Waar erger je je aan? #18

Klopt, ze staan ook op Amsterdam zuid

1 like

Thanks!! Toen het enigzins een acceptabele tijd was ben ik idd naar de receptie gegaan en thank god hadden ze daar pijnstillers en kon ik daarna nog een paar uurtjes slapen. Maar pff weet wel wat ik vanaf nu nooit meer ga vergeten

2 likes

Ik denk voor Amnesty.
Zo ben ik ook een keer donateur geworden toen ik met mijn aangeschoten hoofd op Lowlands rondliep.

1 like

De hele tijd die tyfus muggen en grote vliegen die binnen komen als je 2 seconden de achterdeur open hebt. Laat mij lekker met ruuuuhuuuust

1 like

Terugkerende ergernis: het is mooi weer dus heb weer te veel teringvieze schoffels in sandalen gezien. Echt doe wat qua verzorging aan je onooglijke stinkpoten a.u.b.

Ik kots nog een keer over iemands landingsgestel heen ughhh

25 likes

Ja en met korte mouwen/broek op de motor zitten? Lijkt het me echt niet waard als je je lichaam tot op het bot kapot schaaft, maar wie ben ik

3 likes

Dat ik geen buuuuuuiten heb thuis, niks nada noppes. Ken ondertussen elk bankje in de wijde omtrek en vind het heerlijk om daar te zitten met een boekje maar allemensen wat wil ik graag gewoon in m’n pyjama m’n eigen balkon op/tuin inrollen en niet altijd maar rond te hoeven dwalen als een nomade om ergens in de zon te kunnen zitten :sob::sob::sob::sob:

En ook: m’n rokende onderbuurman. Als de rookgeur niet via m’n open raam naar binnenkomt, dan wel als de airco aanstaat. Ik zweeer dat die geur gewoon door de mobiele airco heen m’n slaapkamer in wordt geblazen.

Al met al: m’n huis.

23 likes

Ik geef altijd antwoord in de trant van ‘Homorechten? Ja top, maar ik heb haast. Daaag’

1 like

Hivos volgens mij

Bij mij kwam Amnesty hiermee. En deze donateur legde uit dat ze steeds een bepaald project uitlichten, omdat dat beter werkt dan uitleggen wat Amnesty allemaal doet. Maar toen ging het dus ook over internationale homorechten.

En ik ben donateur geworden, want hij zat goed in de materie en kon al mijn inhoudelijke vragen beantwoorden haha.

Maar op deze manier ben ik ook donateur geworden van het Rode Kruis en nu vind ik het wel goed. Wil niet aan nog meer organisaties structureel donoren. Terwijl ik prima ergens een euro in een collectebus zou doen, maar ja :person_shrugging:

4 likes

Dit had ik ook vaak aan de kassa. Niks zeggen
 behalve als een prijs niet beviel :expressionless:

Mn rookmelder die af blijft gaan, maar er is niks. En aan mezelf omdat ik niet goed weet wat ik moet doen.

1 like

Misschien een lege batterij? Die zit er altijd in in het geval van stroomuitval.

2 likes

Nee dit is er een die 10 jaar mee hoort te gaan en waarvan je de batterij dus ook niet kan vervangen. Heb inmiddels m er af gehaald en de stofzuiger er overheen gehaald. Zie nu in de handleiding dat deze versie ook niet op zolder hoort te hangen vanwege vocht en stof en dat ie daardoor sneller af kan gaan. Dus denk dat dat t is. En anders de woningbouw maar bellen denk(die heeft ze opgehangen).

4 likes

Ah super balen! Naast dat het ook verschrikkelijk irritant is natuurlijk. Hopelijk fixt de woningbouw het snel!

Ik ben samen met iemand een nieuwe collega aan het inwerken, maar ze luistert gewoon niet en neemt geen feedback aan. Nu moeten we zometeen met haar in gesprek om alle punten te bespreken en zie er zoooo tegenop :sob: Werk inhoudelijke feedback heb ik 0 moeite mee. Maar bij haar zit het hem ook heel erg in gedragingen en opmerkingen. Vind dat zo lastig. Ben blij als het voorbij is

7 likes

Ik ben dol op mijn werk maar ik ben altijd zĂł moe dat het mijn functioneren echt beĂŻnvloed. Baal er zo van dat ik maar niet vooruit te branden ben

3 likes

Laatst heb ik ook zo’n gesprek moeten doen en daar zat (omdat er niemand anders beschikbaar was) het hoofd van PZ bij. Daar heb ik wel veel aan gehad. Misschien kan dat bij jullie ook.

Ik vond met name de feedback die zij gaf aan de collega n.a.v. antwoorden en weerwoorden die werden gegeven opblinken die ik ter verbetering aangaf erg duidelijk.

Er werd veel ja maar gezegd en tegelijkertijd ook dat de collega heel graag wilde leren (schreef niets op en vroeg ook helemaal niets als ze iets niet snapte).

PZ kwam tijdens gesprek tot de conclusie dat de collega wel zei dat ze wilde leren maar geen zelfreflectie toepaste en niet openstond voor verbeterpunten.

En aan mij werd vriendelijk maar toch duidelijk gemeld dat ik wat meer geduld moest hebben omdat iedereen zijn eigen procestijd heeft.

Was echt een fijn gesprek waarbij zowel de collega als ik goed werden gehoord en daarna niet een ontzettend rotgevoel er aan overhielden.

Uiteindelijk toch afscheid moeten nemen want na paar weken helaas geen verbetering. Dat was wel jammer.

5 likes

Uiteindelijk heb ik het gesprek zelf gedaan. Daarna was er sowieso een bila met de manager gepland dus toen had ze de ruimte om zelf aan te geven wat er was besproken. In het gesprek met de manager kwam er inderdaad ook uit dat we geduldiger moeten zijn. De manager heeft ook van beide kanten de denkprocessen etc uitgelegd. Ze moest huilen dus ik vond het wel heel rot. Heb daarna wel nog aan haar gevraagd of ze moest huilen door de feedback of door de manier waarop ik het bracht. Maar het kwam gelukkig niet door mijn manier.

6 likes

Mooie krant voor mooie mensen!
Mis deze man.

3 likes