Is dit toevallig in een file of als je stil staat voor het stoplicht? Of ook tijdens het rijden?
Als het alleen tijdens het stilstaan is dan is er niets aan de hand, dan gaat inderdaad de energie naar het koelen van de motor. Maar tijdens het rijden moet dat niet zo zijn.
Ik zit echt onder de muggenbulten niet normaal, echt een stuk of 20 Was bij een van mān beste vrienden blijven slapen en was wel bewapend met zoān elektrische mepper (zoān 8 te pakken gekregen) en alsnog zo wakker geworden.
Ooo dat scheelt wel maar is wel vervelend als je er een beetje op rekent.
Hopen dat de oude dame nog lang mee kan. Nieuwe auto is ook duur tegenwoordig
Als we stilstaan dan gaat de motor echt even uit. En dan doet de airco het nooit. Dat heeft die altijd gehad en hoort ook zo.
Maar tijdens het rijden doet hij het niet als het een warme dag is.
Gisteren direct vanaf de start niet, en soms ook na een paar kilometer rijden.
We hadden dit in mei gemeld bij de garage voor onderhoud. Hoopte dat het was opgelostā¦
ik heb afgelopen weekend in een ieniemienie auto gereden met vijf mensen zonder airco, en ik werd echt niet goed. had zulke zweethanden dat ik bang was de controle over het stuur te verliezen . would not recommend.
Stroomstoring met deze temperaturen š«
Ja echt hĆØ, zo zuurš
Ik negeer het voortaan ook maar (ook hier)!!
helaas was godās wraak direct hard, iemand stal deze middag mijn lunch op het werk dus ik mocht door deze kuthitte nog rap naar de AH fietsen
hoe gebeurt dat überhaupt?
Ik heb echt het gevoel dat sommige mensen denken dat het 40 graden is. Het is niet eens echt warm.
Tja ieder zijn eigen interpretatie, ik vind het wel warm, vooral als je thuis actief met dingen bezig bent en dan je ventilator er mee ophoud omdat de stroom uitvalt, is dat niet zo prettig en daar ergerde ik mij aan.
Ja dit! Zoān gezeur de hele tijd. Doe gewoon alles op een iets lager tempo, accepteer dat je zweet en stap een keer extra onder een lauwe douche. Youāll survive
Mān enige klacht omtrent het weer is dat ik moet werken. En dat precies dit weekend, als ik vrij ben, het weer kut wordt
Hebben je koelkast en vriezer het overleefd?
Ja gelukkig wel, iets gedaald in temperatuur, maar niet ernstig
Dat natuurlijk op de dag dat ik een luchtige witte blouse draag de beugel in mijn favoriete bh breekt en de aanval aangaat. Tijdens het fietsen ook nog dus lekker veel frictie met mijn huid. Zit nu op het toilet van een biergarten crea bea om er nog iets van te maken en de kleine bloedvlekjes uit mijn blouse te halen.
hoezo kut? zaterdag 26 graden en zon
Hier niet hoor Ik baal ook. Al is het morgen als het droog blijft wel fijner weer om op het strand te liggen dan vandaag.
ITS NOT A HIDDEN DETAIL
THE SPELLING DOESNT CHANGE
Bij Ik weet er alles van op tv. Series of films die zich op high school afspelen: Ugly betty
Ik kan me echt ergeren aan zulke kleine dingen die niet kloppen.