Dit is echt spelen met je leven als partner.
Aaaargh ik ben tegen iemands auto aangereden tijdens het uitparkeren op mn nieuwe werk en ik haat mezelf zo. Gewoon die hele auto niet gezien. Heb de man waarvan de auto blijkbaar is nu een berichtje gestuurd op zn werktelefoon maar ik hoop zo dat ie niet boos is dit kan ik er echt niet bij hebben nu.
Al 3 dagen voorbereid op de zara sale. Alles in mijn mandje gedaan. Zat om 19:50 al klaar en toen ben ik iets anders gaan doen en die hele sale vergeten was alles uitverkocht
Nou ik heb direct toen ik de melding kreeg gekeken en ook alles uitverkocht. Gister was alles er nog
Heb je het inmiddels geraden?
Oh! Dat is misschien nog wel erger ja
Ik ben de hints gaan negeren en toen kreeg ik aan het begin van de avond het âverlossende antwoordâ: een kennis van vroeger.
Gezien alle hints had het iedereen van vroeger kunnen zijn
De krolse poes hier in de buurt vannacht. Heb van ellende mân ramen dicht moeten doen en oordopjes in, met deze warmte. Vreselijk dat geluid.
Zure mensen die dit weer niet aankunnen. Iâm thriving. Ben sinds maandag uit mijn winterslaap. Ik wil het niet horen.
vooral omdat het van september tot en met mei herfst is geweest, gun ons ook 1 week lekker weer??
nee
Ach vanaf dit weekend is het gelukkig de rest van de zomer weer herfst
wat staat hier sry kan je bericht niet lezen door de heerlijke zonnestralen op mn scherm
Dat de combinatie van zweet en zonnebrand altijd zo plakt. Weet meteen waarom ik met dit weer liever met de auto ga dan met de fiets
Dat de airco van onze auto ermee stopt als het warm is!!
Hahaha âone jobâ
En als ik ga googlen wat de oorzaak zou kunnen zijn word ik ook erg ongelukkig.
Airco is een duur grapje als die stuk gaat
We hebben een hoekbank en ik wilde dat perse. Ik zit altijd in de hoek. Ik heb als sheldon die hoek geclaimd. En nu willen mân man en kind ineens ook in de hoek zitten. Ga van mn plek!!!
De airco is met de laatste beurt helemaal nagekeken en schoongemaakt (duur grapje ook) maar lees nu dat de airco uitgaat als de motor te heet is en dus niet voldoende kan koelen. Dan zou er in ons geval iets daar gerepareerd moeten worden. Het is al een oude dame maar we hopen er nog twee jaar mee te rijden. We zijn er nog niet uit wat voor auto we hierna willen.