Ik vraag me echt af hoe je er toe komt om gewoon altijd zo te praten, ook in informele gesprekken. Ben je dan gewoon zo kapot-gecursusd op je werk dat je niet meer beter weet ofzo?
Aan mensen die zeggen âik hou van lekker etenâ als ze zichzelf omschrijven. Ja, dat lijkt me nogal logisch he? Evolutionair gezien zou het niet zo handig zijn als we eten niet lekker zouden vinden dus hoezo omschrijf je dat als een soort bijzondere karaktereigenschap?? (Zag het voorbij komen in een bumble bff profiel)
In de context van een bff-profiel snap ik het dan weer wel, ik zou dat lezen als âhet lijkt me leuk om samen uit eten te gaan / te kokenâ.
Geen paniek het gaat alleen maar om de natuur!!
@Zora dat vind ik altijd over eerlijkheid belangrijk vinden haha
Ik ken wel mensen die eten echt niet belangrijk vinden hahah
Haha ja of mensen die zichzelf een âfoodieâ noemen. Bijna iedereen houdt van eten en is dus automatisch een âfoodieâ? En dan menen dat ik geen âfoodieâ ben omdat ik geen vlees eet en simpele gerechten kook. Wat een dom woord.
Valt in dezelfde categorie als mensen (in het echt maar vooral op datingapps) die zeggen dat ze âvan gezelligheid houdenâ. Dat betekent toch helemaal niks.
Ja maar je gaat toch niet expres vies eten eten?
Waarom moest ik dan altijd bloemkool eten van mijn ouders
Mijn vriend geeft echt weinig om wat hij eet en kan ook prima de tot moesgekookte maaltijden van zijn moeder eten (die ik echt als vies zie). Als ik zeg ik hou van lekker eten bedoel ik ook écht lekker eten.
Ik ken zat mensen die van lekker eten houden en als je dan zegt kies een restaurant voor La Cubanita gaan.
Vies en lekker is natuurlijk subjectief
Vergeet âoprechtheidâ niet. Of: âkan niet tegen onrechtâ. Je meent het, zelf ga ik heel goed op onrecht eigenlijk
Ik vind het echt enorm red flags als iemand zo de noodzaak voelt dat zo in hun profiel te onderstrepen.
Net als âwederzijds respect!!!â
Daar verwacht ik meteen 0 respect van.
Ja, van die mensen die het puur als brandstof zien en die het echt niets uitmaakt of er smaak aan zit. Of van die enge fitness freaks die gekookte, ongekruide kipfilet met witte rijst en gestoomde broccoli zonder enige vorm van specerijen of saus als volwaardige maaltijd zien.
Moet er niet aan denken met zo iemand in een relatie (in welke vorm dan ook, vriendschappelijk of romantisch) te zitten, dan toch echt liever iemand die zichzelf beschrijft als iemand die van lekker eten houdt.
Rot hooikooirts. Snot, keelpijn, ogen die zeer doen, niezen. Kan ook niet slapen ervan.
Haha ja echt, ben ik toevallig ook dol op
Mensen die als je bellen er meteen vanuit gaan dat jij weet waar ze je over bellen. En dan soort van geĂŻrriteerd klinken als je ze niet snapt.
Haha ja maar niemand bedoelt het toch zo letterlijk als jij het nu interpreteert. Als iemand dat zou zeggen als 1 van de eerste dingen over zichzelf dan is koken/uit eten/~bourgondisch genieten~ blijkbaar iets wat een hoge prioriteit heeft voor diegene. Alsnog wel een beetje saai iets om jezelf mee te karakteriseren vind ik (tenzij je écht obsessed bent met lekker eten haha).
Ik heb dit wel eens met als mensen op werk mij bellen om een random detail te verifiëren en dan denken dat ik meteen weet waar het over gaat. Geef me éven de tijd om mijn stukken erbij te pakken.
Ja het bij mij ook op werk, haha.
Zowel medewerkers (HR hoezee) en externen, aangezien die bij mij binnenkomen. Net weer iemand die op zoek was naar een collega van een andere afdeling en dan zo snel en onduidelijk praat en dan ook nog zonder details en dan denken dat ik meteen snap wat ze bedoelt. Heb nu ook (vriendelijk) gezegd dat ze even opnieuw moest beginnen en ik even moest schakelen omdat ik ook met wat anders bezig was.
Ik zit echt niet heel de dag op telefoontjes te wachten, ik doe ook nog andere dingen (en ja forummen is daar 1 ding van, haha)
Ik had al gemiept over de hooikoorts maar inmiddels heb ik ook dagelijks bloedneuzen ervan en ik ben er wel zat van eigenlijk