Waar erger je je aan? #18

Oh vreselijk, heb je al iets gezegd als ik heb geen zin in spelletjes vertel maar gewoon?

2 likes

Ja. En stuur nu alleen :woman_shrugging:t2: als ik weer een hint krijg.

3 likes

zou gewoon niet meer reageren, dan is de lol er snel af

7 likes

Dat ik al drie keer gedroomd heb dat ik een vak uit het eerste semester van het komend studiejaar nog moet halen, terwijl ik er (inmiddels) voor 99% van overtuigd ben dat ik van het eerste semester alles heb en pas in het tweede weer aan de bak hoef. Ik droom mezelf onzeker.

1 like

Ik haat het dat ik zo snel en veel zweet. Ik voel mij zo vies erdoor

17 likes

Als ik ongesteld ben, ben ik gewoon een totáál ander mens. Ben boos op alles en iedereen en tegelijkertijd heel verdrietig. Alles is me teveel en ik wil gewoon onder de dekens kruipen en wachten tot het voorbij is :sob:

4 likes

Volgens mij is dit een heel veelvoorkomend type droom! Ik heb nog jaren na mijn afstuderen dromen gehad dat ik een of ander (niet-bestaand) vak niet gehaald had. Mijn vriend had hetzelfde.

6 likes

Ja ik droom soms nog dat ik een Duits mondeling moet halen, terwijl ik al elf jaar mijn diploma heb.

3 likes

Same :disappointed_relieved: ik druip gewoon
Ga zo douchen voordat ik naar mijn avondactiviteit ga, maar weet al dat ik weer bezweet ben tegen de tijd dat ik daar aankom

Mijn fiets heeft een lekke band en de fietsmaker heeft pas dinsdag op z’n vroegst tijd ervoor

Sta echt in een monsterfile onderweg naar huis door die wedstrijd

1 like

Echt bizar dat niemand opeens meer normaal functioneert in t verkeer als ze op tijd naar huis willen. Mn bus ging minstens 3x vol op zn rem omdat iemand nog even snel voor de bus langs wilde rennen/fietsen/rijden. En overal autos die hem op de gekste plekken ertussen gooien om maar eerder bij t stoplicht te zijn, fucking weird allemaal

1 like

Ik heb een uur over wat normaal een ritje van 16 min is gedaan :smiling_face_with_tear:

En je woont in een gehucht waar niemand anders je band kan fixen?

1 like

Ik erger me omdat de pure chocoladepasta van so vegan niet meer bij mijn supermarkten te krijgen is. Kan ik weer op zoek naar een goede chocoladepasta. En laatst al Almhof pure chocolademouse, toen Almhof met slagroom puur en nu ook nog dit pfff. Eten zo weinig mensen pure chocolade dingen :sob:

4 likes

Dit had ik zo kunnen schrijven :sob: Ook altijd met paaseitjes zo weinig keuze. Als er dan puur is combineren ze het altijd met stomme smaken.

5 likes

Geen mobiele fietsenmaker in de buurt? Dat is altijd mijn redding. Die komt dan met werkbusje en al naar je huis en/of werk.

4 likes

Ik ben de reeks van de zeven zussen aan het lezen. Zie nu dat maar tot en met boek 3 op kobo plus staat en de rest nog niet.
Arghh frustraties.

Al snap ik het wel vanuit de uitgever.

1 like

Ik was de boeken na een paar achter elkaar ook wel zat, dus misschien wel goed om even een break te hebben haha. Vond het soms wat te zoetsappig

3 likes

Volgens mij is dit best wel gebruikelijk tegenwoordig (ook bij ticketmaster enzo) om mensen die groot inkopen te voorkomen. Maar wel echt irritant want je koopt zover van te voren dat je nooit 100% weet of je tegen die tijd nog kan/wil natuurlijk.