Heb je al geprobeerd om met een rietje te drinken, kon ik echt niet toen
Ik moet een OV-declaratie inleveren bij een freelance klus maar omdat ik reizen op rekening aan heb staan, kan dat (volgensmij) alleen via de NS. En die lopen gewoon bijna een volle week achter met de reishistorie updaten de laatste die ik kan zien is van zondag. Facking irritant want ik wilde m’n factuur insturen voor het einde van de maand maar dat gaat zo dus niet.
Mn nieuwe telefoon wordt zo bij mn moeder in een andere stad geleverd omdat mn abonnement op haar adres staat. Is ze nu opeens niet thuis om ‘m te ontvangen terwijl ze eerst zei van wel. Echt dit is zo niet mijn week. Beter raakt dat ding niet kwijt.
Had ik inderdaad ook al geprobeerd maar helaas staan daar geen kosten bij als ik het declaratieoverzicht download van gisteren en eergisteren. Denk door dat reizen op rekening.
Ik heb een brief van het UWV gekregen waarin ze om meerdere documenten vragen die ik moet opsturen. Dat kost me dus minstens twee postzegels. Ik erger me eraan dat het adres dan geen antwoordnummer is, en dat ze geen retourenvelop meesturen. Soms kan het ook digitaal maar dat staat er nu niet expliciet bij, ik ga het wel proberen denk ik.
Kan je het niet uploaden in mijn UWV? Volgens mij heb ik dat wel eens gedaan voor een cliënt. Stond het inderdaad ook zo omslachtig in.
Muggenbulten
Heb ook alles lekker opengekrapt en lekker azijn erop. Burn motherfuckers!
Ik had dit ook bij de svb vandaag. 7 kantjes uit moeten printen, grote enveloppen kopen en 2 postzegels op de envelop
Azijn??? Het brandt dan op jezelf toch
Ik wil een nachtje bij mijn moeder slapen want gezellig, dus ik zei dat tegen mijn partner. Zegt ie ‘oh is goed dan ga ik ook bij X slapen want ik moet de volgende dag daar dichtbij werken’. Maar ik wil dat niet want dan is onze kat echt 20 uur alleen thuis ofzo. Vind ik zielig.
De Bijenkorf app. Heeft elke 10 minuten een update, maar werkt nog steeds waardeloos.
Haha ja, maar ik vind dat minder erg dan jeuk.
Mannen in tuinbroeken.
Ik woon op de derde verdieping en ik heb een deurbel met camera. Die camera springt meteen aan als er wordt aangebeld en kan ik zien vanaf de bank.
Heel handig om te zien wie er aanbelt zonder dat je helemaal naar beneden moet, maar ik stoor me toch zo aan bezorgers die aanbellen en meteen als een bezetene aan de deur gaan sjorren. Geef me even 1 sec om op te staan en op het knopje te drukken om de deur te openen. Ik snap dat ze haast hebben en waarschijnlijk onder heel veel druk staan om snel alle pakketjes te bezorgen, maar het heeft toch weinig zin om maar tegen die deur te gaan beuken als hij nog dicht is/ nog niet is opengeklikt.
Haha sorry maar wat een non-ergernis
Je woont op de 3e verdieping, die bezorgers moeten trap op trap af. Dat ze al zo vlug die deur open willen, zegt genoeg over die werkdruk lijkt me. Heb je toch geen last van, dat geduw aan die deur
Ze komen de trap niet op hoor. Ze smijten (letterlijk) alles gewoon op de trap beneden dus ik moet gewoon zelf naar beneden (en hopen dat er niet weer iets kapot is gegooid).
En ik heb wel last van dat geduw aan de deur want de deur is er dus al een keer uitgeklapt en die kon pas de volgende dag met spoed gemaakt worden dus toen hadden we een open voordeur midden in Amsterdam. Daar zit je ook niet echt op te wachten
Nee maar kom op, die mensen lopen de godganse dag tig trappen op en af om ieders pakket af te leveren. Ik woon zelf ook 3 hoog (zonder lift) maar hoe moeilijk is het om de bezorgers even tegemoet te lopen? Daar zijn ze super blij mee en het kost je niks.
Snap echt dat probleem nooit zo goed. Mits je gezond bent kun je toch gewoon van je luie reet afkomen
Volgens mij moeten ze ook bizarre targets halen per uur. Ik had denk ik ook een deur ingetrapt.
Uh? Ik zeg toch ook dat ik naar beneden loop. Dat is het probleem ook niet (alhoewel ik nu hoogzwanger ben dus het heel fijn zou vinden als ze het wel naar boven zouden brengen, maar dat is een andere discussie).
Het gaat erom dat ze bijna de deur kapot beuken omdat ik blijkbaar niet snel genoeg opendoe. De deur doe ik overigens vanaf boven open dus ze hoeven niet te wachten totdat ik beneden ben ofzo.
Huh wat is dit voor gekke reactie die helemaal niet aansluit bij de post en de ergernis van @Flowermarket
En omdat je werk doet waar de werkdruk heel hoog is en je achterlijke targets moet halen isbh t maar oke om dat te gaan botvieren op de deuren van de mensen waar je moet bezorgen? Sorry maar ik snap in meerdere opzichten echt niks van je reactie.