Bij Ik weet er alles van op tv. Series of films die zich op high school afspelen: Ugly betty ![]()
Ik kan me echt ergeren aan zulke kleine dingen die niet kloppen. ![]()
Bij Ik weet er alles van op tv. Series of films die zich op high school afspelen: Ugly betty ![]()
Ik kan me echt ergeren aan zulke kleine dingen die niet kloppen. ![]()
Nope bij mij 20 en bewolkt
Geen idee, ik veronderstel dat iemand mijn pasta in de koelkast zag staan en er trek in had? Vind het echt geschift eigenlijk want je weet als persoon toch dat je gewoon iemand eten pikt waardoor deze niets heeft??
Ik heb een lipflip laten doen en het is heel mooi maar ik krijg er echt een spraakgebrek van
Ohja kut was vergeten dat ik sowieso al een spraakgebrek had ![]()
Operatief of met filler?
Botox is dat! Dus over twee maanden kan ik weer praten
Heb je al geprobeerd om met een rietje te drinken, kon ik echt niet toen
Ik moet een OV-declaratie inleveren bij een freelance klus maar omdat ik reizen op rekening aan heb staan, kan dat (volgensmij) alleen via de NS. En die lopen gewoon bijna een volle week achter met de reishistorie updaten
de laatste die ik kan zien is van zondag. Facking irritant want ik wilde m’n factuur insturen voor het einde van de maand maar dat gaat zo dus niet.
Mn nieuwe telefoon wordt zo bij mn moeder in een andere stad geleverd omdat mn abonnement op haar adres staat. Is ze nu opeens niet thuis om ‘m te ontvangen terwijl ze eerst zei van wel. Echt dit is zo niet mijn week. Beter raakt dat ding niet kwijt.
Had ik inderdaad ook al geprobeerd maar helaas staan daar geen kosten bij als ik het declaratieoverzicht download van gisteren en eergisteren. Denk door dat reizen op rekening.
Ik heb een brief van het UWV gekregen waarin ze om meerdere documenten vragen die ik moet opsturen. Dat kost me dus minstens twee postzegels. Ik erger me eraan dat het adres dan geen antwoordnummer is, en dat ze geen retourenvelop meesturen. Soms kan het ook digitaal maar dat staat er nu niet expliciet bij, ik ga het wel proberen denk ik.
Kan je het niet uploaden in mijn UWV? Volgens mij heb ik dat wel eens gedaan voor een cliënt. Stond het inderdaad ook zo omslachtig in.
Muggenbulten ![]()
Heb ook alles lekker opengekrapt en lekker azijn erop. Burn motherfuckers!
Ik had dit ook bij de svb vandaag. 7 kantjes uit moeten printen, grote enveloppen kopen en 2 postzegels op de envelop ![]()
Azijn??? Het brandt dan op jezelf toch ![]()
Ik wil een nachtje bij mijn moeder slapen want gezellig, dus ik zei dat tegen mijn partner. Zegt ie ‘oh is goed dan ga ik ook bij X slapen want ik moet de volgende dag daar dichtbij werken’. Maar ik wil dat niet want dan is onze kat echt 20 uur alleen thuis ofzo. Vind ik zielig. ![]()
![]()
De Bijenkorf app. Heeft elke 10 minuten een update, maar werkt nog steeds waardeloos.
Haha ja, maar ik vind dat minder erg dan jeuk.