Mn rookmelder die af blijft gaan, maar er is niks. En aan mezelf omdat ik niet goed weet wat ik moet doen.
Misschien een lege batterij? Die zit er altijd in in het geval van stroomuitval.
Nee dit is er een die 10 jaar mee hoort te gaan en waarvan je de batterij dus ook niet kan vervangen. Heb inmiddels m er af gehaald en de stofzuiger er overheen gehaald. Zie nu in de handleiding dat deze versie ook niet op zolder hoort te hangen vanwege vocht en stof en dat ie daardoor sneller af kan gaan. Dus denk dat dat t is. En anders de woningbouw maar bellen denk(die heeft ze opgehangen).
Ah super balen! Naast dat het ook verschrikkelijk irritant is natuurlijk. Hopelijk fixt de woningbouw het snel!
Ik ben samen met iemand een nieuwe collega aan het inwerken, maar ze luistert gewoon niet en neemt geen feedback aan. Nu moeten we zometeen met haar in gesprek om alle punten te bespreken en zie er zoooo tegenop Werk inhoudelijke feedback heb ik 0 moeite mee. Maar bij haar zit het hem ook heel erg in gedragingen en opmerkingen. Vind dat zo lastig. Ben blij als het voorbij is
Ik ben dol op mijn werk maar ik ben altijd zó moe dat het mijn functioneren echt beïnvloed. Baal er zo van dat ik maar niet vooruit te branden ben
Laatst heb ik ook zo’n gesprek moeten doen en daar zat (omdat er niemand anders beschikbaar was) het hoofd van PZ bij. Daar heb ik wel veel aan gehad. Misschien kan dat bij jullie ook.
Ik vond met name de feedback die zij gaf aan de collega n.a.v. antwoorden en weerwoorden die werden gegeven opblinken die ik ter verbetering aangaf erg duidelijk.
Er werd veel ja maar gezegd en tegelijkertijd ook dat de collega heel graag wilde leren (schreef niets op en vroeg ook helemaal niets als ze iets niet snapte).
PZ kwam tijdens gesprek tot de conclusie dat de collega wel zei dat ze wilde leren maar geen zelfreflectie toepaste en niet openstond voor verbeterpunten.
En aan mij werd vriendelijk maar toch duidelijk gemeld dat ik wat meer geduld moest hebben omdat iedereen zijn eigen procestijd heeft.
Was echt een fijn gesprek waarbij zowel de collega als ik goed werden gehoord en daarna niet een ontzettend rotgevoel er aan overhielden.
Uiteindelijk toch afscheid moeten nemen want na paar weken helaas geen verbetering. Dat was wel jammer.
Uiteindelijk heb ik het gesprek zelf gedaan. Daarna was er sowieso een bila met de manager gepland dus toen had ze de ruimte om zelf aan te geven wat er was besproken. In het gesprek met de manager kwam er inderdaad ook uit dat we geduldiger moeten zijn. De manager heeft ook van beide kanten de denkprocessen etc uitgelegd. Ze moest huilen dus ik vond het wel heel rot. Heb daarna wel nog aan haar gevraagd of ze moest huilen door de feedback of door de manier waarop ik het bracht. Maar het kwam gelukkig niet door mijn manier.
Mooie krant voor mooie mensen!
Mis deze man.
Dat ik handige/degelijke tassen suuupersaai en stom vind. ): (Waardoor ik steeds goedkope exemplaren koop die er na een jaar helemaal verlept uitzien, waardoor ik er wéér naar op zoek moet, etc, etc.)
De tuindeuren staan open en dan hoor je allerlei tuingeluiden en dat en dat vind ik gezellig.
Alleen het buurjongetje van 2 of 3 loopt zo’n beetje elke 30 seconden te schreeuw-grommen en ik word er helemaal gestoord van.
Ik snap niet dat die ouders niet even zeggen dat dat kind daarmee moet stoppen
Ik heb nieuwe buren en ze hebben per ongeluk ons adres opgegeven bij de internet provider en die hebben gewoon ons internet afgesloten zonder dat wij hebben opgezegd
Ze kunnen het blijkbaar ook niet makkelijk fixen en nu hebben we geen internet thuis terwijl ik vandaag vanuit huis werk!
oh ik heb dit ook ooit eens gehad! Heeft echt maanden geduurd, echt zo ontzettend kut
Hahaha wat een geruststellend bericht dit
haha sorry maar ik ging ervan uit dat Echo niet met dat totaal niet meewerkende kut tele 2 hoeft te dealen
Omg ik dacht aan een paar dagen maar maanden is wel heel erg
eBooks kosten echt te veel
Alle boeken die ik wil lezen zijn minstens 8,99?? En dan krijg je niet eens een boek om leuk in de kast uit te stallen
Kobo abbo is echt het geld waard!
ja een schrijver en uitgever hoeven niet betaald te worden natuurlijk
Met de online bibliotheek en Kobo hoef ik eigenlijk nooit meer boeken te kopen. Zo veel te lezen daar (zodat ik eigenlijk de online bieb ook niet gebruik want te veel moeite in vergelijking met kobo)