Dat ik handige/degelijke tassen suuupersaai en stom vind. ): (Waardoor ik steeds goedkope exemplaren koop die er na een jaar helemaal verlept uitzien, waardoor ik er wéér naar op zoek moet, etc, etc.)
De tuindeuren staan open en dan hoor je allerlei tuingeluiden en dat en dat vind ik gezellig.
Alleen het buurjongetje van 2 of 3 loopt zo’n beetje elke 30 seconden te schreeuw-grommen en ik word er helemaal gestoord van.
Ik snap niet dat die ouders niet even zeggen dat dat kind daarmee moet stoppen
Ik heb nieuwe buren en ze hebben per ongeluk ons adres opgegeven bij de internet provider en die hebben gewoon ons internet afgesloten zonder dat wij hebben opgezegd
Ze kunnen het blijkbaar ook niet makkelijk fixen en nu hebben we geen internet thuis terwijl ik vandaag vanuit huis werk!
oh ik heb dit ook ooit eens gehad! Heeft echt maanden geduurd, echt zo ontzettend kut
Hahaha wat een geruststellend bericht dit
haha sorry maar ik ging ervan uit dat Echo niet met dat totaal niet meewerkende kut tele 2 hoeft te dealen
Omg ik dacht aan een paar dagen maar maanden is wel heel erg
eBooks kosten echt te veel
Alle boeken die ik wil lezen zijn minstens 8,99?? En dan krijg je niet eens een boek om leuk in de kast uit te stallen
Kobo abbo is echt het geld waard!
ja een schrijver en uitgever hoeven niet betaald te worden natuurlijk
Met de online bibliotheek en Kobo hoef ik eigenlijk nooit meer boeken te kopen. Zo veel te lezen daar (zodat ik eigenlijk de online bieb ook niet gebruik want te veel moeite in vergelijking met kobo)
Die kosten 16-26 euro, en betaal je voor het papier of voor het verhaal?
Ga anders naar tweedehandsboekwinkels of naar de bieb.
Zeker wel, maar ben nu regelmatig op bol boeken tegengekomen waarvan het ebook duurder is dan een fysieke kopie en vind dat ook gewoon vreemd en scheef
oh ja dat is inderdaad wel vreemd! wat voor boeken zijn het?
Kijk dan ajb verder dan bol moet via Libris ook te vinden zijn hoop ik?
Betalen voor een bestelling bij bol.com gaat bij mij altijd mis. Ik kies altijd voor achteraf betalen (omdat ik dat liever doe dan vooraf met iDeal ofzo betalen), maar je krijgt dan een mailtje met ‘u kunt nu betalen’ terwijl je je bestelling nog niet in huis hebt. En als ik mijn bestelling eenmaal heb vergeet ik weer te betalen omdat ik er geen bericht meer van krijg, met als gevolg dat ik dus altijd pas betaal bij de eerste herinnering en dat vind ik dan weer niet netjes van mezelf.
Zag het vandaag toen ik small things like these zocht en eerder wel bij andere boeken, maar zie dat er nu meerdere ebook versies zijn voor small things en dat er ook een is die goedkoper is dan de paperback dus misschien iets te vroeg gezeurd
Weet iemand hoe het kan dat hetzelfde ebook op bol voor verschillende prijzen staat?
Heb ik ook! Ze sturen het betaalmailtje te vroeg.
Dat je (waar ik ben) in Frankrijk echt bijna nergens fatsoenlijk vegetarisch kunt eten. Het aanbod is echt heel matig, doe mij maar een geifenkaassalade maar zelfs daar zit dan vlees in
Nouja gelukkig kan ik me volvreten aan patisserie en brood.