de mobiele airco heen mân slaapkamer in wordt geblazen.
Al met al: mân huis.
Ik geef altijd antwoord in de trant van âHomorechten? Ja top, maar ik heb haast. Daaagâ
Hivos volgens mij
Bij mij kwam Amnesty hiermee. En deze donateur legde uit dat ze steeds een bepaald project uitlichten, omdat dat beter werkt dan uitleggen wat Amnesty allemaal doet. Maar toen ging het dus ook over internationale homorechten.
En ik ben donateur geworden, want hij zat goed in de materie en kon al mijn inhoudelijke vragen beantwoorden haha.
Maar op deze manier ben ik ook donateur geworden van het Rode Kruis en nu vind ik het wel goed. Wil niet aan nog meer organisaties structureel donoren. Terwijl ik prima ergens een euro in een collectebus zou doen, maar ja
Dit had ik ook vaak aan de kassa. Niks zeggen⊠behalve als een prijs niet beviel