Ja echt hè, zo zuur😅
Ik negeer het voortaan ook maar (ook hier)!!
helaas was god’s wraak direct hard, iemand stal deze middag mijn lunch op het werk dus ik mocht door deze kuthitte nog rap naar de AH fietsen
hoe gebeurt dat überhaupt?
Ik heb echt het gevoel dat sommige mensen denken dat het 40 graden is. Het is niet eens echt warm.
Tja ieder zijn eigen interpretatie, ik vind het wel warm, vooral als je thuis actief met dingen bezig bent en dan je ventilator er mee ophoud omdat de stroom uitvalt, is dat niet zo prettig en daar ergerde ik mij aan.
Ja dit! Zo’n gezeur de hele tijd. Doe gewoon alles op een iets lager tempo, accepteer dat je zweet en stap een keer extra onder een lauwe douche. You’ll survive
M’n enige klacht omtrent het weer is dat ik moet werken. En dat precies dit weekend, als ik vrij ben, het weer kut wordt
Hebben je koelkast en vriezer het overleefd?
Ja gelukkig wel, iets gedaald in temperatuur, maar niet ernstig
Dat natuurlijk op de dag dat ik een luchtige witte blouse draag de beugel in mijn favoriete bh breekt en de aanval aangaat. Tijdens het fietsen ook nog dus lekker veel frictie met mijn huid. Zit nu op het toilet van een biergarten crea bea om er nog iets van te maken en de kleine bloedvlekjes uit mijn blouse te halen.
hoezo kut? zaterdag 26 graden en zon
Hier niet hoor Ik baal ook. Al is het morgen als het droog blijft wel fijner weer om op het strand te liggen dan vandaag.
ITS NOT A HIDDEN DETAIL
THE SPELLING DOESNT CHANGE
Bij Ik weet er alles van op tv. Series of films die zich op high school afspelen: Ugly betty
Ik kan me echt ergeren aan zulke kleine dingen die niet kloppen.
Nope bij mij 20 en bewolkt
Geen idee, ik veronderstel dat iemand mijn pasta in de koelkast zag staan en er trek in had? Vind het echt geschift eigenlijk want je weet als persoon toch dat je gewoon iemand eten pikt waardoor deze niets heeft??
Ik heb een lipflip laten doen en het is heel mooi maar ik krijg er echt een spraakgebrek van
Ohja kut was vergeten dat ik sowieso al een spraakgebrek had
Operatief of met filler?
Botox is dat! Dus over twee maanden kan ik weer praten