Ik steek altijd een naald in het puntje en knijp dan het gif eruit Waarschijnlijk een heel slecht idee medisch gezien maar de jeuk is meteen weg en komt ook niet meer terug.
Ik ben echt kapot dom. Voelde al dat ik niet kon slapen dus wilde iets nemen om te slapen. Maar lig nu nog wakker, dus dat was raar want ik dacht dat ik om 23:00 een pilletje had genomen. Wilde net even wat drinken, ligt die pil nog op mijn nachtkastje gewoon vergeten te nemen
Ik slaap zo licht dat zelfs een duif me wakker maakt in de ochtend 🫠
Ik heb zo’n grafhekel aan die reclame waarbij dat kind zegt ‘ik heb er zininin’, ik word er echt chagrijnig van en ik zie 'm zo vaak
Deze dus:
Zo erger ik me kapot aan een reclame van Specsavers (geloof ik):
“Ik gebruik mijn ogen bij alles wat ik doe”.
Goh……
Ja en die full service oogmeting klinkt als wat ik gewend ben bij iedere opticien?
Aan mezelf omdat ik al 6 verschillende outfits aan heb getrokken vandaag en nu weer in de eerste outfit zit. Ga niks bijzonders doen vandaag
De hoeveelheid korte/crop tops in de winkels en online.
Ja zeker als je al lang bent en gewoon geen zin hebt in cropped tops.
Ik had geen haar elastiek bij dus nu heb ik heel pauper mijn haar vastgebonden met zo’n bruin stuk touw
Ik vond het effect heel mooi maar als ik rookte of mijn lippen tuitte had ik echt een bizarre duckface. Ga het niet weer doen.
Dit is echt hatelijk, omdat het ervoor kan zorgen dat je je minder comfortabel voelt zodra je je deur opent en je rondom je huis toont. Vind dat echt zo… minzaam als mensen je het gevoel (proberen te) geven dat je je niet kan kleden zoals je zou willen op nota bene je eigen fucking balkon.
Ik had ooit bovenburen die mijn bikini teveel op een bh vonden lijken(?) en daar een gesprek over wilden voeren. Vanuit de tuin stond ik toen opeens naar boven in hun vijf boze gezichten te turen. Ze hadden twee mensen op visite die het kennelijk ook een heftige aanblik vonden en die openden ook echt dat ‘gesprek’ met de vraag of ik me niet meer kon bedekken, en dat ze het niet normaal vonden dat ik in BH zichtbaar was. Die band is nooit meer goedgekomen.
Heb de weken daarna me wel opgelaten gevoeld, maar in bikini onderuit liggen met een boek is m’n lievelingshobby dus nah.
Wat een eikels. Dan moeten ze maar niet naar buiten kijken.
En als je dan topless gaat (want ja bh is schandalig) is het ook weer niet goed.
Wat een stom volk zeg
Dat ik echt een hele pijnlijke aft heb. En normaal helpt spoelen met zoutwater heel goed, alleen nu niet. Wilde die gore aanstip vloeistof kopen… is het uitverkocht
Druppels voor babys die tandjes krijgen erop. Verdooft de boel!
Haha ja ze bedoelen inderdaad natuurlijk niet liever topless dan iets wat teveel op een bh lijkt