Waar erger je je aan? #18

Die kosten 16-26 euro, en betaal je voor het papier of voor het verhaal?
Ga anders naar tweedehandsboekwinkels of naar de bieb.

1 like

Zeker wel, maar ben nu regelmatig op bol boeken tegengekomen waarvan het ebook duurder is dan een fysieke kopie en vind dat ook gewoon vreemd en scheef

5 likes

oh ja dat is inderdaad wel vreemd! wat voor boeken zijn het?

2 likes

Kijk dan ajb verder dan bol :pleading_face: moet via Libris ook te vinden zijn hoop ik?

7 likes

Betalen voor een bestelling bij bol.com gaat bij mij altijd mis. Ik kies altijd voor achteraf betalen (omdat ik dat liever doe dan vooraf met iDeal ofzo betalen), maar je krijgt dan een mailtje met ‘u kunt nu betalen’ terwijl je je bestelling nog niet in huis hebt. En als ik mijn bestelling eenmaal heb vergeet ik weer te betalen omdat ik er geen bericht meer van krijg, met als gevolg dat ik dus altijd pas betaal bij de eerste herinnering en dat vind ik dan weer niet netjes van mezelf.

7 likes

Zag het vandaag toen ik small things like these zocht en eerder wel bij andere boeken, maar zie dat er nu meerdere ebook versies zijn voor small things en dat er ook een is die goedkoper is dan de paperback dus misschien iets te vroeg gezeurd :no_mouth:

Weet iemand hoe het kan dat hetzelfde ebook op bol voor verschillende prijzen staat?

3 likes

Heb ik ook! Ze sturen het betaalmailtje te vroeg.

5 likes

Dat je (waar ik ben) in Frankrijk echt bijna nergens fatsoenlijk vegetarisch kunt eten. Het aanbod is echt heel matig, doe mij maar een geifenkaassalade maar zelfs daar zit dan vlees in :cry:

Nouja gelukkig kan ik me volvreten aan patisserie en brood.

3 likes

Hahah ik was daar dus vorige week en het gaspitje was kapot gegaan dus gingen we naar een kebabzaak. Bestelde een broodje Vegetarien (stond zo op het menu), in de hoop dat ik iets van falafel zou krijgen. Kreeg ik dit; een broodje sla met saus :smiling_face_with_tear:

19 likes

Ik ben er even helemaal klaar mee vandaag. Ik zit nog in mn inwerkperiode op werk dus voel me nutteloos en de dagen duren lang, daarnaast voel ik me lelijk omdat ik voor t eerst bij een corporate werk en ik de business casual look nog even lastig vind, voel me dik door (denk ik) het warme weer en last but not least wil ik mn ogen eruit krabben door de hooikoorts.

2 likes

Je had wat frietjes op het broodje moeten doen

4 likes

Gadver, dan worden die pata.tjes zompig.

5 likes

Dat is juist een beetje de bedoeling. Net zoals bij een mitraillette (als ik het goed schrijf)

3 likes

Nouja hier niet hoor want had de pata.tjes gewoon zelf erbij besteld als side.

5 likes

Ik zal wel een slechte buur zijn maar ben echt ff te zuur om verdraagzaam te zijn naar mijn buurman die een feestje geeft waardoor ik op maandagnacht om half 1 vanuit mn bed naar No Limit lig te luisteren, af en toe onderbroken door mensen die er bovenuit schreeuwen. Hou opppp

2 likes

Ik laat morgen picnic komen tijdens de wedstrijd. Hoe heb ik dat nou weer bedacht

1 like

Nou je bent echt geen slechte buur als je last hebt van overlast op een doordeweekse dag 's nachts. Je buurman is de slechte buur, doe het lekker in t weekend joh

6 likes

Door mn rug gegaan en dag 1 en 2 waren classic enorme pijn in de onderrug, maar nu op dag 3 doen ineens alle spieren boven mijn onderrug pijn?? Alsof ik mijn rug heb staan trainen in de sportschool. Auw :angry:

4 likes

ik heb een tosti gemaakt met vegan ham en nu is de vegan ham gesmolten :angry: :angry: :angry:

10 likes

Ik krijg een berichtje van iemand, maar ken het nummer niet. In het berichtje lijkt het alsof we elkaar kennen en al een hele poos niet hebben gesproken. Er komen nu allemaal hints met wie die persoon zou kunnen zijn :roll_eyes: zeg gewoon wie je bent

3 likes