Waar erger je je aan? #18

Ik ben echt zo verlegen als maar kan, maar daarna ging ik dus mooi topless in die tuin. Zelfs in de stromende regen.

11 likes

I got you :sunglasses:

2 likes

oh ja ik haat deze reclame ook zo intens, dat “ik heb er zin in in” maakt me ZIEDEND

8 likes

Voel kriebel - denk damn ik reageer te laat - voel prik - zie mug van arm opvliegen

3 likes

Mijn collega en ik hadden het net over oude tv-series en daardoor dacht ik terug aan As The World Turns, daar keek mijn moeder heel graag naar. Ik dacht dat het leuk zou zijn om haar te verrassen met een dvdboxset van de serie, maar er is alleen maar een met 20 hoogtepunten uit de serie. :angry: Ook niet op streamingsdiensten te vinden. Stom.

2 likes

Ik probeer voor me te zien hoe een boxset van 13.763 uur video eruit ziet en met welke vrachtwagen dat geleverd moet worden :sweat_smile:

29 likes

Dit ja :joy: volgens mij kan je er een heel huis mee vullen

6 likes

Een vriend is 2 nachten blijven slapen en dan ruikt altijd het hele huis naar zijn parfum/after shave en ewl, de vorige keer heb ik serieus de plaids en de kussenhoezen uitgewassen. Ik weetniet hoe een mancave ruikt maar ik denk zoiets. Maargoed ik ga hem ook niet zeggen dat hij geen parfum mag dragen natuurlijk :joy:

3 likes

wat heet cargoroo een onmogelijke app joh, alsof ze niet willen dat iemand die fietsen huurt

2 likes

Snoep is niet meer hetzelfde nu alles suikervrij is en natuurlijke smaak/kleurstoffen heeft. Smarties zijn zo grauw :frowning:

3 likes

Mijn mascara is ineens veel minder waterproof??? Ik kom net bij Inside Out 2 in de bios vandaan en ik heb de hele tijd een beetje gehuild en mijn uitgelopen mascara gecombineerd met mijn afterpartyplofkop zien er
 niet goed uit

5 likes

M’n tandarts heeft z’n administratie niet op orde en nu krijg ik - ookal heb ik al lang betaald - een incassobureau op m’n dak :rage: fucking irritant dit

2 likes

Ik heb 2 dagen geleden een lipflip laten doen en ik heb ook moeite met praten. Nog niet echt resultaat qua lippen. Sinds wanneer heb jij een lipflip?

2 likes

Dat mensen vaak bij foto’s die ze online gooien vooral kijken naar hoe ze er zelf op staan. Dat jij er dan naast staat als Shrek boeit niet ofzo? Zo kut

20 likes

Nu plaats ik zelf nauwelijks nog foto’s op social media en ik snap je ergernis wel. Maar bij sommige mensen vind ik het ook echt lastig inschatten wat ze wel/geen goede foto van zichzelf vinden. Omdat ze heel kritisch zijn.

Kijk soms zie je natuurlijk dat het een objectief slechte foto is (want ogen dicht, gekke bek, wat dan ook) en als je die dan plaatst ben je gewoon een lul. Maar heb ook wel eens gehad dat ik dacht gewoon een leuke groepsfoto te plaatsen, waar iedereen goed opstond, en ik dan alsnog van een vriendin hoor: ‘oh ewwww ik ben daar zoooo lelijk omgggg’.

2 likes

Ik vraag me vooral af of de mensen waar je het in je laatste zin over hebt oooooit zeggen dat het een leuke foto is.

6 likes

Ik vraag altijd even toestemming voor ik een foto plaats. Ik kan idd niet voor anderen beslissen of ze er goed op staan. Vind het zelf ook fijn als me dat even gevraagd wordt en hou er echt niet van als mensen zomaar foto’s plaatsen waar ik op sta zonder dat ze het even checken.

21 likes

Precies. Dat bepaal ik zelf wel! :rage:

2 likes

Op mijn werk liggen elke week twee golden retrievers in de kantine en ik vind het dan altijd meteen zo erg stinken. Ik snap niet hoe mensen daarmee in huis kunnen leven hoor :woman_shrugging: Word je daar op gegeven moment immuun voor ofzo?

27 likes

omg dit wil ik ook

45 likes