Mogen ze wel gewoon op minstens 60 graden gewassen?
Ja dit was het idd, had het net gevonden. En de drietik was ingesteld op spreek scherm uit.
En toen ik dat af wilde zetten zag ik ook VoiceOver staan en ik dacht “is dat anders dan spreek scherm uit? Let me try leuk spannend”
MAAR DAT IS DUS ECHT FUCKING KUT ALS JE DAT AANVINKT want dan zit je direct in een andere modus op je telefoon waar je bijna niet meer uitkomt omdat op je scherm klikken dan ineens niet meer werkt en ik kon niet meer terug komen bij instellingen en uiteindelijk moest Siri het uitzetten maar die verstond me eerst niet.
Het was echt een nachtmerrie die bijna 5minuten duurde, nooit meer.
Maar mocht je iemand haten: instellingen > toegankelijkheid > aanraken > tik op de achterkant > 2 maal tikken Voice Over.
Microvezel lijkt me echt een vreeeeeselijke stof om onder te slapen iehh
Ja 60 graden max en ze mogen in de droger maar die heb ik niet dus ik mik het altijd over de reling op zolder
Ja ze zijn heel zweterig en warm. Ik had er eentje gekocht omdat goedkoper dan een normaal dekbed maar ik kan er in de zomer niet onder liggen (ik doe er wel gewoon een hoes om)
Ik knikker m de deur uit, bedankt voor deze inzichten!
Er zat maar 1 mini lion in mijn zak met mini’s
Wel handig op het forum
Deze post van @Twijfelaar in het corona topic is een ergernis
Afijn, wil toch even met je delen dat ik een gucci bril heb gekocht van mijn bonus.
Treat yo self girrrl!
Nu ff Breaker mailen dat je een nieuwe tas wilt en je bent helemaal klaar
Karl never forgets
Ik ben Easypark vergeten te stoppen €65 wat €2 had kunnen zijn
Ohhh zo’n haat hieraan. Ook 2 keer gehad. Stel alvast een eindtijd in voortaan van gewoon 2 uur langer dan dat je denkt te staan, dan weet je zeker dat ie nooit belachelijk hoog wordt als je het vergeet uit te zetten als je er bent. Je kan hem nog gewoon eerder stoppen als er een eindtijd ingesteld staat.
Over die gekke wasbare dekbedden…
Lifehack: gooi dat ding gewoon met hoes en al in wasmachine en droger. Het leven kan zo mooi en makkelijk zijn!
Als ik al zie hoe mijn hoes alleen in de knoop uit de machine komt, vraag ik me echt af of dit werkt
Ik heb de procedure getest!
De hele avond al dat asociale autogetoeter, gegil en vuurwerk omdat NL gewonnen heeft. Nu nog steeds. -_- Opbokken.
Turkije heeft later op de avond ook gewonnen, dus de viering is verlengd
Aii, daar ging mijn aandacht niet naartoe. Hoe dan ook: opbokken svp. Wie er ook heeft gewonnen.