En het mooiste was: alle instanties kregen een positief advies, maar geen toekenning van geld.
Ja, dit is zoiets geks en onbegrijpbaar. Toevallig recent hetzelfde meegemaakt met een subsidie aanvraag (in de culturele sector) Positief advies, geen geld. Vind het zo kwalijk. Wij maar ons best doen de cultuur overend te houden terwijl het aan de andere kant neergesabeld wordt.
Ik erger me aan dat ik nu een brace draag van pols tot elleboog omdat een operatie een groot risico is ipv 20 min plaatselijk verdoofd zijn.
Dat haast alle korte sportbroeken van de decathlon super smalle pijpen hebben, zelfs de mannenafdeling
Ja dat snapte ik. Maar ik dacht dan weet je dat het niet door iedereen te zien is en krijg je misschien nogmaals de vraag.
Ik heb een broekje van de tennis/padel dat lekker wijd is. Geloof van de mannen
De hoeveelheid haaruitval momenteel. Oké, ik heb krullen en de afgelopen tijd nagenoeg constant mijn haar in knot gehad, dus het kan er niet makkelijk zelf uit vallen. Maar er kwam net met haren wassen een kluwen aan haren uit echt bizar
Ik heb vandaag drie witte haren uit mijn hoofd getrokken
Begin van het einde
Ik had gehoopt dat iemand met een positieve noot zou komen door te zeggen dat ze dat twee jaar geleden ook hebben gehad en daarna nooit meer één hebben kunnen ontwaren.
Als je er een vindt zijn er altijd meer
Het kan! Maar ben wel blond, dus ze vallen niet zo op. Kan ook zijn dat in ze niet meer spot omdat mn ogen slechter worden
Ik vind het best vervelend dat ik in vriendschappen vaak degene ben die ‘alles’ moet regelen. Van kaarten kopen tot mailen of de weg vragen of de route plannen, rijden, showers organiseren, etentjes plannen (datumprikker aanmaken en dan herinneringen sturen). opletten als we ergens zijn, voorbereidingen treffen (in de breedste zin van het woord). Ik heb niet het idee dat ik hen de kans niet geef om dingen te doen. Klein voorbeeldje van vandaag: ‘ik heb echt geen richtingsgevoel dus mij moet je niet vragen waar we heen moeten hihaho’. En dat dan 100 keer op een dag. Ik wil ook wel eens ontspannen als we op stap gaan😅 Ik heb echt het gevoel dat ik aan het nadenken ben voor een ander. Mijn beste vriendin is ook best wazig en onnozel en ze maakt er een beetje een quirky trait van maar het is soms echt vermoeiend. Weet ook niet zo goed hoe ik deze cirkel moet doorbreken want 1) zij zijn zoals ze zijn 2) ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten 3) als ik niks regel dan komen we letterlijk nergens.
Jaar geleden moest ik veeeeeel moeite doen om er 1 of 2 te vinden. Nu stop ik na 10 minuten met plukken want er is geen einde aan
dit is bij mij. ik vind er een keer per jaar een en verder niks
er is nog hoop
Dat een of andere idioot heel de tijd aan het aanbellen is bij mij en mijn buren en maar blijft drukken Doe fucking normaal. Het is half acht en ik ken je niet (ging uit het raam kijken)
Omg ik moet echt de ramen lappen, ik had nooit verwacht zo’n mens te worden maar als de zon erop schijnt is het echt vreselijk. Ik heb ook geen excuus om het niet te doen want het is gewoon een huis, en niet een appartement 15 hoog.
Ik zag op Instagram (heb zelf geen tiktok) dat veel mensen hier last van hebben nu!
Oh phew ik dacht al even dat ik gehackt was of zo
Wat voor dingen staan er nu op jouw fyp? Ik las dat iemand anders allemaal hele rare dierenvideos kreeg (dode dieren, gehalveerde dieren, al seksend)