Waar erger je je aan? #18

Nee I wish, die van ons is ook 7 jaar oud en niet heel fancy.

1 like

Haha cool, staat er dan in het scherm, :sparkles: je was is klaar :sparkles: ?

1 like

Dat is wel echt te toevallig, wat vreselijk haha, is hij ook al een keer in je dromen opgedoken of is dat je laatste safe haven?

1 like

jinx het niet :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet:

3 likes

Heb sinds kort ook een Samsung wasmachine en dit is inderdaad top. Ik ben zo’n ADHD’er die altijd haar was vergeet en ik had gehoopt dat als je je was er niet meteen uit haalt, je na een tijdje wel een reminder zou krijgen oid, maar dat is niet het geval toch?

2 likes

Hier ook alles verbonden via Google Home, en krijg ook meldingen op mijn telefoon :heart_eyes: echt perfect voor deze chaoot.

2 likes

Ik krijg dan een melding net zoals een appje maar dan van smart things van samsung. Er staat dan iets in van: wasprogramma voltooid. En als het trommelreiniging tijd is dan krijg je daar ook een melding van.

@Giulia nee je krijgt geen reminder, dat is jammer idd. Als ik het niet meteen doe dan laat ik voor mezelf de melding staan. Dan zie ik de melding steeds op mijn telefoon. Op de tv kan je de melding wel 30 min uitstellen. Misschien kan dat op de telefoon ook maar daar heb ik mezelf nog nooit in verdiept.

@Radio: ik ben niet echt een chaoot maar vergeet mijn was vaak. Vaak zat wanneer ik naar bed ging dat ik dacht shit mijn was. Dat heb ik nu nooit meer!

7 likes

Je kan de melding zichzelf wel laten herhalen maar dan moet je je wasmachine aanzetten via de ar/ai mode en niet op je wasmachine zelf en dan krijg je elke 10 (?) minuten een melding dat er nog was is

4 likes

Jazeker dat is hem, ik herken hem (en heb zo’n wasmachine).
Zo klinkt hij uit de wasmachine haha

5 likes

Hi! :raising_hand_woman:
Inderdaad niet de vriendin van Ferry maar van Frank, ik heb er toen inderdaad over geschreven hier.

10 likes

wow anders zou mijn ergernis echt awkward zijn geweest hahaha

4 likes

Haha, al kan hij nog wel naast ze op de bank zitten want was toen (en waarschijnlijk nog) een vriendengroep. Lijkt me ook wel interessante dynamiek dat eentje dan zijn werk ervan gemaakt heeft.

5 likes

Whaha oude ergernis maar moet er nu aan denken. Mijn wasmachine was kapot, dus ging naar de winkel om een nieuwe te kopen. Vond een heel tof model, wasmachine en droger in 1, super gaaf voor iemand van 30 jaar oud :joy: Vond het eigenlijk te duur, maar kom, is toch ook een droger dus prima.

Kom ik met dat ding thuis en kom ik erachter dat het een droger is. Met een extra droger. Dus een grote trommel droger en dan een mini droger boven op. Voelde me zo dom hahahaha

Dit ziet er toch uit als een 2 in 1?? :sob: Uiteindelijk maar de bijbehorende wasmachine gekocht en de droger gehouden :joy:

11 likes

snap dat je dat dacht en waarom??? zou iemand 2 drogers in 1 ding willen??

aanverwante wasmachine-ergernis: het oude bakbeest wat er nog stond van de vorige eigenaar ging begin dit jaar EINDELIJK kapot zodat ik een nieuwe kon kopen en al m’n wasdromen uit kon laten komen (ja die heb ik, sue me)
zijn we deze maand overgestapt naar een dynamisch energiecontract en nu baal ik dat ik een wasmachine zonder wifi/app heb gekocht (vond ik toen dikke onzin, wie heeft er nou een wasmachine met wifi blablaa) zodat ik niet zo’n timer aan kan sluiten die op die app werkt

en nu vind ik mn wasmachine een stuk minder snazzy

1 like

Ik erger me echt kapot aan de assistente bij mijn huisartsenpraktijk. Ze is vast kundig en weet wat ze doet (qua inhoud), maar een deel van haar baan is ook mensen telefonisch te woord staan en dat doet ze zo ontzettend slecht. Ze is onvriendelijk, valt je in de rede, luistert slecht, snauwt en is kortaf, allemaal zonder reden (of iig geen reden die ik kan bedenken). Echt het laatste wat je dus kunt gebruiken als je ergens last van hebt en daarvoor de huisarts belt. Ze werkt maar 1,5 dag gelukkig dus ik probeer altijd op andere dagen te bellen, maar laatst ontkwam ik er niet aan (mijn baby was ziek en ik maakte me echt zorgen, dus dan voel je je ook al wat kwetsbaar) en heb daarna gewoon zitten huilen omdat het zo’n naar gesprek was. Ze was totaal niet invoelend en zei bijvoorbeeld niet eens beterschap of succes ermee of wat dan ook. Net belde ik voor een simpele afspraak om mijn oren uit te laten spuiten, gaf ze me een dag en tijdstip, dus ik zei ‘Ja top, dat kan, ik ga het noteren. Bedankt!’ toen zei ze ‘ja.’ en hing ze op :face_with_spiral_eyes: Echt hoe incapabel kun je zijn.
Disclaimer: ik weet dat huisartsen en de praktijken het mega druk hebben, ik bel ook bijna nooit en echt als het nodig is, maar vind het druk hebben niet echt een excuus om je patiënten zo onvriendelijk te woord te staan.

30 likes

hahahah ja true maar ‘ik vind een vriend van je vriend irritant’ is wel minder kut dan ‘ik vind je vriend irritant’

3 likes

Ik ben heel de dag al vreselijk geĂŻrriteerd door alles wat geluid maakt (PMS), en nu komt de fucking grasmaaier aan voor het veld achter ons huis. :skull::skull::skull:

5 likes

Sterkte :sob:

Mannen die dit soort ‘complimenten’ geven op socials :joy: als reactie op dat VK stopt met Eva Hoeke’s columns:

3 likes

Halleluja

7 likes